Hałas panewki lub tłoka to byłby stały stukot a tutaj tego nie ma ...
W kilkunastoletniej już głowicy H22A7 mogą być luzy na prowadnicach zaworowych i pasowałoby za jakiś czas odświeżyć głowicę - frezowanie gniazd, szlifowanie zaworów, wymiana prowadnic na których jest zbyt duży luz itd.
Chociaż ktoś ostatnio pisał, że potrafiła się mu wybić sprężynka LMA nowego typu i była niższa od nowej to może być nawet taka pierdoła ale żeby wymienić LMA trzeba znowu zdemontować wałki i rozrząd.
Zresztą ogólnie silniki H22A7 pracują głośniej od np. H22A2/JDM w Prelach gdyż mają ostrzejsze wałki i wyższą kompresję, miałem kiedyś JDM'a i pracował aksamitnie w porównaniu do A7 ...
A tak przy okazji to może popraw sobie dane auta w profilu i gratuluję montażu customowego kolektora H22A i nawet LPG już zagościło
Na krokowcu H22A już nie buja obrotami ?