Witam to moje pierwsze odwiedziny na takim forum,więc z góry przepraszam za błędy. potrzebuję pomocy w kwesti wymiany silnika. Jestem właścicielem accorda VII 2.0 benzyna z 2003 roku . auto jest już w warsztacie prawdopodobnie panewki złapały, odpala normalnie jeździ ale klekocze głośniej niż disel, skutkiem tego była ciągła jazda autostradą przez 30 km z prędkością średnio 200-220km/h myśle o wymianie na mocniejszy motor. I tu zacznę... czy silnik 2.4 albo 3.0 z cupe pasują do mojego modelu? bez szczególnych problemów i przeróbek, chodzi o łapy, komputer itd. oraz czy jes różnica pomiiędzy modelem VII a VIII w takim przeszczepie ? z góry dziękuję za mądre porady.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana silnika accord VII 2003-2008 2.0 na 2.4 lub 3.0
#1
Napisano 14:38, 22.06.2014
#2
Napisano 18:41, 22.06.2014
3.0 J30 w ogóle nie wchodzi w grę, to jest zupełnie inna bajka niż K-seria w 7.genie a 2.4 na upartego można zamontować ale jest rzeźba z modyfikacją wiązki elektrycznej i podłączeniem elektrycznej przepustnicy/pedału gazu - w 2.0 masz na lince.
Jeżeli tylko obróciło panewkę korbowodową to mam nowe panewki nadwymiarowe po szlifie wału lub nominalne jeżeli kupisz gdzieś zdrowy wał (przy okazji można też wymienić pierścienie tłokowe).
Ogólnie trzeba rozebrać silnik gdyż mogą być też zatarte tłoki (spuchły z przegrzania i zatarły się w cylindrach) ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#3
Napisano 20:55, 22.06.2014
Może wałek rozrządu .....bo jeśli nie wiesz ..to była Akcja serwisowa na wadliwe wałki w 2.0 w tych latach.Mogła nie być
#4
Napisano 21:09, 22.06.2014
to nie rozrząd... temat znany, panewki
#5
Napisano 22:16, 22.06.2014
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#7
Napisano 16:40, 25.06.2014
Witam to moje pierwsze odwiedziny na takim forum,więc z góry przepraszam za błędy. potrzebuję pomocy w kwesti wymiany silnika. Jestem właścicielem accorda VII 2.0 benzyna z 2003 roku . auto jest już w warsztacie prawdopodobnie panewki złapały, odpala normalnie jeździ ale klekocze głośniej niż disel, skutkiem tego była ciągła jazda autostradą przez 30 km z prędkością średnio 200-220km/h myśle o wymianie na mocniejszy motor. I tu zacznę... czy silnik 2.4 albo 3.0 z cupe pasują do mojego modelu? bez szczególnych problemów i przeróbek, chodzi o łapy, komputer itd. oraz czy jes różnica pomiiędzy modelem VII a VIII w takim przeszczepie ? z góry dziękuję za mądre porady.
I to był powód do tego aby panewki klękły , nie zbyt niski poziom oleju / brak zalecanych wymian np.
Użytkownik ucan edytował ten post 16:49, 25.06.2014
#8
Napisano 17:18, 25.06.2014
też nie chce mi sie wierzyc że 30 km z prędkością 200 i po panewkach
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#9
Napisano 07:14, 26.06.2014
Jeżeli powodem takiej awarii miałaby być tylko i wyłącznie jazda z taką prędkością to fabryka ograniczyła by osiągi silnika
Powód był na pewno inny.
Moja Hania:
#10
Napisano 20:27, 03.07.2014
Witam ciężko to idzie ale mechanik doszedł do tego że to jednak nie panewki. Są podejrzenia że może być pęknięty tłok albo pierścienie. jutro będę wiedział to dam znaźć pozdro.
#11
Napisano 00:38, 05.07.2014
Witam, silnik rozebrany... jedyne co wskazuje na wcześniejsze klepanie jest przytarty tłok. tyle dobrze że nie panewki wygląda na to że coś dostało się do komory spalania, pierścień olejowy na tłoku ciężko okręca się w około , są też delikatne szczerbienia a na krawędziach tłoka w około pierścieni a na jednej stronie tłoka wyraźne przetarcie i rysy,wygląda na to że tłok z jednej strony tak jak by się się zacierał, tuleja wewnątrz cylindra lekko zarysowana ale na samym dole, do prze polerowania, tak nisko pierścienie nie dojdą. czyli jest możliwość coś zrobić z tego silnika. I TERAZ PROŚBA!! pomocy!! potrzebuję kupić jeden tłok, najlepiej z korbowodem i pierścieniami. Silnik 2,0 16V K20A6 może ktoś coś poradzić... może wiecie kto ma jakieś części? Pytam po sklepach nigdzie nie mają tego a co do pierścieni to mówią serwis! aż boję się pytać o cenę.z góry dzięki za pomoc.
#12
Napisano 07:37, 05.07.2014
Kolego gdybys zapytal to powiedzialbym ci to zanim rozebrales silnik...u mnie bylo to samo podobno te silniki tak maja po pewnym przebiegu ze tlok stuka dolem w tuleje"wywraca sie w cylindrze" Nie oplaci ci sie go naprawiac najlepiej znajdz silnik jeszcze na samochodzie zeby byl i kup caly silnik sam slupek a stary bendziesz mogl sprzedac na czesci. Ja tak zrobilem. Pozdro
#13
Napisano 11:43, 05.07.2014
a ja już myslałem że ktoś chce zrobić jakiś konkretny mod
jak dla mnie to wytarty wałek i klepia zawory... przeciez w tych silnikach nikomu się panewki nie zacierały...
jak chcesz zmieniac silnik zeby to naprawić to tylko na na k20a6, nie kupuj przypadkiem k20z2 z polifta bo sie wpakujesz w koszta.
k24a3 to już grubsza kasa jeśli chodzi o przekładke i chyba gdybym miał już tak modzić to probowałbym upchnąc 3.5 V6 z tsx:) tylko jak ze skrzynia i awd? bo tam chyba tylko sh-awd wystepowało...
jak będziesz zmieniał na k24 to jeszcze skrzynia dochodzi... niby możesz zostawić 5b ale to pomyłka jak dla mnie.
#15
Napisano 08:49, 06.07.2014
Witam, silnik rozebrany... jedyne co wskazuje na wcześniejsze klepanie jest przytarty tłok. tyle dobrze że nie panewki wygląda na to że coś dostało się do komory spalania, pierścień olejowy na tłoku ciężko okręca się w około , są też delikatne szczerbienia a na krawędziach tłoka w około pierścieni a na jednej stronie tłoka wyraźne przetarcie i rysy,wygląda na to że tłok z jednej strony tak jak by się się zacierał, tuleja wewnątrz cylindra lekko zarysowana ale na samym dole, do prze polerowania, tak nisko pierścienie nie dojdą. czyli jest możliwość coś zrobić z tego silnika. I TERAZ PROŚBA!! pomocy!! potrzebuję kupić jeden tłok, najlepiej z korbowodem i pierścieniami. Silnik 2,0 16V K20A6 może ktoś coś poradzić... może wiecie kto ma jakieś części? Pytam po sklepach nigdzie nie mają tego a co do pierścieni to mówią serwis! aż boję się pytać o cenę.z góry dzięki za pomoc.
masz jakies fotki ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Silnik, Wymiana, Przekładka
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych