Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

strijenie seryjnego f18b2 na kompie p28

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#31 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 23:29, 22.06.2014

przed Liftem jest obd1?:> nie trzeba przejściówki do p28?


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#32 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:02, 23.06.2014

nie ma tak dobrze, wtyczki są inne:

 

http://www.ebay.com/...78254_W0QQfviZ1

 

http://archiwum.alle...3503653890.html

 

 

 

 


  • 0

#33 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:44, 23.06.2014

Panowie...tu nie chodzi tylko o to, że macie OBDI... komputery sterujące, tzw. ECU, to zupełnie inna bajka. Obsługują inne silniki, inne sterowniki itp. Tak czy inaczej musicie mieć odpowiednie ECU pod strojenie + przejściówkę umożliwiającą połączenie ich ze sobą.


  • 0

#34 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:50, 23.06.2014

dlatego właśnie na ecu PDA z F18 nikt tego nie wystroi i trzeba zmieniać na P28, P30, P06, PY2 (do wyboru, zależnie co znajdziemy najtaniej) ;)


  • 0

#35 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:44, 23.06.2014

 

dlatego właśnie na ecu PDA z F18 nikt tego nie wystroi i trzeba zmieniać na P28, P30, P06, PY2 (do wyboru, zależnie co znajdziemy najtaniej) ;)

 

Dokładnie :ok P30 od razu można olać, bo jest mega drogi, a w przypadku F-serii i tak nie wniesie niczego.


  • 0

#36 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 13:59, 23.06.2014

Najlepsza opcja jest p28?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#37 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:13, 23.06.2014

którykolwiek:

 

P30 - z b16a2 - DOHC VTEC

P28 - z d16Z6 - SOHC VTEC

P1H (a nie pY2 jak przez pomyłkę napisałem) - z d16y2 - SOHC VTEC

P06 - z d15b7 - SOHC non-VTEC

i wiele innych

 

Każdy z tych sterowników można dowolnie modyfikować, znaczy to, iż takiego P06 można bez problemu przerobić na P30, czyli dodać obsługę VTECa i wiele innych.

 

Ten ostatni będzie najłatwiej znaleźć.


  • 0

#38 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 18:18, 23.06.2014

Ale ja od początku myślałem o zmianie ECU p28 na strojenie . Łukaszu o co sądzisz o tym neptunie ? 


  • 0

#39 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:04, 23.06.2014

A jesli to nie tajemnica to zdradz kto Ci tego neptuna proponuje? Czy to ktos, kto bedzie na tym stroil?

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

Użytkownik artek0903 edytował ten post 20:18, 23.06.2014

  • 0

#40 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 20:41, 23.06.2014

Kolega z civicklubu a strojeniem ewentualnie zająłby się inny kolega z Piotrkowa www.hondatunner.pl  polecany przez hammera


  • 0

#41 picicch

picicch
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:chełmno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:yy
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:07, 03.07.2014

przed liftem jest obd2b i trzeba kupic przejscie na obd1 zeby dac p28 cena 150 zl


  • 0

#42 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:36, 03.07.2014

przed liftem jest obd2b i trzeba kupic przejscie na obd1 zeby dac p28 cena 150 zl

No chyba tak nie do końca 


  • 0

#43 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:15, 04.07.2014

Chętnie bym zobaczył wykres przed i po takim strojeniu :) Ciekawe ile można ugrać na rozkładzie momentu. 


  • 0

#44 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:28, 05.07.2014

 

przed liftem jest obd2b

 

Chyba coś Ci się pomyliło ;-) OBD2b to ma ATR.


  • 0

#45 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 12:06, 05.07.2014

Tak jak napisał Łukasz . Na civicklubie kompa p28 można już kupić za 200 zł  :ok


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq