Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Dławienie silnika/brak mocy

VI silnik brak mocy vtec filtry przepustnica egr

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
89 odpowiedzi w tym temacie

#31 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 09:18, 29.12.2014

Kurde, kolejny geniusz który poprawia producenta... Luzy mają być ustawione na konkretne wartości, nie mniej, nie więcej, bo każda inna wartość nie zapewnia optymalnej pracy silnika... Albo zmień magika albo go opierdziel bo gada bez sensu... Z ciekawości, jaki ty masz przebieg ze on tak powiedział? 250 tys?
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#32 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:49, 29.12.2014

Luz podawny przez farykę też jest w pewnych granicach tolerancji (od-do) -nie ma konkretnie jednej wartosci bo tego nie ustawisz bez super dokładnych i wzorcowanych szczelinomierzy :-). Także, jeśli ustawił w górnej granicy tolerncji to psów bym na nim nie wieszał :-)


Użytkownik pegal edytował ten post 10:50, 29.12.2014

  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#33 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 10:57, 29.12.2014

Z tego co napisał to ustawił więcej niż fabryka przewidziała ;) owszem, jest zakres podany, ale że szczelinomierz jest dość uniwersalnie robiony, to ustawia się 0.25 ssące i 0.30 wydechowe, wiec zaczekajmy aż Marty-McFly napisze jakie dokładnie ma ustawione
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#34 waldivip

waldivip
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:1,8
  • Wersja:Accord S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:37, 03.01.2015

No i Panowie problemu nadal jest teraz za kazdym razem tylko na zimnym wpina 3 bieg auto max do 4tys i pozniej zamula.. na 4 rowniez.. zredukowalwm na 2 i niby jedzie ale delikatnie poszarpuje tak jakby chcial a nie mogl..
  • 0

#35 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 11:56, 03.01.2015

Przy 4 tys otwiera się IAB a ssacym ale wątpię żeby się zacinało... Jeżeli odcina to musi pokazać się jakiś błąd... A jeżeli zamiast naciskać to całkiem wcisniesz pedal? Bo przy pełnym otwarciu powinien lecieć na danych z mapy ignorując sondę
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#36 waldivip

waldivip
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:1,8
  • Wersja:Accord S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:24, 03.01.2015

Niestety zaden blad nie wyskakuje. . Wciskam pedal do koncs.. a on zamula.. jakby by sie benzyna konczyla... nie wiem o co juz biega..
A accord nia ma jakies blokady ze dopóki chodzi na ssaniu nie idzie mu docisnac do konca..
  • 0

#37 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 14:30, 03.01.2015

nie ma takiej blokady, bezpośrednio po odpaleniu możesz kręcić do końca, chociaż odradzam ;) dobra, w takim razie trzebaby wykluczyć wszystko czyli:

*świece/kable/kopułka/palec

*Luzy zaworowe

*Filtr paliwa

*Listwa wtryskowa

*Słaba iskra - punkty masowe

 

Ewentualnie mogłeś trafić na bardzo słabą jakościowo benzyne i tak muli go...


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#38 waldivip

waldivip
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:1,8
  • Wersja:Accord S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:40, 03.01.2015

Świece wymienione, kable również,
Luzów jeszcze nie ustawialem.. i jest stary filtr paliwa, a czy to moze byc przyczyna... dodam iz po jakies minucie zredukuje i autko chodzi normalnie..
  • 0

#39 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 14:44, 03.01.2015

a jaki przebieg jest tego filtra i ile minęło od regulacji zaworów?


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#40 waldivip

waldivip
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:1,8
  • Wersja:Accord S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:53, 03.01.2015

Auto nabylem dwa miesiące temu.. filtr paliwa podejrzewa z dwa lata ma.. a zawory nie mam pojęcia czy ktoś wogle tam zaglądał. .
  • 0

#41 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:08, 03.01.2015

Może wydech jest zapchany.


  • 0

#42 waldivip

waldivip
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:1,8
  • Wersja:Accord S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:10, 03.01.2015

Raczej drozny jest ost. Kata. Wywalilem...
  • 0

#43 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:17, 03.01.2015

Musiałbyś kompa podłączyć i zobaczyć jakie są odczyty. Wyprzedzenie zapłonu ciśnienie temp itp.


  • 0

#44 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 16:05, 03.01.2015

Kompa nie podlaczy, nie ma wtyczki obd. To na początek zawory i filtr
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#45 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:05, 03.01.2015

Obawiam sie że może mieć padniety czujnik spalania stukowego.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, silnik, brak mocy, vtec, filtry, przepustnica, egr

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq