XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nakretki zabezpieczajace - ku przestrodze
#1
Napisano 08:38, 09.09.2009
Dla tych którzy nie chcą czytać całego tematu albo tak jak Marco nie wiedzą co napisałem, 5 proste porady:
- nie dokręcajcie nakrętek na pałę
- nie pozwalajcie odkręcać ich kluczem pneumatycznym!
- nie odkręcajcie ich jako ostatnich przy zdejmowaniu felgi
- odkręcajcie i przykręcajcie je dobrymi kluczami a nie takim g... jak dają seryjnie np. w VI gen
- i koniecznie sprawdzajcie ich stan - jeśli zaczynają być zniszczone => kupcie nowe.
A teraz co mi się przytrafiło:
Podczas malowania przednich zacisków nadkruszyła się część jednej nakrętki i gdyby nie to, że miałem kumpla do pomocy i mogliśmy podeprzeć klucz lewarkiem to miałbym problem. Następnie, w tą niedziele (całe szczęście na podwórku a nie gdzieś w trasie) złamał się trzonek na nakretce który podtrzymuje nasadkę (widac na fotce jego brak). Podczas prób odkręcenia nakrętki który najprawdopodobniej się zapiekła pokruszyły się kolejne jej elementy powodując ze nasadka przy każdym nacisku "wykręcała" się.
Sytuacja była bardzo poważna a całe szczęście ze nakrętka była jeszcze w na tyle dobrym stanie ze można była złapać dużym ściągaczem klucz (krzyżak) i "przykręcić" go do felgi, tak zeby nasadka nie mogła odskakiwać. Siła 4 rąk i udało się odkręcić
Zdjęcia nakrętek (2 dobre, 2 na szrot, nasadka nieco zniszczona). Zbieram kase na nowe nakretki zabezpieczające. Tak tak - nakretki z ASO.
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#2
Napisano 09:30, 09.09.2009
Ogólnie rzecz biorąc słabe sa, a zwłaszcza nasadka z bolcami.
#3
Napisano 10:24, 09.09.2009
- nie dokręcajcie nakrętek na pałę
- nie pozwalajcie odkręcać ich kluczem pneumatycznym!
Nic nowego kolego nie odkryłeś. Poza tym daruj sobie te nakrętki. Lepiej zastać auto bez kół i z piastą nie wymagającą wymiany szpilek niż auto bez kół, ze zniszczonymi piastami i wybitą szybą. Gwarantuje Ci, że jeżeli złodziej nie odkręci nakrętek, to prezent w postaci pajączka na szybie gwarantowany.
Do zobaczenia na trasie.
#4
Napisano 10:28, 09.09.2009
#5
Napisano 10:35, 09.09.2009
- nie dokręcajcie nakrętek na pałę
- nie pozwalajcie odkręcać ich kluczem pneumatycznym!
Nic nowego kolego nie odkryłeś. Poza tym daruj sobie te nakrętki. Lepiej zastać auto bez kół i z piastą nie wymagającą wymiany szpilek niż auto bez kół, ze zniszczonymi piastami i wybitą szybą. Gwarantuje Ci, że jeżeli złodziej nie odkręci nakrętek, to prezent w postaci pajączka na szybie gwarantowany.
Moze i tak ale czasem jest tak, że się o tym zapomina lub po prostu nie chcemy się wcinać w prace "fachowca". Ja np. zawsze sam zdejmuje kapsle z felg bo trzeba wiedziec jak a wulkanizator może próbować robić to na siłę.
Co do nakrętek to kupie (niestety) ponownie takie bo na moje felgi inne nie wchodzą (sa za wysokie). I wole stracić szybe jak rzadkie felgi (używki za ok 1,5-2k) i opony za prawie 2k
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#6
Napisano 17:20, 09.09.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#7
Napisano 20:49, 16.04.2013
Przy dokręcaniu tejże nakrętki urwało mi górną część jak na zdjęciu powyżej. Najgorsze że zostało to na gwincie i teraz nie wiem jak to odkręcić. Niby trzyma dobrze ale chcę w weekend (jak się uda) wymienić klocki z tyłu no i trzeba to jakoś odkręcić.
Weźmie to klucz pneumatyczny
#8 Guest_misiekCB_*
Napisano 19:51, 18.04.2013
#9
Napisano 21:07, 18.04.2013
#10
Napisano 21:11, 18.04.2013
#11
Napisano 22:38, 19.04.2013
Ja jak zacząłem mieć problemy z nakrętkami zabezpieczającymi to się ich po prostu pozbyłem i powiedziałem sobie że więcej tego gówna nie założę.
a co to za "*cenzura*" było?
ja mam mc gard'a i sobie chwale. Solidnie wykonane
Był Renault Megane Classic 1,4 75 km 97r
Jest http://www.accordklu...ighlight=halski
#13
Napisano 06:09, 20.04.2013
Ja jak zacząłem mieć problemy z nakrętkami zabezpieczającymi to się ich po prostu pozbyłem i powiedziałem sobie że więcej tego gówna nie założę.
a co to za "*cenzura*" było?
ja mam mc gard'a i sobie chwale. Solidnie wykonane
Po prostu po latach obrobiła się końcówka i pewnego pięknego dnia kiedy chciałem zmienić sobie kółka na zimę jedna ze śrub pękła jednocześnie uszkadzając końcówkę. .... nie założę więcej takiego shitu.
#14
Napisano 07:06, 20.04.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych