Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

zacina się dżwignia od ręcznego przy zacisku

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
45 odpowiedzi w tym temacie

#1 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:28, 07.07.2014

Witam

 

Zacina mi się dźwignia od ręcznego przy zacisku. Raz lewe raz prawe koło a nie raz dwa.

Czasami mocniej a czasami słabiej.

 

Czytałem że regeneracja pomaga tylko na krótko a nie chciałbym w kółko rozbierać i babrać się z tym.

Znalazłem zacisk profesjonalnie zregenerowany z 2 letnia gwarancją na alledrogo:

http://allegro.pl/ho...4365233592.html

Przy zwrocie zacisku taniej o 50zł. Na zdjęciu wygląda jak nowy.

 

Co myślicie ?

 

 

 


  • 0

#2 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 17:47, 07.07.2014

Jak Ci się nie chce samemu czyścić, a doprowadzenie do stanu na zdjęciu jest pracochłonne to warto kupić. Tylko upewnij się jaką technologią pomalowali żeliwo. Najlepiej, jak by to było proszkowo z wygrzewaniem


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#3 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:47, 07.07.2014

ZESTAW naprawczy gumki i tloczek 50 zł plus własna robota. Plastilube do tego.
IMHO nie warto.
  • 0

#4 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 23:01, 07.07.2014

A Plastilube do czego konkretnie, proszę :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#5 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 06:50, 08.07.2014

Do śrub pływających - konkretnie.
  • 0

#6 Miszka87

Miszka87
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Lublin/Markuszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:41, 08.07.2014

Kupiłem od wolka używany regenerowany za 150 zł, w srodku nówka, a z zewnątrz nie czyszczony, ale ważne co i jak działa w środku. Problem ręcznego jak ręką odjął! się skończył:)


  • 0

#7 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 07:46, 08.07.2014

Oraz tam gdzie klocek styka się z zaciskiem. Czyli Na Blaszki/slizgi Zewnętrzna Stronę klocka. Pod gumkę która chroni mechanizm ręcznego także.
  • 0

#8 Miszka87

Miszka87
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Lublin/Markuszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:19, 08.07.2014

Ja własnie nie miałem tego ustrojstwa po czyszczeniu i mechanizm się zatarł na amen


  • 0

#9 Fiuon

Fiuon
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:34, 08.07.2014

Kupiłem tam regenerowany zacisk i wkur...em się niesamowicie już podczas montażu. Okazało się że że uszczelka ta z której wysuwa się tłoczek była przyklejona z jakiegoś powodu zarówno do tłoczka jak i w obudowie zacisku i gdy próbowałem wkręcić tłoczek do odpowiedniego położenia uszczelka się porwała. Musiałem kupić zestaw uszczelek więc koszt wzrósł około 30 zł dokładnie nie pamiętam. Po kilku dniach jazdy na zacisku pojawiła się rdza więc to że tak pięknie błyszczy to lipa nie wiem jaką metodą czyszczą te zaciski podczas regeneracji ale nie jest to trwałe zabezpieczenie więc najlepiej to pomalować przed montażem ale kto o tym myśli gdy auto trzeba reanimować. Ogólnie jak sobie policzyłem ile zabuliłem za zacisk i przesyłkę do tego zestaw uszczelek to odechciało mi się odsyłać stary zacisk i płacić za wysłanie żeby marne 50 zł odzyskać bo i tak niewiele to zmienia mogę komuś odsprzedać to sobie zregeneruje. Plus jest taki że usunąłem usterkę i jeżdżę już jakiś czas a problem nie wraca. Gdy wymieniałem zerwaną uszczelkę wykręciłem tłoczek i miał na sobie wżery w kilku miejscach więc był to stary oczyszczony tłoczek za te pieniądze mogli już wstawić nowy, a to mnie już dobiło, ale płynu nie ubywa a hamulec działa.


  • 0

No to sobie Honde kupiłem


#10 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 11:09, 08.07.2014

Zregenerowany czyli pomalowany srebrzanka w sprayu ;-)
  • 0

#11 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 11:09, 08.07.2014

A to lipa z tą regeneracją, jak zwykle zdjęcia i reklama swoje, praktyka już nie tak pięknie. Ja po oczyszczeniu z rudej maluję srebrzanką i poświęcam prąd wygrzewając w piekarniku.

Wspominałem w innym wątku, że Plastilube nie stosuje się w miejscach, gdzie jest kontakt z gumą, czyli nie należy jej wciskać do śrub pływających - ja stosuję smar do tłoczków.

Jak napisał Sacrum tam Plastilube jest idealne, oprócz gumki chroniącej mechanizm ręcznego - tutaj też smar do tłoczków


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#12 Miszka87

Miszka87
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Lublin/Markuszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:02, 08.07.2014

No właśnie, dlatego wolałem kupic od kogoś z forum kto daje gwarancje na to, i jest epwny niz od sprzedawcy z allegro. Wygląd zewnętrzny to mogę w każdej chwili zrobić, ważne co jest w środku, i kto jak zregenerował.


  • 0

#13 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:30, 08.07.2014

Dobrze że się zapytałem. Pewnie bym to kupił :)

 

EDIT:

Widzę że mam jeden komplet naprawczy więc będę działał.

Czy żeby wyjąć mechanizm ręcznego tylnego zacisku muszę wyjąć tłoczek ? ( czyli w sumie rozebrać cały zacisk )

 

EDIT 2:

Ok wiem że muszę wyjąć tłoczek :)

 

Podobno pierścień segera jest dość głęboko. Czy takimi szczypcami da się wyciągnać:

http://allegro.pl/sz...4362792731.html

Czy muszę mieć specjalne szczypce takie jak tutaj:

http://allegro.pl/sz...4387584115.html

 

Czy jest coś co mnie może zaskoczyć ? Nie lubię przerywać roboty i jechać do sklepu na rowerze bo czegoś zabraknie :)


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 18:48, 08.07.2014

  • 0

#14 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:58, 08.07.2014

Tymi 1 marne szanse próbowałem aczkolwiek zależy od długości. Ja w imadlo brałem i tarmosilem srubokretami...
  • 0

#15 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 21:38, 08.07.2014

Flashmaniac, czy musisz wyjmować mechanizm z cylindra ?. Może najpierw sprawdź, czy możesz ręką odciągnąć sprężynę ręcznego, czyli niejako zrobić to jak przy zaciąganiu ręcznego w kabinie. Jeśli dasz radę, to jest dobrze i nie będziesz musiał bebeszyć wnętrza cylindra, tylko  wypchnąć  tłoczek o połowę swojej długości, sprawdzić gładź (ewentualnie podszlifować), posmarować gładź i uszczelkę smarem do tłoczków i wkręcić do cylindra. Masz autko 4 lata młodsze od mojego, ja miałem zaklinowane hamulce ale tłoczek i mechanizm ręcznego w idealnym stanie (oprócz brudu oczywiście)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq