Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Jaki zakres regulacji w Tein Street Advance

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#1 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 18:20, 17.06.2014

Tak się rozglądam za tymi Tein'ami i coś mi nie leży..

Na stronie JDL Performance podają, że zakres regulacji dla cl7/cl9 wynosi na przodzie od -42 do -90, na tyle od -14 do -56,

natomiast na stronie Tein USA, przy tym samym numerze części (GSB48-21SS2) te wartości dla Acury TSX CL9 wynoszą na przodzie od -5 do -88, na tyle od -6 do -62

 

Ktoś z tym już miał doświadczenie?


  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#2 GadaT2014

GadaT2014
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:43, 24.06.2014

Tydzien temu załozyłem TSA w moim CL7 po lifcie sedan i jestem bardzo zadowolony.Nie wiem czy ktos juz na nich jedził ale dla mie super.Kupiłem przez JDL i też zauważyłem róznice pomiedzy stronami.

 

W skrócie max. podniesienie na gwince tak zeby nie sciskac sprezyny i tak obniża juz honde.Z tyłu mniej ,z przodu bardziej (cieżar) . Dodatkowo w przednich amortyzatorach u dolu sa 2 wysokosci mocowania piasty (wyzej/nizej) ,przy czym to najniższe to przesada,tyl brak.

 

Konfiguracja typu:

Przód wyzsze mocowanie na piescie+ gwint w połowie skrecony+regulacja twardosci-Beton

Tył gwint max dół+ regulacja twardosci 50%

 

Daje dosc powazna wizualne glebe (wyglada mega spoko nawet na feldze 16 cali seria+ zimówki 55 :P ).

Bardzo bardzo przyzwoity komfort- Nic nie ociera ,bron Boze dobija (pomimo moich obaw i zapewnien sprzedawcy,nawet w 4 os)

Mega lepsza przyczepnosc+prowadzenie ( oczywiscie min rozporka przod)

 

Na prosbe moge zamiescic zdjecia takiej konfiguracji

 

Pozdrawiam


Użytkownik GadaT2014 edytował ten post 00:44, 24.06.2014

  • 0

#3 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 07:26, 24.06.2014

Dzięki za konkretną odpowiedź, jeśli możesz podrzucić jakieś zdjęcia to byłbym wdzięczny :-)
Pamiętasz jak bardzo siadł przód na maksymalnym podniesieniu?
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#4 GadaT2014

GadaT2014
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:08, 24.06.2014

W ferworze pracy nie zwracałem uwagi na cm,windowałem wymieniałem opuszczałem i patrzyłem czy mi odpowiada. Wiem na pewno ze gwinty maja po ok 90 mm długosci przy czym przy max wysokosci nakretki i tak sa w 3/4 gwintu gdyz sprezyna zaczyna szpanowac uniemozliwiajac krecenie.

 

Z tego co pamietam na takim max podniesieniu przód lezał na ok 2 ;2,5 palca opona/nadkole .Natomiast tył wyzej od przodu znacznie ale nizej od serii.

 

Na zdjeciu gwint skrecony ok 20 mm ponizej max jak mi sie wydaje połozenia

 

h6i7.jpg

 

 Na chwile obecna przód na gwincie jest skrecony na 80% w dół ,tył 100% i lezy tak:

 

u4fw1.jpg

 

1tl1w.jpg

 

8eq5.jpg

 

Z tego co zauwazyłem glebe na TSA dyktuje nam tył bo o ile przód mozna zglebic max (dzieki 2 mocowania piasty) tak tył ich nie ma ,jest tylko jeden- simerblok. Jedynym rozwiazaniem było by ciecie sprezyny( załozenie krótszych) lub wyjecie podkładki alu redukujacej srednice sprezyny górnego mocowania amortyzatora o grubosci 10mm.Co da nam dodatkowy 1cm

Sa one 4 w kpl w pudełku i o ile sprezyny teina przód/tył sa tej samej śr. to seria accorda ma dwie pary innych. Para przód  jak tein ,nie trzeba redukcji i para tył innej ( szerszej -trzeba redukcje )

 

1ho2i.jpg
 

Jak macie w accordzie xenony to niestety trzeba dorobic mocowanie czujnika polozenia lamp (Lewy amortyzator przód ,z tyłu nie ma problemu bo czujnik jest na wahaczu ).Jezeli ktos ma zaciecie "dłubiarsko/szpejarskie" jak ja ,to da rady. Dwie obejmy inox ,profil+blaszka alu, flexa ,wiertarka ,kilka wierteł,metr, 30 min i da rady. Wazne tylko zeby mocowanie było tak samo polożone góra dól wg. piasty i lewo prawo wg. ramienia amora ,wiec metr w ruch.

 

Wiadomo na upartego mozna to olać ale ja wolałem nie.

 

Na foto stare mocowanie seryjniego amora, w Teinie brak :(:(:( :

 

heby.jpg

 

Klucze do regulacji sa bardzo sprytne i mieszcza sie w mega ciasnych miejscach wiec super!. Nie trzeba odkrecać kól żeby dobrac sie do gwintu ,wiec też super- wystarczy podwindować auto!.

 

Także tak .Jak pisałem wczesniej dla mnie TSA jest idealne . Auto ma byc funkcjonalne i zap******* , wiec mega gleba i naciąg mnie nie interesuje.

 

W niedalekiej przyszłoscie planowane są spoko kólka 17" ( moze 18") na spoko kapciach z lepszym et które zrówna sie z nadkolami i bedzie git jak talala

 

P.s jak liczycie na wlepki Teina w pudełu to wbrew opisowi produktu na www nie ma ich w kpl.!!!!!!!!!!!! :depresja:

 

 

Pozdrawiam


Użytkownik GadaT2014 edytował ten post 16:15, 24.06.2014

  • 0

#5 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 18:29, 24.06.2014

Bomba :-) stwórz sobie temat o aucie zgodnie z szablonem to dorzucę jakiś punkcik za obszerną pomoc, no i pochwal się przy okazji  :alien:


  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#6 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:41, 24.06.2014

GadaT2014, nic nie trzeba dorabiać/kombinować z uchwytem od regulacji xenonów. To się normalnie przekłada na Teina.

Z lewego przekłada się obejme z uchwytem, z prawego samą obejmę.

Aha, ja wlepki, nalepki, znaczki, bibeloty miałem - SuperStreet


  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#7 GadaT2014

GadaT2014
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:19, 25.06.2014

 U mnie czujniki sa Lewy przód, lewy tyl . Z prawej str jest pusto . Mocowania czujnika amora sa w serii przyspawane ,wiec nie da sie ich przełozyc. W TSA nie ma nic,puste ramie amortyzatora -każde ,moze istnieje wersja Xenon...


Użytkownik GadaT2014 edytował ten post 07:19, 25.06.2014

  • 0

#8 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:41, 25.06.2014

One nie są przyspawane, trust me :) Z prawej jest sama obejma, żeby amorki równo były.

Chyba wiem co robiłem :)

Na stronie Teina nawet jest dokładnie napisane ze zdjęciami co trzeba zrobić.


Edit: o znalazłem https://www.tein.co....it/tein_14.html


  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#9 GadaT2014

GadaT2014
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:34, 25.06.2014

O! kurcze a dałbym sobie reke uciac ze to jest na stałe!. I teraz bym nie miał reki. Heh przepraszam w takim razie za zamieszanie ,i bede to obczajał jutro jak nie bedzie lać.

 

Dzieki za wytłumaczenie

 

Pozdrawiam


  • 0

#10 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 11:56, 09.07.2014

 Leci właśnie do mnie zestaw  :alien: i jedna rzecz mnie jeszcze ciekawi. Nie mieliście problemów z właściwym poziomowaniem xenonów po przełożeniu tego uchwytu? Trzeba tam na coś szczególnego zwrócić uwagę?


  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#11 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:41, 26.01.2015

Pytanie moje  dotyczy  obejmy od pałąka poziomowania ksenonów. Jak ją zdemontować ? Prasa? Meselek i młotek ?   A może lepiej by było zakupić takową obejmę w w hondzie lub u jarusneta i założyć nową na ładny nowy Tein .


Użytkownik ASTERIXMIX edytował ten post 00:23, 27.01.2015

  • 0
ASTERIXMIX

#12 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 11:23, 26.01.2015

U mnie mechanik zdjął to bez problemu. Jest to na wcisk.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#13 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:23, 27.01.2015

Rozumiem że operacja bezbolesna i wsio pasaowało jak ulał .


  • 0
ASTERIXMIX

#14 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:37, 29.01.2015

 Kolego GadaT2014   Pytanie jest  następujące - jakie elementy wymieniałeś lub musiałeś dokupić do montażu teina .

W kielichach są łożyska czy jak kto woli gumy od podparcia sprężyn ,tulejki jakieś i inne -czy przy montażu wymieniałeś je na nowe . A może były w komplecie ?

Na tyle po dwie gumy z tulejkami ,a może to już było w zestawie .

Camber kit ?? Czy tak jak wielu twierdzi nie są potrzebne przy małym opuszczeniu wysokości auta ?


  • 0
ASTERIXMIX

#15 GadaT2014

GadaT2014
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:58, 29.01.2015

Nic nie musiałem wymieniać/dokupywac. Górne mocowania pochodzą ze starych mcpersonow ( czytaj tein w pudle ma amory i sprezyny osobno,bez góry) ,wiec bez ściągania sprężyn się nie obejdzie. Reszta pasuje odrazu czyli tył ma nabite simerbloki ,a przód miejsca na wsunięcie piasty ,z dwoma położeniami wyżej/niżej .Z przodu trzeba tylko ściągnąć ze starego lewego amora mocowanie położenia xenonow.

Co do camberow to w mojim acco przy glebie ok -80mm i feldze 17" 42et nic się nie dzieje na doladowanym nawet

Użytkownik GadaT2014 edytował ten post 23:32, 29.01.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq