Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Honda Accord 2.0iES+GAZ dławienie i szarpanie

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#16 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 10:23, 17.09.2014

chybą Ci chodzi o ciśnienie w cylindrach, zaworów sprawdzą sie tylko szczelnosc i to po ściągnieciu głowicy
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#17 Piteero

Piteero
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Rzeszów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:35, 17.09.2014

A tak tak, ciśnienie w cylindrach. Jeśli chodzi o zawory to były regulowane jakieś 2 miechy temu przez prostego mechanika. Czytam o cewce zapłonowej i objawy by się zgadzały, przy czym w moim przypadku auto nie gaśnie.


  • 0

#18 matt997

matt997
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Ropa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 20.09.2014

Witam:)

Mam podobne objawy tak jak i u was, dlatego prosze jak znajdziecie przyczyne podzielcie sie bo juz nie wiem za co sie brac..:( czasem raz na 100km zacznie zrywac szarpac i buczy jak by sie dławił i raczej słychac od tłumnika ale ciezko jednoznacznie stwierdzic, a czasami co 5km tak sie dzieje, niebawem wybieram sie do gazownika moze cos podpowie:) dodam za na 1biegu przy 4tys. auto ma chwilowa dziure. co mogłem zrobic sam zrobiłem, egr przepustnica filterek od v-teca wyczysciłem swiece załozyłem orginalne, 

czekam na dalsze wpisy pozdrawiam Matt


  • 0

#19 Piteero

Piteero
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Rzeszów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:58, 23.09.2014

matt moja Hanka właśnie jest robiona u panów gazowników. Jutro mam odebrać i napiszę co i jak.


  • 0

#20 matt997

matt997
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Ropa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:09, 31.10.2014

I jak Panowie usterki usuniete?? ja byłem u gazownika wszystko ok od strony gazu:) dzis kupiłem kable kopułke i palec orginał w hondzie 707zł :) jak załoze dam znac czy bedzie jakas poprawa:)


  • 0

#21 czesiek3891

czesiek3891
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Psary, śląskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 22:29, 13.02.2015

707zł no mnie musiałoby chyba popier#olić. Ceny w hondzie to jakaś paranoja, myślą że to marka premium, a do tego brakuje im lata świetlne!


  • -1

#22 m@ciekk225

m@ciekk225
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:CMG
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VI VTEC
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:59, 13.10.2015

Witam, obawiam się, że mam te same objawy, a mianowicie jak silnik jest zimny to chodzi jak diesel( klekocze) dopiero jak się rozgrzeje i przełączy się na gaz to normalnie zaczyna funkcjonować. Miałem tez przypadek że i na gazie i na benzynie tak klekotał. Sprawdziłem świece i wyglądają jakby nie zużyte, może to wina kabli, sam już nie wiem:/ 

Czy to może być przyczyna cewki? Zawory niedawno miałem regulowane, u gazownika byłem wyregulował mi i wymienił filtry.

Coś dolega mojej Hani a sam jestem laikiem w tych sprawach ewentualnie tutaj jak coś przeczytam i jest w miarę proste do zrobienia to ogarniam temat. 
Proszę o pomoc.   :BZ góry wielkie dzięki. 
 


Użytkownik m@ciekk225 edytował ten post 17:01, 13.10.2015

  • 0

#23 markoluk

markoluk
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 13:01, 14.10.2015

Czasem możesz wszystko wymienić wraz z silnikiem i wraz będzie źle jak będzie zapchany układ wydechowy. Polecam wywalić katalizator, który u mnie był zapchany przy przebiegu 204 tyś i wstawić tłumik przelotowy.  Auto na pewno wam odżyje i taki zabieg nie zaszkodzi. Dodatkowo w 6 genie za oem zużyty katalizator dostaniecie ładną kasę. Cała impreza się zwróci z nawiązką.


  • 0

#24 m@ciekk225

m@ciekk225
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:CMG
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VI VTEC
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:35, 14.10.2015

Kat już dawno wycięty :D jestem już umówiony z mechasem więc w pon się okaże co i jak. Jak na razie muszę jeździć na benie :D 


  • 0

#25 markoluk

markoluk
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:08, 14.10.2015

Jakieś błędy wyskakują?


  • 0

#26 m@ciekk225

m@ciekk225
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:CMG
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VI VTEC
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:51, 14.10.2015

Jutro się dowiem :D Dam znać  :ok


  • 0

#27 m@ciekk225

m@ciekk225
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:CMG
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VI VTEC
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:23, 16.10.2015

Jutro się dowiem :D Dam znać :ok

I się nie dowiedziałem jakie ma błędy ewentualnie pozostaje mi gazownia w pon może on coś więcej powie

w trakcie jazdy
  • 0

#28 m@ciekk225

m@ciekk225
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:CMG
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VI VTEC
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:08, 21.10.2015

Już wszystko ok reduktor pękł dlatego się dławił, co do kodów udało nam się zrobić zworkę i to błąd check engine 71 i 72 to przypadkowe wypadanie  zapłonów w cylindrach 1 i 2, jeszcze dokładnie będę wiedział jak kupią wtyczkę bo z tego co widziałem to do błędu 71 jak i 72 są jeszcze jakieś podpunkty czyli np 71a, b, c.... więc dokładnie dowiem się w późniejszym terminie :D 


  • 0

#29 markoluk

markoluk
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 14:27, 22.10.2015

Reduktor pękł? Jakoś sobie tego nie mogę wyobrazić. Może membrany szlak trafił. Tu masz oznaczenie błędów:

 

http://accord6gen.cb...accord_diy.html


  • 0

#30 m@ciekk225

m@ciekk225
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:CMG
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VI VTEC
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:03, 24.10.2015

Też się zdziwiłem jak i gazownik, powiedział że pierwszy raz się z takim czymś spotkał ale wspomniał coś O produkcji tego redaktora, iż kiedyś produkowany był we Włoszech a teraz w Turcji. Może ma to jakieś znaczenie 😉

w trakcie jazdy
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq