Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Samodzielna regeneracja przepustnicy

VII przepustnica

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:30, 23.06.2014

Ok.

 

To podaj adres na PW i jak zrobisz to odeślij do Wila a Wilu mi odeśle.

 

Psikaj w rękawiczkach  bo rąk nie domyjesz .

 

Tylko wyślę dopiero jutro.

Witam.

I już po zabiegu Molycote.

Efekt- samochód chodzi jak nowy ale.... po czasie wszystko powoli wraca"do normy"

Dzieje się tak dlatego że naniesiona warstwa Molycote szybko się wyciera.Zastosuje jeszcze raz zabieg i będe na 100% pewny czy tak jest.

Jeżeli się potwierdzi to trzeba będzie zastosować jakis inny srodek bardziej trwały.

Dzięki serdeczne dla KRZYZAK 24 za podesłanie MOLYCOTE. :db


  • 0
maniek

#17 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:45, 23.06.2014

Może psiknij cieńka warstwę daj się dobrze utwrdzić i po tym jeszcze raz. U mnie też się lekko pokruszyło ale szparek nie mam.


  • 0

#18 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:33, 24.06.2014

Może psiknij cieńka warstwę daj się dobrze utwrdzić i po tym jeszcze raz. U mnie też się lekko pokruszyło ale szparek nie mam.


Dzisiaj popsikałem jeszcze raz,z jednej i z drugiej strony po dwie warstwy. Poczekam dobę i będę próbował jeździć. Jak po 100-150 km będzie ok to znaczy że jest trwała warstwa.
  • 0
maniek

#19 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:10, 03.07.2014

korbol2007 a może to nam pomoże

 

Bo widzę że mam ten sam efekt co ty.

Po Molykote przez chwilę było jak by autko wyjechało z fabryki tylko że w tym czasie ja walczyłem z IAC i to mnie zmyliło.

Myślałem że to przez IAC a to przez te szparki.

Wilu mi prześle dwie przepustnice i zobaczę czy są ok.

Jak nie to spróbuje z tym klejem. 

 

http://www.racingfor...php?t58178.html

 

Przeczytaj ten temat.

 

I produkt.

 

http://www.stryjek.p...awet-metal.6624


  • 0

#20 Marmark

Marmark
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:TSK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:16, 07.07.2014

Wpadły mi w oko jeszcze dwa preparaty (sucha powłoka molibdenowa w formie pasty):

 1. Loctite (Henkel):

http://www.loctite.c...edTab=technical

2. Rocol:

http://www.rocol.com...isulphide-paste

Według strony internetowej firma ma trzech przedstawicieli w Polsce. 

 

Być może pasta byłaby trwalsza od sprayu. 


  • 0

#21 smamar

smamar
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:59, 20.08.2014

Witam,

Panowie tutaj człowiek uszczelnia przepustnice. Co prawda do Pontiaca. Maluje motyla jakimś specyfikiem. Niestety aj dont spik inglisz więc nie rozumiem co to za cudo. Może to sie przyda.

Pozdrawiam


  • 0

#22 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:32, 20.08.2014

Wygląda jak ori.
Próbowałem szukać tego po tej nazwie co on gada ale nic nie znalazłem.
Zamówiłem powłokę cynkowo-aluminiową w spreju i będę w weekend testował.
  • 0

#23 Marmark

Marmark
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:TSK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:55, 20.08.2014

To się nazywa "dag 213 sealer"


  • 0

#24 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 22:01, 20.08.2014

http://www.laddresearch.com/dag-213

http://www.pontiactr...lade-sealer-dag

 

tyle tak na szybko, ale jak widać może być niezły koszt jak na jeden raz ;D


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#25 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 07:31, 09.10.2014

Dzisiaj popsikałem jeszcze raz,z jednej i z drugiej strony po dwie warstwy. Poczekam dobę i będę próbował jeździć. Jak po 100-150 km będzie ok to znaczy że jest trwała warstwa.

I jak po testach, wyciera się ?

pozdr


  • 0

#26 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:47, 13.10.2014

Chyba będzie lipa bo zaczyna się łuszczyć ta powłoka cynkowa


  • 0

#27 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:41, 21.01.2015

Problem nadal występuje . Dalej szarpie przy zmianie biegów i obroty spadają do ok500 aby potem wrócić do 1100-1200 i dopiero sie stabilizującą na poziomie 700-800



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Na razie temat dopuszczam z braku kasy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0
maniek





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, przepustnica

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq