Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

regulacja zaworow 8gen

VIII R20A3 USZCZELKA

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
62 odpowiedzi w tym temacie

#1 darioo55

darioo55
  • Forumowicz
  • 732 postów
  • Skąd:łódz-górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:39, 30.05.2014

witam ,czy po kontroli luzu zaworowego daje sie nową uszczelke ? a jak tak to jest tylko jedna czy jeszcze pod jakies sruby tez cos sie daje?

 

 


  • 0

Czarne jest piękne !!!


#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:11, 30.05.2014

nie ma takiej potrzeby, stara jest na 100% w super stanie, szczególnie w VIII

w VII jeszcze nigdy uszczelki nie zmieniałem - zawsze jest idealna

w VI już po 14 latach niestety uszczelki wypada wymienić - ale raz na 10 - 12 lat to i tak super wynik :)


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 darioo55

darioo55
  • Forumowicz
  • 732 postów
  • Skąd:łódz-górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:24, 30.05.2014

nie ma takiej potrzeby, stara jest na 100% w super stanie, szczególnie w VIII

w VII jeszcze nigdy uszczelki nie zmieniałem - zawsze jest idealna

w VI już po 14 latach niestety uszczelki wypada wymienić - ale raz na 10 - 12 lat to i tak super wynik :)

dzieki za info ;)


  • 0

Czarne jest piękne !!!


#4 Dexter73

Dexter73
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:28, 25.09.2014

Panowie,

 

Co ile robicie regulacje zaworow w VIII gen 2.0? Pytalem w ASO i zalecają co 100tys km. Wydaje się trochę dużo.


  • 0

#5 ariel

ariel
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:19, 27.09.2014

producent zaleca 100 000 km. Ja w moim sprawdzałem po 90 000 km i skończyło się na kontroli.


  • 0

#6 defender4

defender4
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,4
  • Wersja:TYPE-S
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:22, 27.07.2015

Panowie co jest grane z tymi luzami zaworów 8 gen. Dziś obdzwoniłem losowo 8 serwisów w całęj Polsce z pytaniem jakie wartości powinny być dla mojego 2,4l Type S z 2009 roku (automat). W dwóch serwisach musiałem podać swój VIN a w pozostałych doradcy serwisowi pytali Pana Heńka lub Czesia i co się okazało. Za każdym razem podawali mi inne wartości (również ci co szukali po VIN). To jakaś masakra. Chcą 250zł za robociznę a wróżą z fusów. 2 serwisy (oba we Wrocławiu) odmówiły podania wartości (ściśle tajne). Tylko w 2 serwisach podali te same wartości kolektor ssący 0,21-0,25 i wydech 0,25-0,29. Jeden z VIN drugi z pamięci pana Czesia...


  • 0

#7 ariel

ariel
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:17, 29.07.2015

Bez wróżenia, prosto z instrukcji serwisowej modelu. Luz zaworowy:

 

Dla K24Z3 (2,4l)

Ssanie:  
0,21−0,25 mm  
Wydech:  
0,25−0,29 mm 
 
Dla R20A3 (2,0l)
Ssanie:  
0,18−0,22 mm  
Wydech:  
0,23−0,27 mm  
 

  • 0

#8 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:02, 29.07.2015

Widać ,że ASO tak jak pofają tak ustawiają:-D ..czyli w cały świat
  • 0
                       

#9 Marcino Accord viii

Marcino Accord viii
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Rudnik Nad Sanem
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:11, 22.11.2016

 

Bez wróżenia, prosto z instrukcji serwisowej modelu. Luz zaworowy:

 

Dla K24Z3 (2,4l)

Ssanie:  
0,21−0,25 mm  
Wydech:  
0,25−0,29 mm 
 
Dla R20A3 (2,0l)
Ssanie:  
0,18−0,22 mm  
Wydech:  
0,23−0,27 mm  
 

 

Koledzy chcialbym sie poradzic. Znajomy mechanik ma mi zakladac lampy do jazdy dziennej i tak mysle ze moze przy okazji sprawdzil by mi zawory.Przebieg 71kkm w tym 11kkm na gazie.Z tego co czytalem nie bede potrzebowal nowej uszczelki.Czy moze nie zawracac sobie na razie tym glowy.


  • 0

#10 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 18:48, 22.11.2016

Sprawdź te luzy.Jeśli masz LPG to sprawdzaj wcześniej.Pójdzie mu na zdrowie co 40 tyś i nie patrz na info z komputera.Ja u siebie w R20A3 regulowałem dużo wcześniej niż podaje instrukcja i zawory były porozjerzdzane w ,,górę,, Podobnie jak regulowałem u kolegi z większym przebiegiem też były za górną granicą i to sporo.

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 18:51, 22.11.2016

  • 0

#11 pejas

pejas
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:Modulo
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:44, 24.11.2016

Rozmawiałem ostatnio z gazownikiem z dużym doświadczeniem i powiedział, że w przypadku K24 z lpg regulacja powinna się odbywać najlepeij co 20kkm. Mój mechanik bierze około 80pln za regulację. 


  • 0

#12 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 14:57, 24.11.2016

Rozmawiałem ostatnio z gazownikiem z dużym doświadczeniem i powiedział, że w przypadku K24 z lpg regulacja powinna się odbywać najlepeij co 20kkm. Mój mechanik bierze około 80pln za regulację. 

No i dobrze prawi.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#13 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:30, 24.11.2016

NA PB można regulowac jak podaje książka co 100tys km 

NA LPG - max co 20tys km - ale raz miałem CRVke z tym właśniesilnikiem R20 na LPG i po 20 tys tak ciasno były zawory ,że człowiekowi już gasła rano i bardzo cięzko odpalała 

nie  radzę przedłużać regulacji na LPG ponad 20 tys km

 

Prosże tu masz podane wszystko, po co dzwonić po ASO ?

 

http://www.accordklu...ii-r20a3/page-1

 

 

 a sry tu nie podałem luzów dla K24 :)


Użytkownik Seth edytował ten post 15:32, 24.11.2016

  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#14 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 18:20, 24.11.2016

Nie czekaj do 100 tyś !!!!!!!!!!!!!!!

Piszę Ci to z praktyki.

 

Z resztą Twoje auto więc rób jak chcesz


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 18:21, 24.11.2016

  • 0

#15 Marcino Accord viii

Marcino Accord viii
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Rudnik Nad Sanem
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:39, 25.11.2016

Dzieki za podpowiedz na dniach kumpel sprawdzi mi zawory.Dam znac jaka z ninmi  byla sytuacja.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, R20A3, USZCZELKA

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq