Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Regulacja zaworów i pomoc nt. informacji

VII Zawory sprzęgło klimatyzacja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:52, 27.05.2014

Witam serdecznie szanownych forumowiczów,

Odwiedziłem dzisiaj serwis Hondy Szczecin z polecenia na ogólny przegląd, i Pan który to przeprowadzał stwierdził ze muszę wyregulować zawory bo Honda zaleca co 40 tys. z powodu takie ze autko jak jest rozgrzane to np. za trzecim razie odpala ale troszkę to trwa i wchodzi na 500 obr i delikatnie przesuwa sie do 900. Stad moje pytanie czy w tym modelu reguluje sie zawory?

Drugie rzecz, która zdiagnozował to przy włączonym silniku załączam klimę i objaw jest następujący. Włącza sie kompresor ale przy tym jest lekkie wibrowanie kierownica i ogólnie pod maska słychać głośniejszą prace. Mechanik stwierdził ze to tarcza sprzęgła, ale zaznaczył ze sprzęgło jest miękkie i biegi wchodzą idealnie. Czy po włączeniu klemy mozna stwierdzić ze sprzęgło sie kończy?

Pozdrawiam serdecznie
Filip
  • 0

#2 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:56, 27.05.2014

Tak zawory w silniku benzynowym regulujemy co 40k km.
  • 0

#3 21adam

21adam
  • Forumowicz
  • 180 postów
  • Skąd:Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:58, 30.05.2014

Przy włączonej klimie włącza się wentylator i głośniejsza praca jest normalna, powinny obroty wzrosnąć do około1000


  • 0
Accord 2.0 ES 1996r-było
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:33, 30.05.2014

ja nie wiem co ma dzialająca klima do tarczy sprzęgła


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 kzmg

kzmg
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:41, 02.06.2014

Ja swojego czasu byłem na przeglądzie w ASO przy przebiegu 80 tyś km i serwisant wsiadł do samochodu przejechał pare metrów i stwierdził ze regulacja zaworów nie jest konieczna... Teraz juz mam przebieg ponad 120 tyś km i moim zdaniem silnik chodzi bardzo dobrze nie ma zadnych niepokojących obiawów. Więc jak to jest z tą regulacją zaworów?


  • 0

#6 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 12:35, 02.06.2014

no to dalej się słuchaj ASO... brawo... po przejechaniu paru metrów super diagnoza... a miał szklaną kulę czy hełm z gwiezdnych wojen??


  • 0

#7 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:38, 02.06.2014

 serwisant wsiadł do samochodu przejechał pare metrów i stwierdził ze regulacja zaworów nie jest konieczna...

 

spadłem z krzesła.


  • 0

#8 kzmg

kzmg
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:03, 02.06.2014

To tylko przedstawia sytułaje jak ASO do tego podchodzi !! A macie może kogoś naprawdę godnego polecenia, kto sie na tym zna i robi regulacje gdzieś w Warszawie bądź w pobliżu?


Użytkownik kzmg edytował ten post 13:12, 02.06.2014

  • 0

#9 Piękny Maryjan

Piękny Maryjan
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:NKE/Reszel
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:56, 02.06.2014

Spójrz dwa posty w górę, w podpis kolegi wołka. I już wiesz, kto to robi i się na tym zna :mrgreen:


  • 0

"Najbardziej lubię rozmawiać sam ze sobą. Oszczędzam w ten sposób czas i unikam kłótni." O. Wilde


#10 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:59, 02.06.2014

to ja polece sam siebie

PW wysłałem


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#11 palmall

palmall
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Legacy
  • KM:165
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sreberko ;]
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:10, 02.06.2014

Panowie, diagnoza stąd, że po przejechaniu ileś tam km regulacja po prostu jest zalecana :P

 

I tak się cieszcie że do regulacji zaworów nie musicie drzeć silnika :D Po prostu zrób dla świętego spokoju regulację i tyle...


  • 0

#12 Pawełeł

Pawełeł
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type's
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:30, 17.12.2014

Witam!

Odświeżę temat i nic nowego nie napisze jednak potrzebuję informacji. Byłem dziś w ASO i pytałem o regulację zaworów. Nie wiem kiedy była robiona bo auto sprowadzone i nie ma żadnego wpisu odnośnie regulacji. Zapytali jak auto odpala na zimnym, jak na ciepłym, jak ze spalaniem i stwierdzili że jest ok bo ładnie pali spalanie w normie a zaworów nie słychać. Moje pytanie więc brzmi następująco: Jakie mogą być skutki jeżeli nie podejmę tematu regulacji??


  • 0

#13 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:46, 17.12.2014

Zawory mogą się wypalic gdyz mogą być zbyt ciasne i przez to się nie domykac. Warto je wyregulować i mieć święty spokoj na kolejne 40kkm. Grając w taka ruletke można tylko przegrac.

Użytkownik h1tman edytował ten post 16:48, 17.12.2014

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#14 Pawełeł

Pawełeł
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type's
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:15, 17.12.2014

Czy po odkręceniu pokrywy zaworów dajemy nową uszczelkę? Bo z tego co mi powiedzieli to zakładają starą no chyba że się przerwie, a koszt nowej nie jest mały przynajmniej w ASO.


  • 0

#15 t.miqim

t.miqim
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:nietyp-r
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:21, 17.12.2014

Nie. Czyścimy i odtłuszczamy tę którą mamy. Smarujemy boki, lewa i prawa strona wałka płynną uszczelką zwaną też 'pastą do uszczelek pokryw zaw.'


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Zawory, sprzęgło, klimatyzacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq