Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Błąd 66-1

VII #brake #pressure #sensor

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 Hulajnoga

Hulajnoga
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Warrenpoint
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:30, 15.02.2015

Dzisiaj przełożyłem modulator VSA od innej używanej pompy ATE nr. bloku modulatora VSA 2111. Przekładka i odpowietrzanie zajęło nam 2.5godziny. 

Pierwsze odpowietrzałem przednie koło od pompy ABS itd. Cały koszt ( pompa+wysyłka+robocizna)to 400zł.  :gitara: .


  • 0

#17 ertee

ertee
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Brighton (UK) / Ostrów Wlkp (PL)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:51, 23.03.2015

Witam.

W moim świeżo zakupionym Accordzie mam niestety problem jak koledzy wyżej.

Świeci mi się kontrolka VSA i wykrzyknik, z kodów błyskowych otrzymuję błąd 66.

Sprzedający twierdził że jeśli mam jakiegoś kumatego elektryka to wystarczy wymienić czujnik w pompie ABS - ile w tym prawdy to pojęcia nie mam.

W każdym razie po przeanalizowaniu kilku wątków najwyraźniej czeka mnie wymiana lub regeneracja pompy - nie wiem które rozwiązanie lepsze.

Jeśli chodzi o wymianę to mam pytanie: w jaki sposób ustalić model pompy jaki posiadam żeby kupić taką samą?

I czy faktycznie po przekładce całej pompy komputer może jej nie rozpoznać (może da się zrobić jakąś adaptację z poziomu interfejsu?).

Piszecie też o przełożeniu samego modulatora czyli właściwie czego? Czy chodzi o przełożenie elektroniki z nowej pompy ABS do starej?

Mam w rodzinie dobrego elektryka samochodowego a, że jadę za tydzień na święta do Polski to w miarę możliwości chciałbym rozwiązać ten problem.


Użytkownik ertee edytował ten post 07:50, 25.03.2015

  • 0

#18 ertee

ertee
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Brighton (UK) / Ostrów Wlkp (PL)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:16, 04.04.2015

Problem rozwiązany :)

Zakupiłem pompę ABS z przedlifta, numery na hydraulice pokrywały się z moimi (2111) natomiast model pompy jest różny - na moim byl SEGE611, natomiast na tej zakupionej jest SEGE5...

W każdym razie po wymianie pompy i odpowietrzeniu od pierwszego przekręcenia kluczyka kontrolka VSA zgasła i wszystko działa jak należy. Nie musiałem nawet robić kalibracji co mnie trochę zdziwiło ;)

Starą pompę jestem w stanie zregenerować sam - mam dostęp przez znajomego do różnego typu pras, niestety nie wiem gdzie można kupić odpowiedni czujnik ciśnienia bo z tego co szukałem w internecie to ciężko znaleźć jakieś informację a gdzieś te czujniku muszą być dostępne bo jest sporo firm zajmujących się ich wymianą.


  • 0

#19 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:14, 05.04.2015

super news. nie moglem znalesc pompy o numerze takim jak u mnie :D czyli moze byc jakakolwiek ? wielkie dzieki


  • 0

#20 ertee

ertee
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Brighton (UK) / Ostrów Wlkp (PL)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:39, 05.04.2015

Z tego co powiedział mi facet z firmy zajmującej się regeneracją tych pomp - ważne jest żeby nr na hydraulice był ten sam bo to mówi o konfiguracji wewnętrznej pompy.

Nie wiem jak wygląda sprawa z elektroniką sterującą - czy wszystkie typy są zamienne spośród tych z obsługą VSA czy tylko niektóre.

Może ktoś z większą wiedzą się wypowie.


  • 0

#21 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:55, 05.04.2015

20150327_171422_zps3zva3gbn.jpg

czyli ktory numer za to odpowiada ? 


  • 0

#22 ertee

ertee
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Brighton (UK) / Ostrów Wlkp (PL)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:18, 05.04.2015

Patrząc na to zdjęcie, na części hydraulicznej pompy w którą wchodzą rurki hamulcowe, to na ściance tego bloku patrząc od strony silnika jest wybity numer który mówi o konfiguracji właśnie tej części hydraulicznej pompy. Numer jest chyba zawsze 4-cyfrowy, u mnie jest 2111.


Użytkownik ertee edytował ten post 15:19, 05.04.2015

  • 0

#23 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:35, 06.04.2015

Super. Dzieki wielkie za pomoc. MOT sie zbliza a bez dzialajacego vsa nie przejdzie.
  • 0

#24 ertee

ertee
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Brighton (UK) / Ostrów Wlkp (PL)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:52, 06.04.2015

Super. Dzieki wielkie za pomoc. MOT sie zbliza a bez dzialajacego vsa nie przejdzie.

Też się niedawno dowiedziałem, że nie przejdzie. Na szczęście ja mam w lipcu ale wolałem to zrobić jak najszybciej. Poza tym kilka razy w życiu system antypoślizgowy już mi się przydał ;)


  • 0

#25 Mario29

Mario29
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Leicester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:39, 30.05.2015

Witam

 

Czy ktoś pomoże odczytać błędy: na początku bardzo szybkie mruganie, nastepnie 4,61,62,66. DTC B1177 P50 wykasowałem po 10 s przyciskiem set/reset. Błędy 4,61,62, również wykasowałem został 66 którego nie można wykasować i nadal zapala się check system VSA, a na sekundę przy zapaleniu widać ABS. Czy to wskazuje na pompę ABS. 

 

Pozdrawiam


Użytkownik Mario29 edytował ten post 16:24, 04.06.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #brake, #pressure, #sensor

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq