Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Instalacja do VIII generacji 2,0

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
88 odpowiedzi w tym temacie

#76 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:42, 07.06.2015

auto było na hamowni zmierzone na benzynie i wyszło tyle co w serii nawet ciut lepiej, a na gazie nie idzie.
Ona nie wnika w takie rzeczy, ja na siłę nie będę jej uszczęśliwiał.


możesz napisać dlaczego?
bo stoję przed wyborem tech lub Omegas


kolega na Type-S 7 gen Landirenzo i na hamowni wypluło chyba 13km mniej, i to mnie martwi


Jak szkoda ci 13 kucy to po co ci gaz?
To nie zakłada się żeby szybciej... tylko taniej
Masakra...
  • 0

#77 czay

czay
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance Lifestyle
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:47, 15.06.2015

witam chce założyć gaz ciekły do mojego accorda 2.0 możecie mi polecić jakiegos gazownika w warszawie lub okolicach. A może nie warto i warto zastanowić sie nad sekwencją 4 generacji a jeśli tak to jaką ?


witam a gdzie montowałeś też mam zamiar założyć taką instalacje i szukam warsztatu który zrobi to poprawnie?

Ja zakładałem w Łodzi w Nazgazie. Tylko, że ostatnio vialle ogłosiło bankructwo - nawet na gazeo.pl była informacja ostatnio. Z info, jakie znalazłem w sieci (tylko że po holendersku) wynika, że jednak jakiś inwestor doinwestował i chyba będą kontynuowali działalność. Więc mimo wszystko chyba jednak bym poczekał co z tego wyniknie. Ja już mam założoną, jestem jak najbardziej zadowolony, więc po prostu jeżdzę dalej :)

Natomiast mam nadzieję, że faktycznie będa dalej działać. Kilka lat temu (chyba) była podobna sytuacja z Prinsem, który został w rezultacie przejęty przez jakąs inną firmę i dalej działa pod swoją marką.


  • 0

#78 djnero

djnero
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:50, 18.06.2015

Witam,
Przymierzam sie do montażu gazu do sedana VIII.
Czy butla w kolo 630/200 podniesie podloge w bagazniku?
Chyba ze da rade upchac jeszcze wieksza
  • 0

#79 djnero

djnero
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:33, 19.06.2015

Nikt nic podpowie? :duch:

 

Temat dość pali bo gazownik (do którego mam spory kawałek i nie mam jak podjechać na przymiarkę) zamówiłby butle już pod wymiar konkretny, żeby później w ciągu 1 dnia zmontować mi gaz :)

 

Bardzo proszę o pomoc.


  • 0

#80 ceerka

ceerka
  • Klubowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:35, 22.06.2015

200 wys podniesie podloge w sedanie (w dziurze na kolo jest taki uskok i w czesci blizej wnetrza jest wlasnie bardzo wasko - moze daloby sie to jakos wyrzezbic ale to juz zabawa raczej dla hobbisty), 180 sie miesci idealnie tylko z pojemnoscia lipa,

ale mozna napewno szersza niz piszesz, ja mam 650 ale wydaje mi sie ze sprytny gazwonik zmiescilby i 680  jakby mu sie chcialo


  • 0

#81 McROW

McROW
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:29, 22.06.2015

Witam Serdecznie

 

tak się zdarzyło iż to mój pierwszy post na forum, od 2 dni siedzę i szukam informacji o gazie. Rozglądam się też za VII 2006-2007 2.0 155, taki planuje zakup w przeciągu 2-3 miesięcy. Z racji iż lubię mieć wszystko zaplanowane, dopytuję o gaz.

 

Dzwoniłem dzisiaj do:

 

Auto Serwis Stary Warsztat ul. Św. Małgorzaty 2 Gliwice  602 668 706, jako polecanego zakładu z naszego forum, dowiedziałem się iż za 2700 pln mogę założyć STAGA, wszystko super fajnie, tylko Pan uparcie twierdził iż kolektora nie zdejmują bo wiercą pod ciśnieniem i wióry wylatują na boki, po 10m rozmowy przyznał że jak bardzo bym chciał i pewnie jak dopłacę to zdejmie kolektor, czas montażu to około 2 do 3 dni .... Co o tym sądzicie ?

 

I 2 sprawa, może ktoś polecić jeszcze jakiś inny zaufany warsztat ze Śląska ?


  • 0

#82 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 17:04, 22.06.2015

Lpg z korekcją mapy po OBD2 zakładaj. Jak wiór wpadnie to silnik  do wymiany ..... http://www.accordklu...instalacja-lpg/


  • 0

#83 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 18:53, 22.06.2015

Hej :-)
McROW, po takiej rozmowie, to chyba musiałbyś osobiście dopilnować zdjęcia kolektora... bo jak znam życie, to widząc podejście - nawet po ustaleniach, nie zdejmą i będą wiercili 'po swojemu'...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#84 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:23, 22.06.2015

Z Sosnowca to nie daleko masz w sumie do KrK a tam ludzie ogarniaja dobrze Accordy. Sam robilem tam robilem wiec wiem co mowie :P zostawiasz auto rano w zakladzie a w ciagu dnia zwiedzasz miasto :P 


  • 0

#85 McROW

McROW
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:37, 23.06.2015

Z Sosnowca to nie daleko masz w sumie do KrK a tam ludzie ogarniaja dobrze Accordy. Sam robilem tam robilem wiec wiem co mowie :P zostawiasz auto rano w zakladzie a w ciagu dnia zwiedzasz miasto :P 

 

no baaaa, tylko z tego co się orientuję to zakładanie gazu to lekko 2 dni ;) przynajmniej w 4 zakładach do których dzwoniłem, i tak, wiem, Kraków można i tydzień zwiedzać ;), nie zmienia faktu iż na razie ciężko mi jakieś fajne auto znaleźć ... :\

 

 

 

Hej  :-)
McROW, po takiej rozmowie, to chyba musiałbyś osobiście dopilnować zdjęcia kolektora... bo jak znam życie, to widząc podejście - nawet po ustaleniach, nie zdejmą i będą wiercili 'po swojemu'...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona

 

 

no tak, tylko jak Pan ładnie powiedział że nawet 3 dni to może trwać to raczej nie będę tam kiblował.... :\, a i zaufanie straciłem :\

 

na razie Silesia Cars z lpg forum wygląda obiecująco, stag, barracuda i wlew w klapce za 3k


Użytkownik McROW edytował ten post 02:42, 23.06.2015

  • 0

#86 Rop

Rop
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive / Areo
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 02.07.2015

Ja tez jestem z Sosnowca i w zakładach których pytałem nikt nie ściągał kolektora, olałem partaczy i zakładałem u Damiana z Bolęcina.

Dojazd nie jest tragiczny ( bez samochodu - busem do Chrzanowa i busem do Bolęcina)

Zakład polecam. 


  • 0

#87 PaZaY

PaZaY
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:07, 02.04.2016

Odgrzeje nieco stary wątek, ...  zdecydowałem się na instalacje LPG w moim 2.0 R20A3 w zakładzie ogólnie polecanym zarówno w internetach jak i "na mieście" - "Warsztatowni" i mam nadzieje, że lipy nie będzie  :cwaniak:  ale ale po miesiącu czekania na termin, zacząłem się zastanawiać nad doborem gratów... w pierwszej fazie ustalona kombinacja to:

elektronika: Stag 4 Qbox plus 

reduktor: AC R01 

wtryski:  i tu pytanie....  w pierwszej wersji miały być Hany, poczytałem różnych opinii i na LPG-Forum panuje trend że od jakiegoś czasu Hanki tracą na jakości, szybko spada im wydajność itp itp.. zacząłem zastanawiać się nad wtryskami Barracuda, zadzwoniłem do serwisu i gostek mówi, że założy co będę chciał i że równie dobrze sprawują się wtryski Staga AC W03 i generalnie różnicy pewnie nie odczuje..... i teraz zonk   :cyklop: co założyć?  

 

Ktoś testował ww. zestaw, różne wtryski itp. jakies większe różnice? 

 

Mogę jeszcze zakładać BRC Sequent 32 ...  ale czy ja wiem... 


  • 0

#88 ralfik

ralfik
  • Forumowicz
  • 5 postów
  • Skąd:Krk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:24, 02.04.2016

Odgrzeje nieco stary wątek, ...  zdecydowałem się na instalacje LPG w moim 2.0 R20A3 w zakładzie ogólnie polecanym zarówno w internetach jak i "na mieście" - "Warsztatowni" i mam nadzieje, że lipy nie będzie  :cwaniak:  ale ale po miesiącu czekania na termin, zacząłem się zastanawiać nad doborem gratów... w pierwszej fazie ustalona kombinacja to:

elektronika: Stag 4 Qbox plus 

reduktor: AC R01 

wtryski:  i tu pytanie....  

 

Ktoś testował ww. zestaw, różne wtryski itp. jakies większe różnice? 

 

Testować nie testowałem, ale ostatnio sprawdzałem temat LPG dla tego samego silnika i po rozmowie z dwoma polecanymi zakładami sugerowana instalacja to:

- Elektronika: Stag 4Qbox Plus (OBD)
- Wtryski: Barracuda
- Reduktor KME tur
 
Ponoć wtryski barracuda sa teraz mniej awaryjne, a dodatkowo jest to polski producent. Reduktor KME tur jest stabilniejszy cisnieniowo od acr01 choc acr01 tez jest bardzo dobrym reduktorem.
 
Co ciekawe, w kombiaku powinien się zmieścić zbiornik w koło zapasowe 75l - 680/250/75l
 
orientacyjna cena takiej instalacji to około 3000 - 3500

  • 0

#89 PaZaY

PaZaY
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:58, 02.04.2016

 

Testować nie testowałem, ale ostatnio sprawdzałem temat LPG dla tego samego silnika i po rozmowie z dwoma polecanymi zakładami sugerowana instalacja to:

- Elektronika: Stag 4Qbox Plus (OBD)
- Wtryski: Barracuda
- Reduktor KME tur
 
Ponoć wtryski barracuda sa teraz mniej awaryjne, a dodatkowo jest to polski producent. Reduktor KME tur jest stabilniejszy cisnieniowo od acr01 choc acr01 tez jest bardzo dobrym reduktorem.
 
Co ciekawe, w kombiaku powinien się zmieścić zbiornik w koło zapasowe 75l - 680/250/75l
 
orientacyjna cena takiej instalacji to około 3000 - 3500

 

 

Co do butli to mi mówili coś o 65 (chyba) ale pewności nie mam...  w kombiaku chciałbym zachować półkę/schowek na klucze, podnośnik itp, tą pod podłogą.. ale pewnie to niemożliwe więc będziemy upychać maksymalną pojemność... 
Z reduktorem hmmm, nie zastanawiałem się w sumie ale poruszę temat...  Nie pamiętam czego to dotyczyło ale mówili mi, że  jeśli chce 8 letniej gwarancji to muszą być jakieś tam elementy Staga ... sterownik i coś tam jeszcze (nie pamiętam o co chodziło, ale nie wiem czy nie o reduktor czasem choć mogę się mylić..)

Cena za ten zestaw (mój wyjściowy) to 2800zł, czas montażu 2 dni..., chociaż w Zamościu za zestaw na tych samych gratach zaśpiewali 2400zł... ale nie mam jakoś przekonania.... 
 

________________ edit

Co do gwarancji o której wyżej wspomniałem to chodziło o to że ponoć STAG autoryzuje gwarancje ogólnopolską tylko w instalacjach z wtryskami Hana lub Staga... przy Barracudach czy innych gwarancja na instalacje honorowana jest tylko w zakładzie w którym dokonywaliśmy montażu... a przynajmniej taką informacje dostałem w autoryzowanym warsztacie... ale czy to ważneeee...... 


Użytkownik PaZaY edytował ten post 06:44, 10.04.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq