Z tego co napisał to ustawił więcej niż fabryka przewidziała owszem, jest zakres podany, ale że szczelinomierz jest dość uniwersalnie robiony, to ustawia się 0.25 ssące i 0.30 wydechowe, wiec zaczekajmy aż Marty-McFly napisze jakie dokładnie ma ustawione
Mam ustawioną górną granicę 0,28 i 0,32. Problem niestety w tym, że znów problem powrócił. Zrobiłem samo diagnostykę bo wywaliło mi check w trakcie jazdy.
kontrolka wystukała nr 3 (czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym (MAP)) i 12 (układ recyrkulacji spalin (EGR)). Dodam, że EGR mam zaślepiony. Czyżby Padł map sensor? Na jałowym obroty spadają niemalże do zera. Przy wciśnięciu pedału gazu do końca silnik zachowuje się jakby był "przytkany, po odpuszczeniu pedału gazu i ponownym wciśnięciu przyspiesza prawidłowo. Jakieś rady? Mam zamiar wymienić MAP-sensor i sprawdzić. ew. Sonda Lambda, ale nie wywaliło na nią checka więc chyba jest ok. przebieg 330 000