Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

regulacja zaworow 8gen

VIII R20A3 USZCZELKA

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
62 odpowiedzi w tym temacie

#31 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 12:01, 13.04.2020

Twoja sprawa co myślisz i piszesz, ja nie zamierzam być nadgorliwym faszystą, regulacja dobrze wykonana i do tego odpowiednio zrobiona regulacja instalacji gazowej, prawidłowo działające wszystkie czujniki i można co 40 tyś regulować na lpg bynajmniej w r serii i d serii, reszty silników hondy nie za bardzo znam, ale chyba jeszcze f serie można tak samo traktować, pomijając honde s2000.


Ja nie wiem kim jesteś i z czym się utożsamiasz.Powtarzam ,,Twoja sprawa co robisz kiedy robisz i jak robisz,,. Jeśli naprawiasz auta od lat i jest to Twój fach jako źródło utrzymania to pewnie masz wiedzę co robić ze swoim samochodem i autami klientów.Każdy odpowiada za swoje czyny.Więc rób jak uważasz.


  • 0

#32 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 12:23, 13.04.2020

Skończcie już chłopaki, proszę.


  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#33 VTECkick

VTECkick
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:...
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 13:44, 13.04.2020

Skończcie już chłopaki, proszę.

 

Przecież jest spokojnie :D Normalna dyskusja :)

 

backdraft998

 

Znowu piszesz o LPG. Nikt tutaj nie mówi żeby na gazie trzymać zawory do 100 tyś... A po drugie nikt nie piszę o 200 tyś, więc nie naciągaj faktów. Napisaliśmy trochę prawdy to już brak argumentów i wymyślasz i wyskakujesz że jesteś mechanikiem i wiesz najlepiej... Myślisz że mechanik jest nieomylny ? To się mylisz i to bardzo. Przy normalnej jeździe na benzynie zawory przy 100 tyś potrzebują lekkiej korekty a nie od razu wymiany silnika :) Co innego gdy ktoś ciśnie cały czas do odciny....


Użytkownik VTECkick edytował ten post 13:51, 13.04.2020

  • 0

#34 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 13:55, 13.04.2020

Nie, kolego, nie jest spokojnie. Radzę uważać. Upominam po dobroci ostatni raz. Wszystkich, a w szczególności Ciebie VTECkick

Tapniynte ze szajsunga
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#35 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 14:49, 13.04.2020

[quote name="backdraft998" post="1004712" timestamp="1586785745"]

Nie czytasz treści ze zrozumieniem i wprowadzasz zamęt.To co zamieszczam w formie video lub piszę publicznie ma na celu pomóc wszystkim na tym forum.Nigdy nie czerpałem z tego korzyści materialnych i nikogo do niczego nie namawiam i nie namawiałem.Swoje wypowiedzi i materiały zamieszać na podstawie swojej praktyki.Temat zaworów dotyczy aut z LPG i bez LPG gdyż w 99 % te auta jeździły wcześnie bez LPG i bez regulacji.W niektórych modelach aut gazownicy nawet nie wiedzą że jest regulacja ,,mechaniczna,, a tym bardziej nie wie o tym użytkownik auta.
Każdemu powtarzam .Jak dbasz tak masz.Każdemu zawsze służyłem i służę pomocą.Dzieląc sie tym czego nauczyłem się na przestrzeni wielu lat .Dzielę sie zupełnie za darmo bo mam z tego satysfakcję że mogłem komuś pomóc lub doradzić.I to wszystko tak zupełnie BEZINTERESOWNIE

[quote name="VTECkick" post="1004701" timestamp="1586781889"]
Przecież jest spokojnie :D Normalna dyskusja :)

backdraft998

Znowu piszesz o LPG. Nikt tutaj nie mówi żeby na gazie trzymać zawory do 100 tyś... A po drugie nikt nie piszę o 200 tyś, więc nie naciągaj faktów. Napisaliśmy trochę prawdy to już brak argumentów i wymyślasz i wyskakujesz że jesteś mechanikiem i wiesz najlepiej... Myślisz że mechanik jest nieomylny ? To się mylisz i to bardzo. Przy normalnej jeździe na benzynie zawory przy 100 tyś potrzebują lekkiej korekty a nie od razu wymiany silnika :) Co innego gdy ktoś ciśnie cały czas do odciny....[/quote]
Nie czytasz treści ze zrozumieniem i wprowadzasz zamęt.To co zamieszać w formie video lub piszę publicznie ma na celu pomóc wszystkim na tym forum.Nigdy nie czerpałem z tego korzyści materialnych i nikogo do niczego nie namawiam i nie namawiałem.Swoje wypowiedzi i materiały zamieszać na podstawie swojej praktyki.Temat zaworów dotyczy aut z LPG i bez LPG gdyż w 99 % te auta jeździły wcześnie bez LPG i bez regulacji.W niektórych modelach aut gazownicy nawet nie wiedzą że jest regulacja ,,mechaniczna,, a tym bardziej nie wie o tym użytkownik auta.
Każdemu powtarzam .Jak dbasz tak masz

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 17:35, 13.04.2020

  • 1

#36 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 15:58, 13.04.2020

Spoko chłopaki nie chce nikogo denerwować, każdy pisze o swoich doświadczeniach, ja jestem totalnym amatorem, który ze swoich samochodów a zwłaszcza silników robi poligon doswiadczalny, wszystkie silniki rozbierałem na czynniki pierwsze i być może jestem pierwszą osobą, która samodzielnie w Accordzie 2,0 2012 rok wymieniała wadliwe pierścienie i tłoki, to tyle o mnie kolego backdraft998. Trochę mnie poniosło, nie tak powinienem pisać o własnych doświadczeniach.

Użytkownik gkill edytował ten post 16:02, 13.04.2020

  • 0

#37 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 17:38, 13.04.2020

Spoko chłopaki nie chce nikogo denerwować, każdy pisze o swoich doświadczeniach, ja jestem totalnym amatorem, który ze swoich samochodów a zwłaszcza silników robi poligon doswiadczalny, wszystkie silniki rozbierałem na czynniki pierwsze i być może jestem pierwszą osobą, która samodzielnie w Accordzie 2,0 2012 rok wymieniała wadliwe pierścienie i tłoki, to tyle o mnie kolego backdraft998. Trochę mnie poniosło, nie tak powinienem pisać o własnych doświadczeniach.


Jeśli sobie poradziłeś i jest ok oraz będzie ok po większym przebiegu to bardzo dobrze.Może Twoje doświadczenia komuś pomogą w podobnym problemie.Może ktoś z tego skorzysta bo na tym to polega
  • 0

#38 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 17:44, 13.04.2020

Średnio w miesiącu samych regulacji robię 20-30x..

Nawet dzisiaj jednemu z moderatorów wysłałem film jak są rozjechane zawory przy przelocie 90kkm..silmik r20

R-seria bardzo dobrze znosi lpg.. Jak jest dovrze wystrojone to i co 50kkm można robić, aleee, jest jedno alee.. Bardzo rzadko tak jest wystrojone.. Przy R-serii czy to Accord, civic, crv.. Regulacje robię pomiędzy 20-30kkm /lpg/..na pb 40-60kkm..

Tyle
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#39 Chicco

Chicco
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:57, 13.04.2020

I tu masz rację. Ja jeździłem dość ostro oraz często i długo z dużymi prędkościami w Niemczech i co 20k km zawory były sprawdzane i zawsze było coś do poprawki. Silnik k20a6 z gazem A czytałem tutaj posty na tym forum że niektórym w 2.4 skończyła się regulacja. Jeśli ktoś jeździ po emerycku to może sobie wydłużyć interwał.

Użytkownik Chicco edytował ten post 17:58, 13.04.2020

  • 0

#40 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:36, 13.04.2020

I tu masz rację. Ja jeździłem dość ostro oraz często i długo z dużymi prędkościami w Niemczech i co 20k km zawory były sprawdzane i zawsze było coś do poprawki. Silnik k20a6 z gazem A czytałem tutaj posty na tym forum że niektórym w 2.4 skończyła się regulacja. Jeśli ktoś jeździ po emerycku to może sobie wydłużyć interwał.


Tak, jazda prędkościami autostradowymi przy lpg powoduje,, że zawory szybciej się zacisniaja, miałem ostatnio takie k24a3 na serwisie.. Wypadanie zapłonu.. Zawory podparte po 15kkm od ostatniej regulacji
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#41 hary125

hary125
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:36, 01.07.2020

Witam,

 

Zajmuję się ktoś regulacją zaworów w okolicach Elbląga?


  • 0

#42 LK90

LK90
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:42, 02.07.2020

Byłe ASO Hondy na Królewieckiej 229 w Elblągu - EL Motors. Ekipa została bez zmian i stworzyli teraz niezależny serwis japończyków. Polecam Stasia albo Kamila. Znają się na robocie ;)


  • 0

:diabelgrin: BLACK TOURER TYPE S  :diabelgrin:

http://www.accordklu...-lk90/?p=982930

 

 


#43 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:51, 02.07.2020

Witam,

 

Zajmuję się ktoś regulacją zaworów w okolicach Elbląga?

 

Proszę zadać pytanie w dziale regionalnym. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#44 Krzyś88

Krzyś88
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:41, 29.09.2020

A jakie są przyczyny źle lub nie wyregulowanych zaworów ?
  • 0

#45 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 08:20, 29.09.2020

http://www.accordklu...lować/?p=752255

 

 

W tym temacie znajdziesz wszystko. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, R20A3, USZCZELKA

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq