Witam,
szukałem rozwiązania mojego problemu już na wielu forach i póki co bez skutku, mam nadzieję że mi pomożecie.
Honda Accord CG8 2000r 1.8 B+G
przebieg 216 tys.
Instalacja gazowa STAG-4 zakładana w 2012r, wtryskiwacze FAST REG, przejechane ok 50tys.
1.auto odpala normalnie na benzynie,
2.rozgrzewa się / pali normalnie,
3.bez problemu przełącza się na gaz przy standardowej temperaturze ok 35 stopni
4.kiedy auto osiągnie temperaturę roboczą tj chyba ok 90 stopni, wtedy następuje moment przygaśnięcia silnika tak że w większości przypadków auto poprostu gaśnie w przeciągu sekundy
5. odpalam auto ponownie, bez problemu odrazu pali, na benzynie jest wzorowo, obroty trzymają się na poziomie ok 750/min, po czym auto przechodzi automatycznie na zasilanie lpg trzyma te 750 obr/min, ale nierówno pracuje, tak jakby palił czasem na jeden cylinder, albo wypadałby zapłon, objawia się to takim "pufaniem" z rury wydechowej i drżeniem silnika
6. dla porównania ręcznie przełączam na pb i działa wzorowo > znowu na gaz i nie równo pali.
Problem ten pojawia się tylko na lpg na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach. Powyżej 1000 obr/min nie ma problemów.
Co może być tego przyczyną?
To co zrobiłem od momentu kiedy pierwszy raz pojawił się ten problem:
-byłem u gazownika na regulacji, podpiął pod kompa, twierdzi że wszystko od gazu jest w porządku,
-wymieniłem filtry gazu, świece ngk
-wyczyściłem przepustnice, krokowca, egr, kopułkę od zapłonu
-reset kompa (poprzez wyjęcie bezpiecznika backup)
-wyregulowałem zawory
-sprawdzilem opory na wtryskiwaczach 3,9/4,1/4,1/4,0
-nie pojawiają się żadne błędy ecu
Żadne z powyższych czynności nie przyniosło zmian.
Dalej auto nie pracuje poprawnie na lpg.
W linku niżej nagrałem video gdzie jest pokazana praca na pb jak i na lpg na rozgrzanym silniku.
https://drive.google.com/folderview?id=0B5Zb1h5RwqCPYU1oOVlyY2tSQTQ&usp=sharing
Dzięki z góry za jakiekolwiek pomocne informacje