Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Dławienie silnika/brak mocy

VI silnik brak mocy vtec filtry przepustnica egr

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
89 odpowiedzi w tym temacie

#61 Marty-McFly

Marty-McFly
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Lubelskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 18.01.2015

Z tego co napisał to ustawił więcej niż fabryka przewidziała ;) owszem, jest zakres podany, ale że szczelinomierz jest dość uniwersalnie robiony, to ustawia się 0.25 ssące i 0.30 wydechowe, wiec zaczekajmy aż Marty-McFly napisze jakie dokładnie ma ustawione

Mam ustawioną górną granicę 0,28 i 0,32. Problem niestety w tym, że znów problem powrócił. Zrobiłem samo diagnostykę bo wywaliło mi check w trakcie jazdy. 

kontrolka wystukała nr 3 (czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym (MAP)) i 12 (układ recyrkulacji spalin (EGR)). Dodam, że EGR mam zaślepiony. Czyżby Padł map sensor? Na jałowym obroty spadają niemalże do zera. Przy wciśnięciu pedału gazu do końca silnik zachowuje się jakby był "przytkany, po odpuszczeniu pedału gazu i ponownym wciśnięciu przyspiesza prawidłowo. Jakieś rady? Mam zamiar wymienić MAP-sensor i sprawdzić. ew. Sonda Lambda, ale nie wywaliło na nią checka więc chyba jest ok. przebieg 330 000


  • 0

#62 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 22:13, 18.01.2015

Tak sie przyłączam, żeby móc dokładnie śledzić temat, bo mam te same objawy -ogólnie :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#63 Marty-McFly

Marty-McFly
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Lubelskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:18, 18.01.2015

Tak sie przyłączam, żeby móc dokładnie śledzić temat, bo mam te same objawy -ogólnie :)

Jaki masz filtr powietrza? Fabryczny czy stożek ? Czy po odpięciu kostki od map sensora i ponownym podłączeniu problem ustaje na jakieś 100km?


  • 0

#64 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 22:33, 18.01.2015

@Marty-Mcfly, mam filtr powietrza seryjny z rezonatorem, nic nie modyfikowane. Nigdy sam nie robiłem takich rzeczy jak odpinanie kostek od map sensora i innych diagnostycznych rzeczy. Święta czwórca (EGR, EGRplate, IAVC, Przepustnica) nigdy nie czyszczone, wszystko seria.

Układ elektryczny wszystko od nowości, nic nie wymieniane, oczywiście oprócz tego co nakazuje serwis. Falowanie obrotów i dławienie najczęściej po wilgotnych porankach póki autko porządnie nie zagrzeje. Jak jest sucho i o dziwo mroźno, nie ma objawów. Jak check engine sie zapala i po zagrzaniu autka wyłączę silnik na chwilę, to już się nie zapala ponownie


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#65 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 23:46, 18.01.2015

To może weź zobacz jaki błąd siedzi w pamięci....

Marty, moim zdaniem to egr do czyszczenia a map sensor do sprawdzenia, czyli podmiana i zobaczysz co się zmieni, bo jego błąd jest dość rzadko spotykany
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#66 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:50, 19.01.2015

@Marty-Mcfly, mam filtr powietrza seryjny z rezonatorem, nic nie modyfikowane. Nigdy sam nie robiłem takich rzeczy jak odpinanie kostek od map sensora i innych diagnostycznych rzeczy. Święta czwórca (EGR, EGRplate, IAVC, Przepustnica) nigdy nie czyszczone, wszystko seria.

Układ elektryczny wszystko od nowości, nic nie wymieniane, oczywiście oprócz tego co nakazuje serwis. Falowanie obrotów i dławienie najczęściej po wilgotnych porankach póki autko porządnie nie zagrzeje. Jak jest sucho i o dziwo mroźno, nie ma objawów. Jak check engine sie zapala i po zagrzaniu autka wyłączę silnik na chwilę, to już się nie zapala ponownie

Jeśli check-engine nie zapala sie po wyłączeniu i włączeniu zapłonyu - to jest to błąd 1 (sobda lambda). Sprawdź sobie (potwierdź) robiąc samodiagnostykę na spinaczu,


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#67 zuczek222

zuczek222
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:@@@@
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:52, 24.01.2015

Witam mam pytanie,  czym on smaruje wtryski na tym filmiku?


  • 0

#68 Radek0684

Radek0684
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:WLKP.
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:46, 26.01.2015

Smaruje oringi wtrysków jakąś pastą silikonową żeby nie przytrzasnąć podczas wkładania listwy wtryskowej. Ja te oringi na wtryskach posmarowałem delikatnie wazeliną i bardzo ładnie wszystko wskoczyło Pzdr.


  • 0

#69 Marcin karakow

Marcin karakow
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:silver sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 26.01.2015

      Ja tez mam jakis problem z "muleniem " auta .Cięzko mi stwierdzicw którym momencie zaczyna byc z powrotem dobrze a kiedy pogarsza.Bez róznicy czy LPG czy PB.Na pewno nic sie nie zmienia dynamicznie podczas pojednynczej jazdy, jeśli juz to po nastepnym odpaleniu i to np. kolejnego dnia, albo po zatankowaniu( taka róznica w kaloryczności LPG?)Nie uchwyciłem tego .Mogę to tak opisac :

     Gdy jest dobrze to auto płynnie dynamicznie przyspiesza, po zmianie biegu na wyzszy od razu dostaje "zryw" i fajnie ciągnie, nie trzeba mu dusic, tak do 3 tys i całkiem spoko jedzie, dobra reakcja na dodanie gazu.Jak jest żle to jest efekt jakby po wysprzęgleniu kolejnego biegu go przyhamowuje, no i wogóle taki mułowaty.

    Zadnych błedów check ,filtry ,olej, świece, regulacja zaworów , czyszczenie przepustnicy, zaworu EGR, EGR plate- to wszystko zrobione.Jedynie filtr benzyny nie wymienieany,ale i tak chyba na sekwencje nie ma wpływu.Ogólnie auto cicho , równo i płynnie jezdzi ale jak czasewm dostaje kopa to az  chce sie nim jezdzic:)Np po resecie miało niezłego kopa. Przejechałem kilkanaście km , wyłączylem,zatankowałem PB , uruchomiłem i znów źle.

   Wg mnie to albo jakość paliwa ma takie znaczenie, albo cos komp sterujący  mieszanką paliwo powietrze , albo cos raz działa dobrze, a raz źle.Spróbuje mu jeszcze zrobic reset i zobacze czy sie poprawi.


  • 0

#70 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 19:58, 26.01.2015

@Marcin Karakow, nie wszystko zrobione, np. sonda lambda do zbadania, przewody zapłonowe, punkty masowe (kabelki idące do karoserii)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#71 Marcin karakow

Marcin karakow
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:silver sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:05, 26.01.2015

@Marcin Karakow, nie wszystko zrobione, np. sonda lambda do zbadania, przewody zapłonowe, punkty masowe (kabelki idące do karoserii)

Z kabelkami dam rade , wiem gdzie sa-sprawdzę. Sonde jak najłatwiej sprawdzić? Przewody WN jeszcze oryginalne wiec chyba nie zmieniane.Ogolnie nie jest to reguła ale zauwazyłem ze zazwyczaj auto lepiej idzie jak jest mrozik , a nie teraz jak jest na plusie i w dodatku wilgotno.


Użytkownik Marcin karakow edytował ten post 20:12, 26.01.2015

  • 0

#72 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 20:20, 26.01.2015

Marcin, gdzieś jest jak się sprawdza sondę lambda - może Koledzy skierują (nie pamietam w którym temacie jest to dokładnie opisane).

Z tym mrozikiem/suchą pogodą lub wilgocią mam identycznie


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#73 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:35, 26.01.2015

A czujnik ciśnienia atmosferycznego w ECU? Jaką daje korektę mieszanki ? Nawet jeśli nie jest uszkodzony i nie wywala błędu-może dawać tak nieadekwatne w stosunku do rzeczywistości dane do kompa, że ten niepotrzebnie wprowadza korektę, którą odczuwamy jako zamulenie? Może ktoś trochę napisze na ten temat.


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#74 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 22:30, 26.01.2015

W moim przypadku walczę ze spadającymi obrotami do zera (nawet gaśnie) i brakiem ciągu do momentu rozgrzania silnika, potem jest już OK ale obroty stabilizują się na poziomie 500-600 tylko


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#75 Marcin karakow

Marcin karakow
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:silver sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:12, 26.01.2015

   Odłączylem sonde z ciekawości jak  zacznie pracowac silnik.Oczywiscie pojawił sie check 41, ale auto miało rowne obroty i chodzioło nadzwyczaj dobrze.Mylałem ze przejdzie w tryb serwisowy lub cos takiego , a tu stało zaczeło płynnie wkręcac sie na obroty i zwawo reagowac na pedał przyspieszenia.Wiec skasowałem błąd i check zgasł i na razie jest dobrze.Wczesniej naciągnałem i nasmarowałem linke gazu, moze ona była za luzna.


Użytkownik Marcin karakow edytował ten post 00:33, 28.01.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, silnik, brak mocy, vtec, filtry, przepustnica, egr

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq