1. Ostatnio wymieniałem czujnik spalania stukowego, jako jedna z czynności mających odmulić mojego Accorda. Często po wciśnięciu mocno gazu na niskich obrotach silnik buczy a mocy i przyspieszenia jest jak na lekarstwo (gdy wejdzie VTEC jest duuużo lepiej).
Oryginalny czujnik nie dawał błędu ale tak jak myślałem rozpadł się w trakcie wymiany. Mechnik wkręcił nowy czujnik i po jakimś czasie wywalił bład knock sensora. Błąd powraca po skasowaniu.
Jaka może być przyczyna? Czy wkręcenie ze złym momentem może powodować takie objawy? Czujnik kupiłem od hondmara:
http://allegro.pl/cz...4276614819.html
2. Czy druga sonda lambda jest dokładnie taka sama jak pierwsza? Czy mogę je zamienić (pomijając inne wtyczki, jedna jest żeńska druga męska)?
3. Czy przy niesprawnej drugiej sondzie komputer bierze pod uwagę wskazania pierwszej sondy? Czy też uznaje że system sond jest niesprawny i pracuje z domyślnymi wartościami?
Mam błąd grzałki drugiej sondy od dawna ale byłem przekonany że nie ma to wpływu na działanie silnika, a ostatnio już zwątpiłem.
Użytkownik Davka edytował ten post 23:48, 12.07.2014