Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Dławienie silnika/brak mocy

VI silnik brak mocy vtec filtry przepustnica egr

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
89 odpowiedzi w tym temacie

#76 matt997

matt997
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Ropa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:22, 03.02.2015

Witam ponownie:)

Panowie chyba wiem w czym lezy mój problem który opisywałem wyzej, oddałem samochód do gazownika i komputer wywalił mu czesciowy bład sondy lambda 1. Pan od gazu  tłumaczył ze sonda pokazuje cały czas ten sam odczyt a powinien byc zmienny w zaleznosci od jazdy cos od 0,3 do 0.8 ale nie wiem w czym podawany jest ten pomiar:) powiedział zebym to jeszcze z kims skonsultował i pytanie brzmi jak to jeszcze dobrze sprawdzic i czy moge pojezdzis jakis czas bez tej sondy?? Serwis za sonde woła 1500zł Denso w sklepie ok 500zł uniwersalna 350 bosch, w sklepie powiedział mi ze z salonu tez moge dostac denso tylko zebym sie jakos dowiedział co aso wkłada bo róznica w cenie jest duza:) przerabiał juz ktos cos takiego?? pozdrawiam:)


  • 0

#77 Radek0684

Radek0684
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:WLKP.
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:28, 03.02.2015

Siemka uniwersalnej nie kupuj nawet, szukaj ori używki na forum lub pisz do Wolka, ma w sprzedaży Denso do f20b6.

Mi padła grzałka w sondzie i kupiłem używkę od Łukiego i bangla super. Ty potrzebujesz takiej sondy: http://www.e-denso.p...vii-p-3249.html


Użytkownik Radek0684 edytował ten post 21:54, 03.02.2015

  • 0

#78 matt997

matt997
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Ropa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:54, 03.02.2015

a ta denso?? stara tez donso załozona,


  • 0

#79 Radek0684

Radek0684
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:WLKP.
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:05, 03.02.2015

Szczerze nawet nie patrzyłem, zaglądałeś może do tego tematu: http://www.accordklu...accordzie-1820/


  • 0

#80 matt997

matt997
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Ropa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:40, 10.02.2015

Witam

auto odwiedziło dzis elektryka i okazało sie ze sonda jest dobra, tzn pokazuje zle odczyty ale dlatego, ze na masie pojawia sie napiecie?? a dlaczego to nie wiadomo?? zaczeli sprawdzac inne czujniki i tez odczyty sa złe i teraz nie wiadomo od czego zaczac, byc moze komputer zle pracuje, moze kondensatory juz siadaja a byc moze jakis kabel nadgryziony przez jakiegos szkodnika tym bardziej ze cos pod mache wchodziło:( przyczyn wiele, mam nadzieje ze jakos poradzimy:) a gdzie jest ukryty czujnik cisnienia atmosferycznego i czym on staruje??
  • 0

#81 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:38, 10.02.2015

Czujnik cisnienia atm jest zintegrowany i zabudowany wewnatrz komputera sterujacego ECU. Na podstawie jego danych jest wprowadzana korekta w mapach wtrysku. Dzieki temu silnik powinien pracowac rownoważnie zarówno na Żuławach Wiślanych jak i na szczycie Mount Blanc ;-)
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#82 kudlaty3-kielce

kudlaty3-kielce
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:22, 04.03.2015

Witam.... 

Problem bardzo podobny. Nagła utrata mocy i zamulenie. Powtarzam-NAGŁA. Otwieram maskę a tam naznoszone ciastka wyściółka i ślady po buszującej KUNIE. Nie będę wyrokował.. we wtorek jadę do speca i napiszę co i jak...


  • 0

#83 matt997

matt997
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Ropa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:38, 21.03.2015

witam
wymieniłem sonde na zamiennik Denso 1452 dedykowana do mojego silnika i przez kilka dni było dobrze i znów problem powraca:( check nie swieci problem jest, po wpieciu komputera okazuje sie, ze sonda pracuje na wartosci ok -2,4mA a powinna oscylowac w granicach 0mA i z tąd dawka uboga co objawia sie szarpaniem, co cikawe po nagrzaniu silnika i zgaszeniu jest juz wszystko poprawnie, i co dalej? mieszanka jest zła i sonda odczytuje ja prawidłowo? czy sonda odpowiada za mieszanke, na chyba ze wtryskiwacze sie za mało otwieraja ale dlaczego tylko na zimnym silniku i zapalnikiem tego jest lpg to nie wiem, analiza spalin powinna dac nowe swiatło na sprawe? pozdrawiam
  • 0

#84 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 17:01, 21.03.2015

@Matt997, czy kiedykolwiek robiłeś u mechanika od LPG korektę ustawienia instalacji LPG za pomocą komputera diagnostycznego, poddając auto jeździe testowej  -  jest to tzw. kalibracja


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#85 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 17:25, 21.03.2015

Jak tylko na zimnym to podejrzany reduktor. Mialem podobna sytuacje. Tylko na zimnym mulowaty i czasem check wywalilo jak nieco wkrecilem ok 3tys.
Jaki masz reduktor?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#86 matt997

matt997
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Ropa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 21.03.2015

byłem u gazownika i on po podłonczeniu komputera stwierdził bład sondy czyli to co pisałem wyzej a jak sprawdzał to nie mam pojecia bo nie byłem przy tym, kazał mi jeszcze przyjechac i bedzie sprawdzał wszystko, problem powoduje paliwo lpg ze sonda wskazuje ujemne wartosci, i wtedy nie wazne czy pb czy lpg jest do d... A po rozgrzaniu silnika na bp i przełaczenie na gaz juz jest wszystko ok, wiem ze zamienniki czest nie działaja poprawnie ale jaak by sonda byłu uwalona to jakas informacja do ecu powinna byc a tu nic.
co do reduktora to nie pamietam a jest schowany pod akumulatorem wiec go nawet nie widac,
  • 0

#87 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 16:51, 22.03.2015

Pytanie właśnie czy dobrze mierzył bo w Twoim silniku jest sonda szerokopasmowa i ma inną zasadę działania niż standardowa sonda.

http://autokult.pl/1...we-sondy-lambda


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#88 matt997

matt997
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Ropa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 22.03.2015

no ok co do pomiarów elektryków to nie bede sie wypowiadał ale byłem u Pana w Warszawie który jest ekspertem od hondy i był podpiety komputer i ewidentnie jest problem ubogiej mieszanki, teraz musze znalesc dlaczego tak sie dzieje czy mieszanka jest stechiometryczna a czujnik A/F źle ja odczytuje w okreslonych warunkach, czy ECU wysterował czas otwarcia wtryskiwaczy tak, ze mieszanka jest uboga i czujnik A/F odczytuje ja poprawnie, ewidentnie zapalnikiem staje sie lpg na zimnym silniku co od lpg moze powodowac,ze mieszanka staje sie uboga i wpływa to tak samo na bp?
  • 0

#89 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 20:48, 22.03.2015

No to szukaj, a jak znajdziesz to zapodaj, może przydać się innym :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#90 Tomasz.J

Tomasz.J
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Namysłów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:29, 03.07.2017

Witam.Jestem tu nowy i mam pytanie,a mianowicie Honda jest mułowata i nie wchodzi na obroty,jak wcisnę pedał gazu to od razu nie chce się zbierać tylko najpierw takie przymulenie i dopiero coś tam wchodzi na obroty ale bez jakiegokolwiek przyspieszenia,mułowato i przy jeździe mieszanej pali gdzieś w granicach 10-11 litrów benzyny,filtry wszystkie wymienione,świece,zawory regulowane,checka nie ma,czy to może być brudny zawór EGR,macie jakieś pomysły/? ?? Z góry dzięki za odpowiedź.


Użytkownik Tomasz.J edytował ten post 18:10, 10.07.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, silnik, brak mocy, vtec, filtry, przepustnica, egr

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq