Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

kontrolka oleju

VII problem z silnikiem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukzo306

lukzo306
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:bad bentheim
  • Silnik:2.2
  • Wersja:kombi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:02, 10.06.2014

Witam koledzy wczoraj spotkalo mnie cos bardzo nie przyjemnego podczas jazdy po autostradzie nagle zapalila mi sie kontrolka oleju natychmiast sie zatrzymalem moze przejechalem 300 metrow aby byl zjazd pozniej silnik zostal zgaszony po ostygnieciu zapalil i chodzil normalnie poziom oleju w normie podejrzewam ze to pompa oleju auto wrocilo do domu na lawecie nie bylo jechane zostawilem go u mechanika zaznaczam ze dzien wczesniej pracowal na cieplym jak go gasilem i pozniej po calkowitym ostygnieciu bo tyle czekalem tez zapalil bez problemu doslownie na 5 sekund go zapalilem i zaraz zgasilem . dzisiaj pojechalem po pracy do mechanika to powiedzial ze silnik do wyrzucenia czy to mozliwe ze dzien wczesniej palil normalnie a nastepnego dnia nawet nie chce obrucic ?? czy to moze oni cos kombinowali dzien wczesniej tak jak mowie procowal na goracym jak sie zatrzymalem nie dluzej niz 20 sekund i pozniej moze 5 sekund na zimnym ale palil bez problemu co radzicie wymiana silnika czy remont czy moze ktos ma jeszce jakis inny pomysl .


Użytkownik lukzo306 edytował ten post 15:04, 10.06.2014

  • 0
lukasz zo306

#2 lanos1781

lanos1781
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:CW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:08, 10.06.2014

Diesel?


  • 0

#3 lukzo306

lukzo306
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:bad bentheim
  • Silnik:2.2
  • Wersja:kombi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:27, 10.06.2014

Diesel?

tak 


  • 0
lukasz zo306

#4 lanos1781

lanos1781
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:CW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:26, 10.06.2014

Ja bym radził diagnoze u innego mechanika,najgorsze jest to, że jak nawet ten obecny dobił silnik to nic mu nie udowodnisz pewnie.

A który to rocznik auta i jaki przebieg?


  • 0

#5 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:01, 10.06.2014

kontrolka oleju zapaliła się na żółto czy na czerwono?


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#6 lukzo306

lukzo306
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:bad bentheim
  • Silnik:2.2
  • Wersja:kombi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:44, 11.06.2014

kontrolka oleju zapaliła się na żółto czy na czerwono?

koledzy jest to rocznik 2004 przebieg 230 tys a kontrolka zapalila sie na czerwono a dlaczego ?? czy moze zapalic sie na zolto ??

 

no wlasnie nie jestem w stanie udowodnic ze dzien wczesniej auto zapalilo na zimnym rozmawialem tez z moim znajomym ktory jest mechanikiem i rowniez stwierdzil ze skoro palila bo 5 godzinach to nic sie jej powaznego nie stalo i oni musieli ja zapalic i zatrzec . mowi ze gdyby sie miala zatrzec to stalo by sie to odrazu lub po tym jak by sie zatrzymala i material by sie zespolil ze soba ale skoro dzialala po ostudzeniu to silnik byl ok .


  • 0
lukasz zo306

#7 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 07:47, 14.06.2014

na żółto świeci się gdy jest nisko poziom oleju ale to w poliftach jest a w przedliftach to nie wiem, na forum było wiele razy że niektórzy mechanicy to druciarze, oszuści i złodzieje, skoro miałeś znajomego mechanika to trzeba było jemu dać auto do naprawy a nie do jakiegoś pana ździsia z koziej wólki, trudno powiedzieć co działo się z silnikiem po zapaleniu kontrolki, mógł się lekko przytrzeć na wale i wtedy będzie odpalał i nawet jeździł ale po jakimś czasie zatrze się, ale możliwości jest mnóstwo i nie ma co teraz zgadywać jak silnik już jest złomem, ja bym brał używany silnik który jest jeszcze w aucie tak żeby można było go odpalić i zobaczyć jak pracuje.


Użytkownik Maxell edytował ten post 07:53, 14.06.2014

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#8 tedmajer

tedmajer
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:ITA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 14.06.2014

Wymieniany był łańcuch rozrządu i pompy oleju ? Jeżeli nie to przy tym przebiegu napewno były już mocno wyciągnięte, przed wypadkiem silnik nie hałasował nadmiernie ? Powinien. (powszechnie znana przypadłość silnika n22a1).

Wygląda mi to na zerwanie łańcucha pompy (sam to kiedyś przeżyłem i auto wciąż jeździ) , nie powinno się nic stać z silnikiem nawet jeżeli przez chwilę działał bez ciśnienia oleju.

Na jakiej podstawie mech twierdzi że silnik to złom ? Otworzył  go ? Sprawdził co zawiodło, łańcuch czy pompa czy jeszcze coś innego, moze to tylko czujnik ciśnienia oleju ?


  • 0

#9 lukzo306

lukzo306
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:bad bentheim
  • Silnik:2.2
  • Wersja:kombi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:31, 14.06.2014

Wymieniany był łańcuch rozrządu i pompy oleju ? Jeżeli nie to przy tym przebiegu napewno były już mocno wyciągnięte, przed wypadkiem silnik nie hałasował nadmiernie ? Powinien. (powszechnie znana przypadłość silnika n22a1).

Wygląda mi to na zerwanie łańcucha pompy (sam to kiedyś przeżyłem i auto wciąż jeździ) , nie powinno się nic stać z silnikiem nawet jeżeli przez chwilę działał bez ciśnienia oleju.

Na jakiej podstawie mech twierdzi że silnik to złom ? Otworzył  go ? Sprawdził co zawiodło, łańcuch czy pompa czy jeszcze coś innego, moze to tylko czujnik ciśnienia oleju ?

koledzy oddalem auto do polecanego serwisu poniewaz moj mechanik jest w polsce a ja w niemczech to tak zrobilem a skoro zapalalo to myslalem ze wpadna na to aby najpierw sprawdzic a pozniej zapalac  auto juz jest w drodze do polski niestety laweta i tam zmiana silnika na inny mam tylko nadzieje ze sie uda to zrobic i pojezdze jeszcze troche pozdrawiam


  • 0
lukasz zo306





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, problem z silnikiem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq