Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Jaki zakres regulacji w Tein Street Advance

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#31 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 19:57, 29.03.2015

Przy okazji zmiany kółek sprawdziłem jak sobie zawias poradził z zimą bez żadnego zabezpieczenia, i nie ma ani śladu korozji. Nie wiem jak starsze Teiny sobie z tym radziły, ale póki co jest bardzo dobrze.


  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#32 mikew_86

mikew_86
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:WL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:21, 11.04.2015

Ja mieszkam pod W-wą i bym się pisał na zobaczenie jak się ten Tein SA spisuje w akcji :), bo to w zasadzie jedyny zawias, który biorę pod uwagę uwzględniając cenę/jakość/regulację wysokości i tłumienia. Nie zależy mi na jakiejś ostrej glebie (raczej na tyle żeby między błotnik, a oponę wchodziły 2 palce), bo auto ma służyć do dynamicznej jazdy. Zależy mi natomiast na dobrej przyczepności, stabilności, komforcie i oczywiście na tym żeby auto leżało posłusznie dokładnie tyle ile chcę (przód i tył równo) więc sportowy zawias bez regulacji twardości i wysokością na sztywno nie wchodzi w grę. Widziałem tego TEINa SA nowego za 2800 zł więc jak na nowy gwint z regulacją tłumienia to całkiem dobra cena.


  • 0

#33 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 05:54, 19.04.2015

Jeżeli oczekujesz komfortu i spokojnej jazdy to polecam produkty nieco tańsze takie jak Koni lub najlepiej Akcesoryjne Typ -S   bo tein może cię zaskoczyć niestety negatywnie -jeżeli do tej pory nie miałeś gwintu to będziesz musiał od nowa uczyć jezdzić -bardziej uważać na dziury i garby zwalniające - ja mimo iż już miałem do czynienia z tego typu zawiasem -przesadziłem z obniżeniem i połamałem sobie zderzak Mugen  niestety oryginał . A to był tylko mocno stromy wyjazd z garażu podziemnego .


Użytkownik ASTERIXMIX edytował ten post 05:59, 19.04.2015

  • 0
ASTERIXMIX

#34 mikew_86

mikew_86
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:WL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:31, 19.04.2015

Oczekuję, że auto usztywni się trochę względem serii, ale nie za bardzo, żeby komfort pozostał i nie chcę zawieszenia do spokojnej jazdy tylko do dynamicznej.

 

Wcześniej jeździłem kilka lat na Weitecu skręconym ok. -45/50mm (wiem, że to nie tak dużo jak na gwint, ale takie ustawienie było dla mnie optymalne). Nie podnosiłem auta na zimę, a mimo to bez strat. :) Myślę, że gwint mnie niczym nie zaskoczy chyba, że byłby zdecydowanie za miękki albo beton. Co do techniki jazdy to teraz na serii jeżdżę jak na gwincie (z przyzwyczajenia).

 

Generalnie chciałbym teraz coś co położy auto równo i nie za bardzo (max -30), wygląd na tyle, żeby nie biło kozą. Eibach+seria z tego co wiem obniża bardziej, a poza tym nie chcę półśrodków. :)


  • 0

#35 carpe_diem

carpe_diem
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Kozienice Oslo
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:06, 19.04.2015

Ja mialem gwinta weitec i w porownaniu do teina, weitec lamal kregoslup :) Nie wiem moze roznica w aucie.Ale ogolnie wietec i kw sa twardsze niz tein-moje odczucie.A czy tein jest twardy hmmm,chyba nie jesli jest ustawiony na soft to cos pomiedzy seria a sprezynami eibach na oem amortyzatorach tylko auto sie juz nie wychyla przy gwaltownych manewrach.W tym momencie mam teina ustawionego na wysokosci okolo 6cm od krawedzi felgi do blotnika.Hopki normanie przejezdzam no i pod normalne krawezniki tez.Aha i felgi 19 cali.Jezdze po miescie na 12 na trasie 8 a na kacie 4.


  • 0

#36 mikew_86

mikew_86
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:WL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:10, 19.04.2015

Co do wypowiedzi ASTERIXMIX to obawiam się, że koni z eibachem będzie za twardy lub auto będzie nierówno leżeć (albo za bardzo), a co do zawiasu z type-s to nie biorę pod uwagę w 2.0 zawieszenia bez regulacji wysokości, które montuje się w 2.4, bo od razu można założyć, że przód będzie stał wyżej jak tył.

 

carpe_diem jeśli uważasz, że weitec łamał kręgosłup to znaczy, że tein jest komfortowy, bo w weitecu komfort był dla mnie akceptowalny (choć mógłby być minimalnie miększy). Generalnie mógłbym pokusić się o coś tańszego niż tein tylko, że nie bardzo mam wybór. Jak patrzyłem na allegro to jeden nowy amortyzator koni do CL7 kosztuje 600 zł x4 + springi i wychodzi cena jak za gwint tein street advance.


Użytkownik mikew_86 edytował ten post 09:50, 21.04.2015

  • 0

#37 carpe_diem

carpe_diem
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Kozienice Oslo
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:47, 21.04.2015

Jak dla mnie to tein jest rozsadnym wyborem a ceny teraz sa wrecz promocyjne.Kilka lat temu mozna bylo sobie pomarzyc o tak niskich cenach.Lepiej zaplacic wiecej niz pozniej zalowac ze sie zaoszczedzilo pare zlotych.Podejrzewam ze jezdzisz na 18 wiec napewno komfort bedziesz mial wiekszy niz ja,a ja wcale nie nazekam na teina przy 19 :)


  • 0

#38 mikew_86

mikew_86
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:WL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:55, 21.04.2015

Jeżdżę na enkei penta z 215/45/17. Przemyślałem temat i nie ma sensu płacić prawie tyle samo za koni+eibach. Poza tym już się najeździłem zimą na glebie. Komfort też chcę sobie zgrać tak żeby mi potem żona nie gadała żebym wrócił do serii. Dzięki za opinie. Myślę, że się przydadzą. :)


Użytkownik mikew_86 edytował ten post 14:56, 21.04.2015

  • 0

#39 hatsumori

hatsumori
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:K20A6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:12, 10.03.2022

Witam, czy ktoś miał/ma tego Teina ustawionego tak nisko, że nie można było powiedzmy "palca włożyć" między oponę a nadkole? Jeśli tak to czy dobijało/ocierało przy skręcie ?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq