Jak w temacie rozglądam się za acco z silnikiem 2,2 cdti 180ps - na co zwracać uwagę poza kołem dwumasowym, turbo - czy te silniki trapią jakieś awarie ?
Prośba o info.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 22:19, 25.06.2014
Jak w temacie rozglądam się za acco z silnikiem 2,2 cdti 180ps - na co zwracać uwagę poza kołem dwumasowym, turbo - czy te silniki trapią jakieś awarie ?
Prośba o info.
Napisano 18:39, 26.06.2014
jeśli to realny przebieg to bez większych awarii się na pewno obejdzie jeśli było dbane o silnik. sprawdzić sprzeglo czy nie slizga bo to najwiękasza bolączka tego auta chyba a reszta jak w każdym innym aucie
Napisano 18:53, 26.06.2014
a sprzęgło miało być jakies specjalne w tym silniku, no ale nie zaszkodzi tego sprawdzic, dpf może byc największą bolączką tego silnika.
Użytkownik Maxell edytował ten post 18:54, 26.06.2014
Napisano 20:36, 26.06.2014
a sprzęgło miało być jakies specjalne w tym silniku, no ale nie zaszkodzi tego sprawdzic, dpf może byc największą bolączką tego silnika.
OK, dzieki za podpowiedzi DPF + SPRZĘGŁO - Czy coś jeszcze - aha czy dpf można jakoś zneutralizować lub się g pozbyc w hondzie?
Napisano 20:49, 26.06.2014
no i jeśli VIII gen to nie ictdi tylko idtec
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
Napisano 21:08, 26.06.2014
z tego co wiem można go wiciąć łatwo i objeść ale jak nie jeździć tylko po mieście i robisz trasy to nie wiem czy bym się dpfem przejmował bardzo
Napisano 13:50, 27.06.2014
To, co zostało napisane powyżej, czyli:
- Koło dwumasowe: ale będzie ciężko to sprawdzić bez rozbierania i zrobienia pomiarów. Moje teoretycznie jest do wymiany od 50tyś km ale w praktyce nie daje większych znaków zużycia. Przy ruszaniu lekko szarpie...ale nie mam pewności, czy to wina dwumasu.
- DPF: bez względu na to, czy auto jeżdżone w trasie czy w cyklu mieszanym, przy tym przebiegu mogą zacząć się problemy (jak w każdym nowym dieslu). Można wyciąć.
- luzy na maglownicy: u mnie pojawiły się już poniżej 100tyś km.
- sprzęgło, ale w wersji 180KM jest z mocniejszym dociskiem i powinno być OK. Ale sprawdzić nie zaszkodzi.
Większej ilości poważnych bolączek u siebie jak do tej pory nie zauważyłem.
Napisano 20:53, 28.06.2014
To, co zostało napisane powyżej, czyli:
- Koło dwumasowe: ale będzie ciężko to sprawdzić bez rozbierania i zrobienia pomiarów. Moje teoretycznie jest do wymiany od 50tyś km ale w praktyce nie daje większych znaków zużycia. Przy ruszaniu lekko szarpie...ale nie mam pewności, czy to wina dwumasu.
- DPF: bez względu na to, czy auto jeżdżone w trasie czy w cyklu mieszanym, przy tym przebiegu mogą zacząć się problemy (jak w każdym nowym dieslu). Można wyciąć.
- luzy na maglownicy: u mnie pojawiły się już poniżej 100tyś km.
- sprzęgło, ale w wersji 180KM jest z mocniejszym dociskiem i powinno być OK. Ale sprawdzić nie zaszkodzi.
Większej ilości poważnych bolączek u siebie jak do tej pory nie zauważyłem.
ok, dzięki za podpowiedzi.
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych