Ja doładowywałem klimę wybierając w maszynie do sciągania, sprawdzania szczelności i nabijania model auta, reszta to dane ustawione.
Zgodzę się w części, że w układzie jest więcej oleju, ale takie wartości ładujemy jeżeli byłby to nowy układ (suchutki). Nawet kupując nową sprężarkę jest ona już w pewnym stopniu nasmarowana.
Co do ciśnienia w układzie spróbuj:
przy wyłączonym zapłonie naciśnij i przytrzymaj przyciski 'Auto i Dual'. Uruchom silnik i puść przyciski. Pojawią Ci się wartości czujników, będą się migać np. 01 i na przemian wartość odczytu dla tego czujnika (czujni temp wnętrza w tym przypadku). Przesywasz się między nimi naciskając przycisk ogrzewania tylnej szyby. 10-ty czujnik to ciśnienie AC (warość w MPa). Najlepiej porównać ze sprawnym autem.
Nie podam ile jest u mnie bo dostęp do niego będę miał dopiero po 7-m sierpnia (przyleciałe do UK a auto zostało w RP z żonką i dzieciakami).
Sprawdziłem ciśnienie w układzie i wynosi 30 MPa. Jak sprężarka się wyłączyła to spadło do 25 MPa i po włączeniu ciśnienie spowrotem wzrosło do 30 MPa i tak w kółko, ale chłodne powietrze wylatuje już po kilku sekundach od pierwszego włączenia klimy czyli cały czynnik nie wyleciał.