XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Regulacja zaworów i pomoc nt. informacji
#1
Napisano 20:52, 27.05.2014
Odwiedziłem dzisiaj serwis Hondy Szczecin z polecenia na ogólny przegląd, i Pan który to przeprowadzał stwierdził ze muszę wyregulować zawory bo Honda zaleca co 40 tys. z powodu takie ze autko jak jest rozgrzane to np. za trzecim razie odpala ale troszkę to trwa i wchodzi na 500 obr i delikatnie przesuwa sie do 900. Stad moje pytanie czy w tym modelu reguluje sie zawory?
Drugie rzecz, która zdiagnozował to przy włączonym silniku załączam klimę i objaw jest następujący. Włącza sie kompresor ale przy tym jest lekkie wibrowanie kierownica i ogólnie pod maska słychać głośniejszą prace. Mechanik stwierdził ze to tarcza sprzęgła, ale zaznaczył ze sprzęgło jest miękkie i biegi wchodzą idealnie. Czy po włączeniu klemy mozna stwierdzić ze sprzęgło sie kończy?
Pozdrawiam serdecznie
Filip
#3
Napisano 19:58, 30.05.2014
Przy włączonej klimie włącza się wentylator i głośniejsza praca jest normalna, powinny obroty wzrosnąć do około1000
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005
#5
Napisano 11:41, 02.06.2014
Ja swojego czasu byłem na przeglądzie w ASO przy przebiegu 80 tyś km i serwisant wsiadł do samochodu przejechał pare metrów i stwierdził ze regulacja zaworów nie jest konieczna... Teraz juz mam przebieg ponad 120 tyś km i moim zdaniem silnik chodzi bardzo dobrze nie ma zadnych niepokojących obiawów. Więc jak to jest z tą regulacją zaworów?
#6
Napisano 12:35, 02.06.2014
no to dalej się słuchaj ASO... brawo... po przejechaniu paru metrów super diagnoza... a miał szklaną kulę czy hełm z gwiezdnych wojen??
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#7
Napisano 12:38, 02.06.2014
serwisant wsiadł do samochodu przejechał pare metrów i stwierdził ze regulacja zaworów nie jest konieczna...
spadłem z krzesła.
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#8
Napisano 13:03, 02.06.2014
To tylko przedstawia sytułaje jak ASO do tego podchodzi A macie może kogoś naprawdę godnego polecenia, kto sie na tym zna i robi regulacje gdzieś w Warszawie bądź w pobliżu?
Użytkownik kzmg edytował ten post 13:12, 02.06.2014
#9
Napisano 14:56, 02.06.2014
Spójrz dwa posty w górę, w podpis kolegi wołka. I już wiesz, kto to robi i się na tym zna
"Najbardziej lubię rozmawiać sam ze sobą. Oszczędzam w ten sposób czas i unikam kłótni." O. Wilde
#11
Napisano 23:10, 02.06.2014
Panowie, diagnoza stąd, że po przejechaniu ileś tam km regulacja po prostu jest zalecana :P
I tak się cieszcie że do regulacji zaworów nie musicie drzeć silnika Po prostu zrób dla świętego spokoju regulację i tyle...
#12
Napisano 16:30, 17.12.2014
Witam!
Odświeżę temat i nic nowego nie napisze jednak potrzebuję informacji. Byłem dziś w ASO i pytałem o regulację zaworów. Nie wiem kiedy była robiona bo auto sprowadzone i nie ma żadnego wpisu odnośnie regulacji. Zapytali jak auto odpala na zimnym, jak na ciepłym, jak ze spalaniem i stwierdzili że jest ok bo ładnie pali spalanie w normie a zaworów nie słychać. Moje pytanie więc brzmi następująco: Jakie mogą być skutki jeżeli nie podejmę tematu regulacji??
#13
Napisano 16:46, 17.12.2014
Użytkownik h1tman edytował ten post 16:48, 17.12.2014
#14
Napisano 20:15, 17.12.2014
Czy po odkręceniu pokrywy zaworów dajemy nową uszczelkę? Bo z tego co mi powiedzieli to zakładają starą no chyba że się przerwie, a koszt nowej nie jest mały przynajmniej w ASO.
#15
Napisano 20:21, 17.12.2014
Nie. Czyścimy i odtłuszczamy tę którą mamy. Smarujemy boki, lewa i prawa strona wałka płynną uszczelką zwaną też 'pastą do uszczelek pokryw zaw.'
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Zawory, sprzęgło, klimatyzacja
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych