Najlepsza odpowiedź mutaba , 21:31, 14.06.2014
sprężyny 700zł
założenie (tylko zamiana sprężyn) 300zł
zbieżność 50zł
= 1050zł tak mi wyszło ok. marca 2014
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź mutaba , 21:31, 14.06.2014
sprężyny 700zł
założenie (tylko zamiana sprężyn) 300zł
zbieżność 50zł
= 1050zł tak mi wyszło ok. marca 2014
Przejdź do postuNapisano 17:24, 05.07.2014
Napisano 09:48, 08.07.2014
Panowie nie chce zaczynac nowego tematu, wiec napisze tutaj, pytanie: jak jest z odkreceniem srub amora , jak najszybciej wyjac zeby sie nie nameczyc, sprawdzalem u siebie mam widelki a w nich sruba dosc zapieczona nie chce nic urwac , wystarczy odkrecic gorne sruby oraz te z widelek i zdemontuje amor czy jeszcze trzeba bedzie sie pobawic i poodkrecac inne czesci zawiechy.?? Moze macie jakis filmik krok po ktroku jak co ;]
Dzieki Pozdro
Napisano 10:09, 08.07.2014
Panowie nie chce zaczynac nowego tematu, wiec napisze tutaj, pytanie: jak jest z odkreceniem srub amora , jak najszybciej wyjac zeby sie nie nameczyc, sprawdzalem u siebie mam widelki a w nich sruba dosc zapieczona nie chce nic urwac , wystarczy odkrecic gorne sruby oraz te z widelek i zdemontuje amor czy jeszcze trzeba bedzie sie pobawic i poodkrecac inne czesci zawiechy.?? Moze macie jakis filmik krok po ktroku jak co ;]
Dzieki Pozdro
Napisano 21:23, 09.07.2014
srube z widelek odkrec kluczem do kol gore normalnie upewnij sie ze caly przod stoi na czymś zeby stabilizator byl rozluzniony bo inaczej nie wyciagniesz amora, amor wyciagaj zawsze od strony zacisku iwychodzi jak ta lala ewentualnie jak nie bedzie chcial przejsc przez zwrotnice to podnies ja delikatnie na lewarku
Ogarnalem dzisiaj, jeden ciezko szedl ale juz 2 jak wiedzialem co i jak ladnie i szybko;] jest jeden dziwny dzwiek przy ostrym hamowaniu skreczenie moze sie dotrze wszystko z czasem, nie wiem, mialem problem tyklo z guma poduszki poniewaz, jak nie przestawilem sprezyny to otwory gumy mi nie pasowaly i to powodowalo 0.5-1cm roznicy na widelkach mialem ciac sprezyne ale zrezygnowalem i zostawilem delikatny luz w gornej czesci od miejsca siedzacego....
efekt-->> bardzo mi sie podoba;];]
Napisano 07:55, 10.07.2014
Napisano 10:49, 11.07.2014
wczoraj dokonalem jazdy probnej trzyma sie o niebo lepiej na dolach cicho tylko przy ostym hamowaniu jak samochod nabierze masy to slychac skreczenie ;] moze jeszcze wszystko z czasem sie dotrze zobaczymy na razie gra muzyka;] juz widze ze moglbym bardziej ja obnizyc ;dd ehh ale jak jeszcze wstawie amory to mysle accord opadnie jeszcze z 1 cm - 1,5 cm w dol i bedzie idealnie, za nisko tez nie moge ja glebnac poniewaz u nas zimy sa intensywne jak napada to pozniej plugiem nie wyrwe hehe;d
Dzieki za POMOC!
Napisano 15:17, 06.01.2015
Poczytalem troche informacji na temat lekkiego zglebienia VIIgen. Narazie interesuje mnie zakup samych sprezyn, a nastepnie zalozenie do nich amortyzatorow o skroconym skoku. Mam pytanie od czego zalezy, ze jedne osoby ktore obnizyly lekko zawieszenie jezdza bez camberow i wszystko jest wporzadku i u innych osob zcina opony. Na poczatku bylem zdecydowany na zakup sprezyn eibach, ale widze ze obnizaja one wiecej niz deklaruje producent(narazie sklaniam sie przy sprezynach AP)
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Napisano 15:26, 06.01.2015
Napisano 18:07, 06.01.2015
No wlasnie troche dziwne, ze jednym siada bardziej innym mniej. Ogolnie co zauwazylem wersje po lifcie w serii stoja wyzej niz przed lifty. Nie wiem co robic kupilem 2 komplety nowych opon i nie chcialbym ich zjechac...
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Napisano 18:42, 06.01.2015
Co do opon to zaoptrz się w tylne cambery poustawiasz kąt PK i opon nic się nie stanie. Obniżanie na samych springach pozwala przywrócenie seryjnej geometrii zawieszenia producenta, więc powinno być wszystko dobrze.
Temat obniżania to tak jak MaxOP napisał. Różnie siada, jednym równo ładnie autko siada wartości 30-40mm a innym tył niżej przód wyżej itp
Od siebie dodam że miałem ten fart że moje eibach na moim CL7 siadły w miarę równo. Ciekawsze jest to że te same springi sprzedałem koledze który ma type s (2.4) przed lifta i u niego siadło to ładniej jak u mnie. Z racji wagi silnika chyba, przód pięknie usiadł względem tyłu.
Właściwości jezdne pozostały praktycznie takie jak u mnie one były.
Nie pchaj się tylko w jakieś dziwne marki przeważnie tanie. Autko może równo Ci usiąść, ale jazda będzie masakrą. Miałem okazję polatać na dziwnych springach i gwintach tylko w innych samochodach i szczerze powiem w życiu bym czegoś takiego u siebie nie zaakceptował. Szczególnie dziwne gwinty i ich twory omijaj szerokim łukiem. Byłem parę razy świadkiem gdzie na w miarę szybkim zakręcie autko było totalną loterię nie do przewidzenia i dużo gorzej zachowywało się jak seria. I najlepsze jest to że kierownik twierdził że trzyma się idelanie tak ma być
Użytkownik Gilotyn@ edytował ten post 18:45, 06.01.2015
Napisano 19:43, 06.01.2015
Lipy tez nie chce kupic dlatego pytam sie na forum osob, ktore maja odemnie wieksze doswiadczenie. Na poczatek zakupie sobie same springi, aby zobaczyc jak sie jezdzi. Nie wiem tez czy przyczyna roznych wartosci obnizenia nie jest to, ze niektorzy zakladaja sprezyny np: z 2.0 do 2.4 i na odwrot. Mysle o sprezynach AP no i nie wiem co myslec o eibach.
Gilotyn@ czyli narazie zalozenie samych springow nie wymaga camberow?
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Napisano 20:06, 06.01.2015
Przy samych eibach będziesz miał negatywy na poziomie -2; -2.5 stopnia z tyłu. Taka wartość może już przycinać opony z tym że jak reszta zawieszenia jest dobrze ustawiona to np u mnie jakoś mocno nie cieło. Na pewno nie tak jak inni piszę że jeden bok opon nowy a drugi łysy. Cambery wskazane są czy to spring czy gwint itd. Wtedy dobrze można ustawić geometrię. I co za tym idzie bezpiecznie sobie śmigać
Sprężyny AP z tego co pamiętam miał BartekL u siebie więc można podpytać jak mu się latało na nich.
Moim zdaniem miałem okazję polatać na duecie eibach+koni sport. I moim zdaniem wtedy autko naprawdę dobrze się prowadzi i dobrze zachowuje się na "dziurach". Na seryjnym amorku nie ma tragedii ale mi osobiście do końca nie podobało się to jak wtedy zostają wybierane dziury w drodze. Amor nie działa tak do końca w swoim zakresie pracy co odbija się to na tłumieniu dziur. Nie ma z tym jakiejś masakry, ale warto z czasem rozejrzeć się nad dedykowanymi amorkami np koni
Użytkownik Gilotyn@ edytował ten post 20:06, 06.01.2015
Napisano 20:14, 06.01.2015
Napisano 20:37, 06.01.2015
Ok to juz troche wiecej wiem, co do camberow, gdzie najlepiej zakupic bo na allegro widze, ze lipa
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Napisano 20:41, 06.01.2015
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych