Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VII

Klima się nie załącza, dziwnie pracuje// Przekaźniki klimy// Czujnik ciśnienia klimatyzacji "zamienniki"

VII klima problem z klima elektryka klimy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
479 odpowiedzi w tym temacie

#91 XoniC

XoniC
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Telford
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:48, 26.07.2014

Ja doładowywałem klimę wybierając w maszynie do sciągania, sprawdzania szczelności i nabijania model auta, reszta to dane ustawione.

Zgodzę się w części, że w układzie jest więcej oleju, ale takie wartości ładujemy jeżeli byłby to nowy układ (suchutki). Nawet kupując nową sprężarkę jest ona już w pewnym stopniu nasmarowana.

 

Co do ciśnienia w układzie spróbuj:

przy wyłączonym zapłonie naciśnij i przytrzymaj przyciski 'Auto i Dual'. Uruchom silnik i puść przyciski. Pojawią Ci się wartości czujników, będą się migać np. 01 i na przemian wartość odczytu dla tego czujnika (czujni temp wnętrza w tym przypadku). Przesywasz się między nimi naciskając przycisk ogrzewania tylnej szyby. 10-ty czujnik to ciśnienie AC (warość w MPa). Najlepiej porównać ze sprawnym autem.

Nie podam ile jest u mnie bo dostęp do niego będę miał dopiero po 7-m sierpnia (przyleciałe do UK a auto zostało w RP z żonką i dzieciakami).

 

Sprawdziłem ciśnienie w układzie i wynosi 30 MPa. Jak sprężarka się wyłączyła to spadło do 25 MPa i po włączeniu ciśnienie spowrotem wzrosło do 30 MPa i tak w kółko, ale chłodne powietrze wylatuje już po kilku sekundach od pierwszego włączenia klimy czyli cały czynnik nie wyleciał.


  • 0

#92 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:37, 27.07.2014

może termik na kompresorze rozłącza. zobacz czy dochodzi napięcie na przewód zasilający kompresor


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#93 bartiH22A

bartiH22A
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Piła
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Ictdi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:10, 27.07.2014

u mnie mam podobny problem, gaz mowo nabity, chłodnica nowa, osuszacz nowy i bak reakcji po wl. guzika tyko obroty zamiast spadać jak to było wcześniej to delikatnie podchodzą do góry, bezpieczniki wszystkie ok, przekaźniki raczej tez. i dalej lipa...


  • 0

#94 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 20:29, 27.07.2014

Hej :-)
Barti, to za dużo do sprawdzenia już Ci nie zostało - sprawdź czy prąd dochodzi do sprężarki (na początek pierwsza wtyczka) - jeśli tutaj jest, to być może, jak pisał Kiniusz, termik rozłącza, ale to już da się sprawdzić dopiero po zdemontowaniu sprężarki...
Jeśli i termik sprawny, to zostaje cewka sprzęgła, albo zatarty kompresor...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z mojego fona przy użyciu Tapatalka
  • 0

#95 Pepegus

Pepegus
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Clevedon
  • Silnik:2.4
  • Wersja:kombi type s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:38, 27.07.2014

Po kilku minutach działania klima przestaje działać, nic nie pomaga właczanie i wyłaczanie  kolejny raz załaczyła się nastempnego dnia ale tak samo na kilka minut i koniec nie wiem co jest przyczyną takiej sytuacji.zauważyłem tez że na chłodnicy jak trochę pojeżdżę  chodzi tylko jeden wentylator ale może tak ma być ponieważ auto nie  grzeje się.

 

 

accord 2.4 auto z 2005 roku wersja z navi
<script charset="UTF-8" src="chrome://hdv/content/hdv.js" type="application/javascript"> </script>


  • 0

#96 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 369 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:56, 27.07.2014

Albo za mało czynnika w układzie albo skraplacz zamarza. Kiedy ostatnio robiłeś serwis klimy?
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#97 krychu34692

krychu34692
  • Forumowicz
  • 278 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:2,0
  • Wersja:508 RXH
  • KM:200
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:RHC8D
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:34, 28.07.2014

Sprawdź przekaźnik od klimy. Ja miałem podobne objawy u siebie i ten przekaźnik padał. Znajduje się w bezpiecznikach pod maską.  Rzekomo to lubi padać...


  • 0

#98 bartiH22A

bartiH22A
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Piła
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Ictdi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:05, 28.07.2014

właśnie tak, tylko nie napisałem wczoraj ze klimę nabijał mi jakiś nieobeznany koleś na stacji diagnostycznej, 2 razy powtarzał proces nabicia, za pierwszym weszło ok 450g a za drugim ok 500g czyli trochę mało bo powinno wejść ok 650-700, ale chyba nawet z taka ilością czynnika klima powinna ruszyć, ponadto jak odpinam kostkę od czujnika ciśnienia przy osuszaczu to tez inaczej reaguje na odpalonym silniku czyli chyba tez zawór jest ok.


  • 0

#99 Pepegus

Pepegus
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Clevedon
  • Silnik:2.4
  • Wersja:kombi type s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:57, 28.07.2014

Albo za mało czynnika w układzie albo skraplacz zamarza. Kiedy ostatnio robiłeś serwis klimy?

servis 2 tygodnie temu czyszczenie i nabicie klimy i od tego czasu mam takie cyrki jutro auto wraca   w miejsce gdzie robilem servis zobaczymy  co oni powiedza


  • 0

#100 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:23, 28.07.2014

do 6 generacji powinno napełnić się ok 525g.  za mało źle za dużo jeszcze gorzej. Klima ruszy nawet jak będzie 100g


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#101 Grzesiek_GP

Grzesiek_GP
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:48, 29.07.2014

Podłączę się pod temat bo widzę że jest powielany a bez interesującej mnie odpowiedzi.

Mam taką samą sytuację klima mi działa po odpaleniu parenaście minut i potem jak się wyłączy to już nie zaskakuje albo czasem jeszcze raz zaskoczy po wyłączeniu włączeniu a czasem nie.

Podjechałem do "warsztatu przydomowego" i spec mi dobił czynnik. Niestety nie pomogło więc wróciłem do speca. Zalecił mi wymianę presostatu od klimy i mam w związku z tym pytanie czy mogę sobie ten presostat po prostu wyrkęcić czy trzeba najpierw spuścić czynnik?

Zdjęcie :Załączony plik  IMAG0757.jpg   95,88 KB   27 Ilość pobrań


Użytkownik Grzesiek_GP edytował ten post 14:59, 29.07.2014

  • 0

#102 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 15:55, 29.07.2014

Może w tym temacie coś znajdziesz: http://www.accordklu...off#entry516235 w którymś poście jest opisana auto diagnostyka klimy.


  • 0

#103 Grzesiek_GP

Grzesiek_GP
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:59, 30.07.2014

Może w tym temacie coś znajdziesz: http://www.accordklu...off#entry516235 w którymś poście jest opisana auto diagnostyka klimy.

Czy ktoś ma wiedzę na temat tego czy należy spuścić czynnik przed wymianą presostatu? 


  • 0

#104 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:07, 30.07.2014

Z tego co widzę na zdjęciu to tak.


  • 0

#105 bartiH22A

bartiH22A
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Piła
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Ictdi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:19, 31.07.2014

problem rozwiązany, przyczyna okazał się jeden z dwóch czujników przy filtrze oleju który blokował załączenie klimy, ów czujnik został ominięty i klima śmiga aż nie chce się wychodzić z auta.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, klima, problem z klima, elektryka klimy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq