Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

H22A7 stuki

VI h22a7 Atr

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 łuki88

łuki88
  • Forumowicz
  • 606 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 07:06, 04.07.2014

Nie wczuwaj się aż tak. Ja mam stukanie w zakresie 1200-1700 obr. Zmieniałem cały dół na nowy ACL i NPR (jak się okazało po rozebraniu - niepotrzebnie) i stuki/klekot ani trochę nie ucichł bo to nie było to. Może to kasowniki, może luz na prowadnicach zaworowych... Jeżdże tak już 2 lata i nic się nie dzieje poza tym zjawiskiem. Może na przyszły sezon skusze się na nowe kasowniki vteca. Przez 2-3s po odpaleniu auta też coś tam tyka...
  • 0

#17 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:56, 04.07.2014

Aktualnie ciężko by Ci było kupić zdrowy silnik, bo na rynku w większości szroty, a i tak mały wybór. Te silniki mają takie dziwne przypadłości. Osobiście jezdzilbym dalej - trochę na wyrost chcesz to robić IMO. No chyba że masz kasę i czas - to wtedy inna bajka.
  • 0

#18 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 16:11, 04.07.2014

Ogólnie to nie mam chęci tego ruszać, ale jeśli mi obróci panewke przy np 6tys. obrotów to z wału coś zostanie?
Bo potem będę wał szukal, a takich trochę brak.
Czy obrocona panewka szybko uszkodzi wał czy wytrzyma powiedzmy z 200km. ?
No i zostaje i tak problem picia oleju, którego to lyka na 1tys. około 0.5l przy normalnej codziennej jeździe czasem chwilę na vtec.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#19 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:14, 07.07.2014

Ten silnik ma głowicę wzmocnioną sprężynkami Skunk2 to może pracować trochę głośniej a co do wału to zawsze możesz małym kosztem sprawdzić stan panewek i dopiero wtedy ze spokojną głową pojechać na strojenie ECU po ostatnich modach.

 

I pamiętaj, że tutaj masz dwa wałki rozrządu + dźwigienki VTEC'a i te silniki nie pracują tak cicho jak F-seria w Twoim byłym 5.genie ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#20 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 10:32, 07.07.2014

A byłem ostatnio u znajomego mechanika i stwierdził żebym narazie jeżdził bo panewy troszkę inaczej stukają, także narazie jeżdżę i w końcu może pojadę na to strojenie zeby bylo ok. bo po założeniu kolektora custom i krokowca od h22 trszke obroty sa wysokie. no nic pozdro i dzieki za odpowiedzi


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, h22a7, Atr

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq