XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 10:23, 17.09.2014
#17
Napisano 10:35, 17.09.2014
A tak tak, ciśnienie w cylindrach. Jeśli chodzi o zawory to były regulowane jakieś 2 miechy temu przez prostego mechanika. Czytam o cewce zapłonowej i objawy by się zgadzały, przy czym w moim przypadku auto nie gaśnie.
#18
Napisano 19:47, 20.09.2014
Witam:)
Mam podobne objawy tak jak i u was, dlatego prosze jak znajdziecie przyczyne podzielcie sie bo juz nie wiem za co sie brac.. czasem raz na 100km zacznie zrywac szarpac i buczy jak by sie dławił i raczej słychac od tłumnika ale ciezko jednoznacznie stwierdzic, a czasami co 5km tak sie dzieje, niebawem wybieram sie do gazownika moze cos podpowie:) dodam za na 1biegu przy 4tys. auto ma chwilowa dziure. co mogłem zrobic sam zrobiłem, egr przepustnica filterek od v-teca wyczysciłem swiece załozyłem orginalne,
czekam na dalsze wpisy pozdrawiam Matt
#19
Napisano 20:58, 23.09.2014
matt moja Hanka właśnie jest robiona u panów gazowników. Jutro mam odebrać i napiszę co i jak.
#20
Napisano 19:09, 31.10.2014
I jak Panowie usterki usuniete?? ja byłem u gazownika wszystko ok od strony gazu:) dzis kupiłem kable kopułke i palec orginał w hondzie 707zł jak załoze dam znac czy bedzie jakas poprawa:)
#21
Napisano 22:29, 13.02.2015
707zł no mnie musiałoby chyba popier#olić. Ceny w hondzie to jakaś paranoja, myślą że to marka premium, a do tego brakuje im lata świetlne!
#22
Napisano 16:59, 13.10.2015
Witam, obawiam się, że mam te same objawy, a mianowicie jak silnik jest zimny to chodzi jak diesel( klekocze) dopiero jak się rozgrzeje i przełączy się na gaz to normalnie zaczyna funkcjonować. Miałem tez przypadek że i na gazie i na benzynie tak klekotał. Sprawdziłem świece i wyglądają jakby nie zużyte, może to wina kabli, sam już nie wiem:/
Czy to może być przyczyna cewki? Zawory niedawno miałem regulowane, u gazownika byłem wyregulował mi i wymienił filtry.
Coś dolega mojej Hani a sam jestem laikiem w tych sprawach ewentualnie tutaj jak coś przeczytam i jest w miarę proste do zrobienia to ogarniam temat.
Proszę o pomoc. :BZ góry wielkie dzięki.
Użytkownik m@ciekk225 edytował ten post 17:01, 13.10.2015
#23
Napisano 13:01, 14.10.2015
Czasem możesz wszystko wymienić wraz z silnikiem i wraz będzie źle jak będzie zapchany układ wydechowy. Polecam wywalić katalizator, który u mnie był zapchany przy przebiegu 204 tyś i wstawić tłumik przelotowy. Auto na pewno wam odżyje i taki zabieg nie zaszkodzi. Dodatkowo w 6 genie za oem zużyty katalizator dostaniecie ładną kasę. Cała impreza się zwróci z nawiązką.
#24
Napisano 15:35, 14.10.2015
Kat już dawno wycięty jestem już umówiony z mechasem więc w pon się okaże co i jak. Jak na razie muszę jeździć na benie
#26
Napisano 20:51, 14.10.2015
Jutro się dowiem Dam znać
#27
Napisano 11:23, 16.10.2015
I się nie dowiedziałem jakie ma błędy ewentualnie pozostaje mi gazownia w pon może on coś więcej powieJutro się dowiem Dam znać
w trakcie jazdy
#28
Napisano 18:08, 21.10.2015
Już wszystko ok reduktor pękł dlatego się dławił, co do kodów udało nam się zrobić zworkę i to błąd check engine 71 i 72 to przypadkowe wypadanie zapłonów w cylindrach 1 i 2, jeszcze dokładnie będę wiedział jak kupią wtyczkę bo z tego co widziałem to do błędu 71 jak i 72 są jeszcze jakieś podpunkty czyli np 71a, b, c.... więc dokładnie dowiem się w późniejszym terminie
#29
Napisano 14:27, 22.10.2015
Reduktor pękł? Jakoś sobie tego nie mogę wyobrazić. Może membrany szlak trafił. Tu masz oznaczenie błędów:
http://accord6gen.cb...accord_diy.html
#30
Napisano 12:03, 24.10.2015
w trakcie jazdy
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych