Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

jakie tarcze i klocki na przód do 2.4 VII

VII

Najlepsza odpowiedź flashmaniac , 09:51, 13.10.2014

Przejechałem 6tys. km na tarczach ATE + klocki Delphi i jest super ( klocki duuuuuzo bardziej miękkie niż Ebc )
Klocki Ebc są za twarde. Z tylu ciagle mam klocki ebc i ryja tarcze jak szalone. Rant jest duży mimo małego przebiegu.
Co mnie zaskoczyło to to że klocki Delphi hamują lepiej od EBC Green więc potwierdza się teoria że droższe nie znaczy lepsze.
Przypomnę że klocki Delphi kosztują 100zl a Ebc Green 400zł. Ebc sie bardzo zepsuła. Miałem tez ogromne problemy ze sprzęgłem Ebc w motocyklu.

Jak ktoś nie jest zadowolony z ebc i np rowkuja mu sie tarcze niech spróbuje użyć klocków Delphi.
U mnie sie sprawdziły !!! Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
106 odpowiedzi w tym temacie

#61 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 08:14, 09.03.2018

Hej :)

tak tak ta strone i pawpora znamy chyba wszyscy ;)

chodzilo mi o bardziej empiryczne opinie 

A co masz z przodu (i jakie tarcze masz na aucie)?

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#62 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:24, 09.03.2018

tarcze podejrzewam ze jeszcze oem, klocki nie wiem, jutro zajrze, ale moga byc jakies ukrainskie :D auto jezdzilo dla ambasady canady w ukrainie, filtr oleju byl zaszyfrowany ukrainskimi krzaczkami hehe


  • 0

#63 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 10:12, 09.03.2018

Skoro masz OEM tarcze, to chyba nie ma sensu przesadzać z klockami, tym bardziej na tył.

Moim zdaniem, jeśli chcesz kupować coś lepszego niż standard OEM, to kup Greeny, albo BDFR... chociaż zwykłe ATE, czy EBC Black na tył, też spokojnie dają radę w normalnym użytkowaniu...

Jeśli chcesz poprawić skuteczność hamowania, to przede wszystkim pomyśl o przodzie, bo to on w głównej mierze hamuje...

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#64 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:29, 09.03.2018

Klocki przod tyl daj bdfr i bedzie dobrze ;)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#65 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 12:53, 12.03.2018

na BDFR trzeba czekac do 14dni u pawpora, a tu mi trzeba raczej na juz :/ chyba jestem skazany na Green Stuffy, boje sie zakladac cos tanszego zeby nie przegrzac klocka i nie zorać sobie tarcz

 

 ktos smigał na Green Stuffach? beda OK? chodzi mi o to zeby nie pylily i nie piszczaly mocno


  • 0

#66 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:06, 12.03.2018

na BDFR trzeba czekac do 14dni u pawpora, a tu mi trzeba raczej na juz :/ chyba jestem skazany na Green Stuffy, boje sie zakladac cos tanszego zeby nie przegrzac klocka i nie zorać sobie tarcz

 

 ktos smigał na Green Stuffach? beda OK? chodzi mi o to zeby nie pylily i nie piszczaly mocno

 

Ja miałem klocki EBC Green w VII gen i bardziej byłem zadowolony z klocków Delphi.  Delphi jest tańsze a hamuje dla mnie lepiej.

Teoria swoją drogą a praktyka pokazuje czasami coś innego.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 17:07, 12.03.2018

  • 0

#67 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 18:01, 12.03.2018

Bez przesady;)

Greeny mozesz brac ale bardziej pyla niz bdfs i wg mnie szybciej sie zuzywaja.
Ani greenow ani bdfr nie spalisz a im bardziej gorace to nawet lepiej hamuja ;)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#68 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:13, 12.03.2018

Bez przesady;)

Greeny mozesz brac ale bardziej pyla niz bdfs i wg mnie szybciej sie zuzywaja.
Ani greenow ani bdfr nie spalisz a im bardziej gorace to nawet lepiej hamuja ;)

 

A jak byś porównał bdfs i Green do klocków Honda OEM ?


  • 0

#69 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 20:33, 12.03.2018

Porownywalem oem klocki do Black Diamond FR(klocek porownywalny do EBC Green), i wedlug mnie Black Diamond sa lepsze. Nie porownywalem drogi hamowania, ale odczucia. Wedlug mnie Black Diamond byl mniej podatny na przegrzanie, mniej pylil, szybciej reagowal na nacisk pedalu hamulca...


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#70 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:51, 12.03.2018

Dzieki za info, BD FR niedostepne, wiec wezme te green stuffy to chociaz sobie wyrobie opinie i bede wiedzial czy pchac to samo na przod :)
  • 0

#71 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:14, 26.03.2018

Panowie,

Tarcze ATE standard dobre?

Zimmermana na przód nie chce dawać, EBC Standard bez powłoki, nawiercanych i nacinanych nie potrzebuję.
  • 0

#72 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1275 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:33, 27.03.2018

EBC Standard bez powłoki

EBC Standard mają powłokę :)


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#73 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:56, 27.03.2018

O to dobrze wiedzieć :)

Bo wczoraj tu na forum właśnie wyczytałem że nie mają 😀
  • 0

#74 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1275 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:17, 27.03.2018

Kiedyś nie miały, ale od około roku tarcze EBC Standard mają czarną powłokę antykorozyjną :)


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#75 Tomekhonda8

Tomekhonda8
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Eleganc +
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:49, 15.04.2018

Witam, czeka mnie wymiana tarcz i klocków tył, accord 8 2.0. Półka średnia. Czytałem forum i teraz sam nie wiem. Co czkowiek to opinia. Miały być zimmermam tarcze i klocki EBC green. Pytanie czy będą ok, bo sporo osób narzeka. Są też pozytywne opinię. Jakaś alternatywa w podobnej cenie ?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq