Kolego sprawdź najpierw czy cie ręczny odbija. Jedna osoba do auta zaciąga ręczny druga patrzy czy linki prawidłowo pracują przy obu tylnych zaciskach. Miałem podobnie w 7 gen, że dźwignia szła do góry i okazało się że lewy zacisk zasyfiony i nie odpuszcza prawidłowo linki od ręcznego. Nie wiem tylko czy w 8 gen jest taki sam układ z tłoczkiem w zacisku.
Hmm skoro tak to kojarzy mi sie ze w tunelu srodkowym przy dzwigni recznego byla jakas sruba ktora reguluje sie dlugosci obu linek. Odnosi sie to oczywiscie do 7 gena ale prawdopodobnie 8 ma podobne rozwiazanie. Powiem Ci tylko ze ja u siebie przy przelocie 200 tys. nic nie grzebalem z tymi linkami takze troche dziwi mnie fakt ze u Ciebie cos trzeba robic.
Mam ustawiony odpowiedni luz linki przy dźwigni ręcznego. Mimo tego po zwolnieniu ręcznego lewy bęben lekko ociera o szczęki, nie jest to mocne ale jest. Czy w bębnie jest jakiś otwór przez który można zmienić położenie samoregulatora szczęk ? Wiem że w niektórych markach jest takie rozwiązane.
W sedanie z tego co wiem reczny jest na zaciskach, a w tourerze jest tarczo-beben i tam rzeczywiście bez problemu mozna wyregulować szczeki przez otwór na czole tarczy, ktory jest zaslepiony gumową zaślepką. Śrubę do regulacji zobaczysz jak ustawisz ten otwór na gorze po zdjeciu gumy.
W sedanie z tego co wiem reczny jest na zaciskach, a w tourerze jest tarczo-beben i tam rzeczywiście bez problemu mozna wyregulować szczeki przez otwór na czole tarczy, ktory jest zaslepiony gumową zaślepką. Śrubę do regulacji zobaczysz jak ustawisz ten otwór na gorze po zdjeciu gumy.
Zdjąłem tą gumkę i ustawiłem na górze i nie widzę tej śruby do regulacji - widzę tylko sprężynę. Może w sedanie jest inaczej.
U Ciebie jest taka śruba jak tutaj: ( widać ją przy czasie 2 minuty 50 sekund na filmie )
??
EDIT:
Znalazłem to śrubę regulacyjną....była na górze nad sprężyną. Wyregulowałem tak że bęben obraca się lekko i nie ociera.
Po założeniu koła i dokręceniu słychać że szczęki lekko ocierają o bęben kur... ....ale nie stawia to żadnego oporu.
Widocznie to tak musi być podobnie jak klocki słychać że lekko trą o tarcze podczas kręcenia kołem.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 20:38, 14.03.2017
Panowie, to jak się reguluje w sedanie? Mi prawe koło ładnie blokuje, a lewe na piasku się nie zablokuje. Ręczny w pozycji pionowej (Co też mnie wkurza)