Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

DÅ‚awienie silnika/brak mocy

VI silnik brak mocy vtec filtry przepustnica egr

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
89 odpowiedzi w tym temacie

#16 Jakub

Jakub
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:06, 02.07.2014

przeczyÅ›cić nie zaszkodzi  ;) jeÅ›li nie bÄ™dzie efektu to sprawdzaj zawór vtec a dokÅ‚adniej te sitko/filtr który zapchany powoduje spadek ciÅ›nienia oleju przez co vtec zaÅ‚Ä…cza siÄ™ pózniej albo wcale.Sprawdz tez poziom oleju bo jak masz maÅ‚o to vtec bÄ™dzie ci Å›wirowaÅ‚

Chyba raczej aaa już napewno:) vtec bo auto zaczeło mi swirować i tak dochodzi teraz do 3 tys i dziekuje włącza się check silnika. A powiedz mi czy wiesz jak odkręcić tą śrubę co jest na samym dole vteca ?czy faktycznie według wszelkich filmów które oglądałem będe musiał rozkręcić wszystkie rury do okoła i spuszczać płyn chłodniczny żeby się tam dostać??


  • 0

#17 keysee17

keysee17
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:10, 02.07.2014

obawiam sie ze bez tego sie nie obedzie,sprawdzaleś tego check'a przez zwarcie dwóch pinów w złączu samo diagnostyki?


  • 0
krzysztof

#18 Andain

Andain
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • SkÄ…d:CzÄ™stochowa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:39, 22.12.2014

witam  :B

Napiszę szczegółowo w skrócie :czytaj:

 

Nie dawno, jak były mrozy na zimnym silniku autko zaczęło mi szarpać, ale jak trochę przejechałem i się zagrzało to przechodziło.

Wczoraj się to ponowilo a dziś to już klapa.

 

Na zimnym silniku obojÄ™tne czy na lpg/pb znowu byÅ‚o szarpanie i takie muÅ‚owate, jak by nie na wszystkie gary paliÅ‚o. Zaczęła mrugać kontrolka check engine, autko dalej przerywaÅ‚o. Później zgasÅ‚o. OdpaliÅ‚em na nowo, przejechaÅ‚em kawaÅ‚ek (żeby wrócić do domu) i pomrugaÅ‚a i zapaliÅ‚a siÄ™. 

 

Fajnie siÄ™ piszÄ™ i przyczyn może być wiele, a z przed komputera ciężko siÄ™ mówi ale co może być?  Może ktoÅ› miaÅ‚ podobnie.

 

Wydaje mi się, że będę musiał po kolei zacząć wymieniać części ale za dwa dni święta... więc może powiecie od czego zacząć.

1) silnik krokowy?

2) świece? ( od 2012 na pewno nie były wymieniane a nie wiem jak wcześniej)

3) przewody,
4) filtry od gazu? (ale na benzynie też się to dzieje)

 

ProszÄ™ o szybkÄ… pomoc i poradÄ™ :cyklop:  :depresja:

 

 

aaaa i silnik siÄ™ poci bardzo zauważyÅ‚em wczoraj byÅ‚ mokry pod klawiaturÄ…... nie wiem czy też coÅ› może oznaczać... albo zawory siÄ™ rozklekotaÅ‚y? 


Użytkownik Andain edytował ten post 18:54, 22.12.2014

  • 0

#19 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:53, 22.12.2014

Wydaje mi się, że powinieneś zacząć od SAMODIAGNOSTYKI, którą inżynierowie Hondy wymyślili nie żeby kontrolka check engine cieszyła wesołym kolorem i mrugała wesoło ;-) tylko, żeby korzystać z tego systemu nawet nie posiadając komputera a jedynie kawał drutu ;-)

Trochę ironi i sarkazmu ale czasem jest to konieczne no i polecam lekturę z linku poniżej.

http://accord6gen.cba.pl/


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#20 artek

artek
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:05, 22.12.2014

No filtry od gazu bym na początku pominął skoro to samo na PB, ale jeśli nie wymieniałeś dawno to nie zaszkodzi. Ja wymieniam co 10k.

Przewody można sprawdzić czy przy wilgoci nie świecą i czy mają odpowiednią rezystancję. Świece? Grosze więc nie zaszkodzi wymienić.

Silnik krokowy, nie ma :P jest zawór IACV odpowiadający za wolne obroty.

 

A tak nawiasem skoro mruga check to sprawdź najpierw błąd.

 

Sory za dublowanie Pegala :P Pakowałem prezenty i nie zauważyłem, że się nie wysłał post :P


Użytkownik artek edytował ten post 19:07, 22.12.2014

  • 0

#21 Andain

Andain
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • SkÄ…d:CzÄ™stochowa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:00, 22.12.2014

kurcze też bym wolał pakować prezenty :P :( ale zaraz biegne do garażu... tyle że sobie myślę że jak by był zawór IACV to by obroty były nie równe a są okej.
 

WczeÅ›niej tak szarpaÅ‚o i nie miaÅ‚em checka a teraz siÄ™ pojawiÅ‚ i zapomniaÅ‚em o samodiagnostyce :om:  :/ aż bojÄ™ siÄ™ sprawdzić.. bo pierdoÅ‚y raczej by nie pokazaÅ‚o, gorzej jak jakaÅ› sonda


kurcze też bym wolał pakować prezenty :P :( ale zaraz biegne do garażu... tyle że sobie myślę że jak by był zawór IACV to by obroty były nie równe a są okej.
 

WczeÅ›niej tak szarpaÅ‚o i nie miaÅ‚em checka a teraz siÄ™ pojawiÅ‚ i zapomniaÅ‚em o samodiagnostyce :om:  :/ aż bojÄ™ siÄ™ sprawdzić.. bo pierdoÅ‚y raczej by nie pokazaÅ‚o, gorzej jak jakaÅ› sonda

i dzięki za lektórkę, znowu bym szukał pół godziny tej stronki :D

 

pomoże mi ktoÅ› odczytać checka? tutaj link.... https://www.youtube....eature=youtu.be


Użytkownik Andain edytował ten post 20:00, 22.12.2014

  • 0

#22 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • SkÄ…d:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:12, 22.12.2014

Przerwy w zapłonie 1 2 3 i 4 cylindra. Układ zapłonowy do sprawdzenia. Kable, kopułkę, świece być może aparat.
  • 0

#23 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • SkÄ…d:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:14, 22.12.2014

71, 72, 73, 74

pozdr


  • 0

#24 Andain

Andain
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • SkÄ…d:CzÄ™stochowa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:50, 22.12.2014

Przerwy w zapłonie 1 2 3 i 4 cylindra. Układ zapłonowy do sprawdzenia. Kable, kopułkę, świece być może aparat.

kable....

 

ByÅ‚em sprawdzić po ciemku i faktycznie, znać po przewodach jak siÄ™ Å›wiecÄ…... przebicie jest. Pewni mokro i od tego... Oby to byÅ‚o to. DziÄ™kuje za szybkÄ… pomoc :B  :B  :B teraz muszÄ™ przewody zlokalizować


  • 0

#25 artek

artek
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:00, 23.12.2014

Czyli jednak przewody :) Jak są przebicia to nie ma bata, żeby dobrze palił. Szczególnie teraz kiedy powietrze jest dużo wilgotniejsze. Jak wymienisz to wystarczą pewnie do końca życia tej hondy. Wymień też świece przy okazji bo jeśli mają co najmniej 2 lata to już na nie czas, a 50 zł to nie majątek. Wymienisz kable i za 3 miesiące będziesz się znowu zastanawiał co jest grane z powodu świec.


  • 0

#26 waldivip

waldivip
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:1,8
  • Wersja:Accord S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:15, 23.12.2014


Panowie Mam podobny problem dzis eleganck auto odpalił i w trase jade a tu dupa... pedal w podłodze a on tylko do 3 tys i zamula.. dopiero po chwili jak zredukowalem zaczął jechac... dodam nigdy auta nie paluje na zimny tylko dzis... sytulcja mnie zmusila a tu acco nie chcial jechac... pomoze ktoś?

Użytkownik waldivip edytował ten post 11:16, 23.12.2014

  • 0

#27 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 11:35, 23.12.2014

Check engine jest?


  • 0

#28 waldivip

waldivip
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:1,8
  • Wersja:Accord S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:31, 23.12.2014

Nie ma nic... teraz auto normslnie chodzi.. egr wyczyszczeny zaslepiony .jak i plate.. tylko mam stary filtr paliwa.. ale raczej to odpada..
  • 0

#29 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • SkÄ…d:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 15:13, 23.12.2014

Pewnie zawór vtec się zawiesił na chwilę.
  • 0

#30 Marty-McFly

Marty-McFly
  • Nowy
  • 7 postów
  • SkÄ…d:Lubelskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:01, 29.12.2014

MiaÅ‚em podobny problem i zmagaÅ‚em siÄ™ z nim od kiedy posiadam autko. A w zasadzie to od pierwszej regulacji zaworów. 

ZaprowadziÅ‚em samochód do jednego speca i wyregulowaÅ‚ mi zawory pozostawiajÄ…c nieco wiÄ™kszy luz zaworowy. 

PowiedziaÅ‚ że przy takim przebiegu lepiej zostawić wiÄ™ksze luzy bo gwarantuje to lepsze opróżnianie komory spalania. 

 

Dodatkowo sprawdził kostkę od MapSensora. (Dodam, że po odpięciu kostki i podłączeniu ponownie silnik przez jakieś 100km jeździł bez zdławień. )

OkazaÅ‚o siÄ™ że styki nie Å‚Ä…czyÅ‚y. PodpiÄ…Å‚ nowe kabelki, wyczyÅ›ciÅ‚ styki i od tamtej pory zero problemów. ZaÅ‚ożyÅ‚em jeszcze nowe kable i Å›wiece NGK. 

Przyjemność z jazdy powróciÅ‚a. 

 

Mam jeszcze problem z wibracjami między 1,5k a 2,5k obrótów i "trzepaniem" budą przy ruszaniu. Ale to podobno wina przegubów wewnętrznych.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, silnik, brak mocy, vtec, filtry, przepustnica, egr

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq