Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana silnika accord VII 2003-2008 2.0 na 2.4 lub 3.0

VII Silnik Wymiana Przekładka

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cela85

Cela85
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Wiązów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:38, 22.06.2014

Witam to moje pierwsze odwiedziny na takim forum,więc z góry przepraszam za błędy. potrzebuję pomocy w kwesti wymiany silnika. Jestem właścicielem accorda VII 2.0 benzyna z 2003 roku . auto jest już w warsztacie prawdopodobnie panewki złapały, odpala normalnie jeździ ale klekocze głośniej niż disel, skutkiem tego była ciągła jazda autostradą przez 30 km z prędkością średnio 200-220km/h myśle o wymianie na mocniejszy motor. I tu zacznę...  czy silnik 2.4 albo 3.0 z cupe pasują do mojego modelu? bez szczególnych problemów i przeróbek, chodzi o łapy, komputer itd. oraz czy jes różnica pomiiędzy modelem VII a VIII w takim przeszczepie ? z góry dziękuję za mądre porady.


  • 0

#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:41, 22.06.2014

3.0 J30 w ogóle nie wchodzi w grę, to jest zupełnie inna bajka niż K-seria w 7.genie a 2.4 na upartego można zamontować ale jest rzeźba z modyfikacją wiązki elektrycznej i podłączeniem elektrycznej przepustnicy/pedału gazu - w 2.0 masz na lince.

 

Jeżeli tylko obróciło panewkę korbowodową to mam nowe panewki nadwymiarowe po szlifie wału lub nominalne jeżeli kupisz gdzieś zdrowy wał (przy okazji można też wymienić pierścienie tłokowe).

 

Ogólnie trzeba rozebrać silnik gdyż mogą być też zatarte tłoki (spuchły z przegrzania i zatarły się w cylindrach) ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#3 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:55, 22.06.2014

Może wałek rozrządu .....bo jeśli nie wiesz ..to była Akcja serwisowa na wadliwe wałki w 2.0 w tych latach.Mogła nie być


  • 0
                       

#4 wojtas12343

wojtas12343
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Grodzisk Maz.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 21:09, 22.06.2014

to nie rozrząd... temat znany, panewki


  • 0

#5 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 22:16, 22.06.2014

Jak nie masz worka kasy to przeszczep na K24 odpuść. Przekladka całości wlacznie z kolektorem ssacym wydechowym wiazka sterowaniem tempomatu itp itd
  • 0

#6 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:28, 22.06.2014

Temat mi znany i to napewno nie walek wymien na ten co byl silnik chyba ze masz duzo kasy i chcesz sie pobawic...Remont tez ci sie nie oplaci lepiej wymienic caly slupek.Pozdro


  • 0

#7 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:40, 25.06.2014

Witam to moje pierwsze odwiedziny na takim forum,więc z góry przepraszam za błędy. potrzebuję pomocy w kwesti wymiany silnika. Jestem właścicielem accorda VII 2.0 benzyna z 2003 roku . auto jest już w warsztacie prawdopodobnie panewki złapały, odpala normalnie jeździ ale klekocze głośniej niż disel, skutkiem tego była ciągła jazda autostradą przez 30 km z prędkością średnio 200-220km/h myśle o wymianie na mocniejszy motor. I tu zacznę...  czy silnik 2.4 albo 3.0 z cupe pasują do mojego modelu? bez szczególnych problemów i przeróbek, chodzi o łapy, komputer itd. oraz czy jes różnica pomiiędzy modelem VII a VIII w takim przeszczepie ? z góry dziękuję za mądre porady.

I to był powód do tego aby panewki klękły , nie zbyt niski poziom oleju / brak zalecanych wymian np. ??


Użytkownik ucan edytował ten post 16:49, 25.06.2014

  • 0

#8 tomas_str

tomas_str
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • Skąd:TSK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:18, 25.06.2014

też nie chce mi sie wierzyc że 30 km z prędkością 200 i po panewkach


  • 0

Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda


#9 Athl0n

Athl0n
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:14, 26.06.2014

Jeżeli  powodem takiej awarii miałaby być tylko i wyłącznie jazda z taką prędkością to fabryka ograniczyła by osiągi silnika !!

Powód był na pewno inny.

 


  • 0

Moja Hania:


#10 Cela85

Cela85
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Wiązów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:27, 03.07.2014

Witam ciężko to idzie ale mechanik doszedł do tego że to jednak nie panewki. Są podejrzenia że może być pęknięty tłok albo pierścienie. jutro będę wiedział to dam znaźć pozdro.


  • 0

#11 Cela85

Cela85
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Wiązów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:38, 05.07.2014

Witam, silnik rozebrany... jedyne co wskazuje na  wcześniejsze klepanie jest przytarty tłok. tyle dobrze że nie panewki wygląda na to że coś dostało się do komory spalania, pierścień olejowy na tłoku ciężko okręca się w około ,  są  też delikatne szczerbienia a na krawędziach tłoka w około pierścieni a na jednej stronie tłoka wyraźne przetarcie i rysy,wygląda na to że tłok z jednej strony tak jak by się się zacierał, tuleja wewnątrz cylindra lekko zarysowana ale na samym dole, do prze polerowania, tak nisko pierścienie nie dojdą. czyli jest możliwość coś zrobić z tego silnika. I TERAZ PROŚBA!!  pomocy!! potrzebuję kupić jeden tłok, najlepiej z korbowodem i pierścieniami. Silnik 2,0 16V K20A6 może ktoś coś poradzić... może wiecie kto ma jakieś części? Pytam po sklepach nigdzie nie mają tego a co do pierścieni to mówią serwis! aż boję się pytać o cenę.z góry dzięki za pomoc.


  • 0

#12 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:37, 05.07.2014

Kolego gdybys zapytal to powiedzialbym ci to zanim rozebrales silnik...u mnie bylo to samo podobno te silniki tak maja po pewnym przebiegu ze tlok stuka dolem w tuleje"wywraca sie w cylindrze" Nie oplaci ci sie go naprawiac najlepiej znajdz silnik jeszcze na samochodzie zeby byl i kup caly silnik sam slupek a stary bendziesz mogl sprzedac na czesci. Ja tak zrobilem. Pozdro


  • 0

#13 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:43, 05.07.2014

a ja już myslałem że ktoś chce zrobić jakiś konkretny mod :D

 

jak dla mnie to wytarty wałek i klepia zawory... przeciez w tych silnikach nikomu się panewki nie zacierały...

 

jak chcesz zmieniac silnik zeby to naprawić to tylko na na k20a6, nie kupuj przypadkiem k20z2 z polifta bo sie wpakujesz w koszta.

 

k24a3 to już grubsza kasa jeśli chodzi o przekładke i chyba gdybym miał już tak modzić to probowałbym upchnąc 3.5 V6 z tsx:) tylko jak ze skrzynia i awd? bo tam chyba tylko sh-awd wystepowało...

 

jak będziesz zmieniał na k24 to jeszcze skrzynia dochodzi... niby możesz zostawić 5b ale to pomyłka jak dla mnie.


  • 0

#14 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:16, 06.07.2014

Zaden walek i zadne zawory mnie tak wlasnie w serwisie wpuscili w maliny i nie potrzebnie wymienilem walek...Jak dla mnie wymiana silnika na taki jak byl tylko trzeba znalezc najlepiej taki ktory jest jeszcze na samochodzie zeby go chociaz posluchac...Pozdro


  • 0

#15 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:49, 06.07.2014

Witam, silnik rozebrany... jedyne co wskazuje na  wcześniejsze klepanie jest przytarty tłok. tyle dobrze że nie panewki wygląda na to że coś dostało się do komory spalania, pierścień olejowy na tłoku ciężko okręca się w około ,  są  też delikatne szczerbienia a na krawędziach tłoka w około pierścieni a na jednej stronie tłoka wyraźne przetarcie i rysy,wygląda na to że tłok z jednej strony tak jak by się się zacierał, tuleja wewnątrz cylindra lekko zarysowana ale na samym dole, do prze polerowania, tak nisko pierścienie nie dojdą. czyli jest możliwość coś zrobić z tego silnika. I TERAZ PROŚBA!!  pomocy!! potrzebuję kupić jeden tłok, najlepiej z korbowodem i pierścieniami. Silnik 2,0 16V K20A6 może ktoś coś poradzić... może wiecie kto ma jakieś części? Pytam po sklepach nigdzie nie mają tego a co do pierścieni to mówią serwis! aż boję się pytać o cenę.z góry dzięki za pomoc.

 

 

masz jakies fotki ?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Silnik, Wymiana, Przekładka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq