Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

gwałtowne puszczenie pedału gazu

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#16 Damianos1200

Damianos1200
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:59, 27.11.2014

u mnie był ten sam objaw irytujące to było nic z tym nie robiłem, aż rozrusznik zaczął wydawać dziwne dźwięki i nadszedł czas na jego zrobienie wyjąłem rozrusznik przy okazji znalazłem poklejony kropelką i chamsko zaizolowany czujnik spalania stukowego :) dodam, że na kompie nie było żadnych błędów kupiłem u hond-mar'a używany czujnik wkręciłem go z odpowiednim momentem poskładałem auto do kupy przy okazji wymieniłem płyn chłodniczy i do dziś ten problem nie powrócił i przestało szarpać przy odpuszczaniu gazu.


  • 0

#17 kristof

kristof
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Kln
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:36, 27.11.2014

sterownik to AEB  i ma korekty po OBD, czasów wtrysków nie znam,  dzisiaj dzwoniłem do chłopaków ale czekają na informację czy zrobią im wiązkę żeby podpiąć dwa komputery i nie trzeba było rozwalać kabli, zobaczymy w poniedziałek mam dzwonić.

 

u mnie był ten sam objaw irytujące to było nic z tym nie robiłem, aż rozrusznik zaczął wydawać dziwne dźwięki i nadszedł czas na jego zrobienie wyjąłem rozrusznik przy okazji znalazłem poklejony kropelką i chamsko zaizolowany czujnik spalania stukowego :) dodam, że na kompie nie było żadnych błędów kupiłem u hond-mar'a używany czujnik wkręciłem go z odpowiednim momentem poskładałem auto do kupy przy okazji wymieniłem płyn chłodniczy i do dziś ten problem nie powrócił i przestało szarpać przy odpuszczaniu gazu.

ale miałeś te objawy tylko na LPG czy na benzynie też?gdzie dokładnie znajdę ten czujnik spalania stukowego?spod poziomu maski go znajdę?Czy ktoś wie jak go ewentualnie sprawdzić?


  • 0

VTEC PIJE VTEC ŻYJE


#18 Damianos1200

Damianos1200
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:40, 27.11.2014

na benzynie był spokój, tak się działo tylko na LPG on znajduje się z przodu silnika wkręcony w blok pod kolektorem ssącym teoretycznie jak nie wywala błędów to powinien być teoretycznie sprawny, u mnie nie wywalało błędów i po tym się uspokoiło


  • 0

#19 kristof

kristof
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Kln
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:37, 28.11.2014

błedów mi nie pokazuje, muszę teraz popatrzeći sprawdzic ten czujnik...w końcu jakiś trop, czujnika w ciemno nie będe kupował, ile zapłaciłeś jak można wiedzieć?


  • 0

VTEC PIJE VTEC ŻYJE


#20 Damianos1200

Damianos1200
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:44, 28.11.2014

jak moge poradzić to wal do hond-mar ja zapłaciłem 95zł + przesyłka także niewielkie pieniądze


  • 0

#21 kristof

kristof
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Kln
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:48, 19.12.2014

Sterownik gazu zmieniony z AEB na LPG tech i problem pozostał. Nie było różnicy. Na 99% wyeliminowana instalacja lpg. Wtryski sprawdzane i nie puszczają, reduktor wymieniany, sterownik gazu też. Błędów komputer nie pokazuje. Z tego co rozmawiałem z gazownikiem to mówi że napewno tj od tego że gaz został w komorze spalania i wygląda to tak jakby nie został spalony do końca. Jednak przy puszczeniu pedału gazu tzw cut off czasy wtrysków są równe 0. I z reduktora gaz też nie idzie. Wychodzi na to że gaz nie został spalony do końca. A skąd wiemy że to gaz, a nie benzyna? Bo na benzynie schodzi płynnie z obrotów.


  • 0

VTEC PIJE VTEC ŻYJE


#22 Damianos1200

Damianos1200
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:13, 19.12.2014

to może sprawdź taką podstawę jak świece czy są w porządku i ja bym obstawiał dalej czujnik spalania stukowego :)


  • 0

#23 kristof

kristof
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Kln
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 19.12.2014

No teraz będe jeszcze podłaczał komputer ze znajomym mechanikiem i pierwsze co będziemy sprawdzać to właśnie czujnik o którym piszesz. A jeśli chodzi o świece to w sumie nie wymieniałem ich jeszcze ale myślę że można to wykluczyć gdyż gazownik wyłączał i zamieniał wtryski na zmianę z benzynowymi i na wszystkich kombinacjach było to samo.


  • 0

VTEC PIJE VTEC ŻYJE


#24 kristof

kristof
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Kln
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:09, 31.01.2015

Dzisiaj wjechał komplet nowych świec.

Wczoraj autem zajmowali się konstruktorzy z Białegostoku z LPG techa. Założone dzisiaj nawet wtryski Matrixy podobne najszybsze na rynku. Problem został nierozwiązany. Jedyne co zostało zauważone to problem wystepuje też na benzynie ale w innych wartościach obrotowych silnika tak powyżej 4 tys ale jest jakby troszkę mniejsze to szarpanie niż na LPG.Na lpg dzieje się już przy 2-3 tys obrótów. Dodatkowo problem wyczuwalny jest tylko na 2 i 3 biegu póżniej już nie. Dodatkowo zauwazyliśmy szarpnięcie delikatne przy przyspieszaniu.

Chłopaki czujnik spalania stukowego wykluczyli bo  nie ma błedów, zresztą rozmawiałem z Ademem Rogowskim z naszego forum i mówi że jak czujnik walnał mu przy demontażu kolektora to od razu wywalało checka.


Użytkownik kristof edytował ten post 15:30, 31.01.2015

  • 0

VTEC PIJE VTEC ŻYJE


#25 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:20, 05.02.2015

Przy gwałtownym puszczeniu gazu jeszcze przez chwilę jest podawane paliwo przez wtryskiwacze o długości impulsu około 1ms. Ma to na celu miękkie przejście do hamowania silnikiem.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#26 kristof

kristof
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Kln
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:40, 07.02.2015

No tak ale z drugiej strony skoro są korekty po OBD to czas wtrysku jest taki sam jak na benzynie z tego co mi się zdaję (powinien być taki). Ostatnio mialem założone najszybsze wtryski lpg (chyba Matrixy) które są najszybsze na rynku i właśnie też na nich coś było w okolicach 1ms z tego co wiem. Ale wiem jedno problem na benzynie również występuje choć z siłą 5 krotniejsze mniejszą i nie zawsze.... i przy wyższych pedkościach obrotowych silnika w porównaniu do lpg.


  • 0

VTEC PIJE VTEC ŻYJE


#27 ardzi88

ardzi88
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:23, 18.03.2015

kristof, minął ponad miesiąc od ostatniego postu, doszedłeś co jest przyczyną tego szarpania?
  • 0

#28 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 15:36, 18.03.2015

nie doszedł 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#29 kristof

kristof
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Kln
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:36, 21.03.2015

nie doszedłem pomysłów brak, pojechałem do innego gazownika zobaczyć co on powie i stwierdził że nie ma możliwości regulacji już w tej instalacji (trochę pojeżdziliśmy i próbował regulować ale niewiele to dawało). Nie potrafił też stwierdzić na 100% czy to wina gazu czy silnika. Ogólnie problem pozostał ale już nikt nie chce pomóc nawet za kasę.A z drugiej strony nie chcę wszystkim dawać grzebać w instalacji bo wtedy to będzie kongo. Jedyne co znaleźli to zamienione wtyczki wtryskiwaczy 2 z 3 cylindrem i to pomogło że przy przelączaniu z benzyny na gaz zniknęło szarpnięcie.

Jak będzie troszkę cieplej to wyczyszczę jeszcze przepustnice i mam plan pojechać do gazownika żeby wymienił reduktor przy mnie bo tego akurat nie widziałem czy było zmienione, a drugi gazownik mówił że może być coś z nim nie tak jak trzeba.

Ogólnie jak jeżdzę normalnie tj wszystko ok. gorzej jak chcę pojeździć agresywnie i odpuszczam gaz.


Użytkownik kristof edytował ten post 11:39, 21.03.2015

  • 0

VTEC PIJE VTEC ŻYJE


#30 exyte

exyte
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Poznań
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:37, 24.09.2016

To ja muszę odgrzać temat... Nauczyłeś się z tym żyć czy znalazł się na to sposób? Jaki masz przebieg? Na rozgrzanym silniku nieco słabnie to szarpanie Tobie?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq