Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

mycie silnika

VI problem czy nie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
59 odpowiedzi w tym temacie

#31 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 19:43, 24.03.2015

nic nie odpinałem nic nie osłaniałem.. normalnie umyłem  poczekałem 2 minuty po myciui odpalać i czekać ok 15 min na zapalonym az odparuje woda i tyle...


  • 0

#32 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:50, 24.03.2015

Kostka w sondzie jest tak skonstruowana że nie ma prawa tam sie dostać woda.


  • 0

#33 greensnow4y

greensnow4y
  • Nowy
  • 20 postów
  • Skąd:Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 24.03.2015

Ja ostatnio odwalilem taki numer ze nie zakrecilem korka od oleju w dieslu a tak fajnie sie sklada ze lancuch biegnie niemalze pod korke. jade sobie po bulki i mowie sam do siebie "czemu ten silnik tak glosno chodzi" :D . Wychodze z auta kucam przy kolei wslu*cenzura*e sie patrzac na felge co to za dzwiek a tam niemal ciurkiem leci! Otwieram mache a tam caly silnik uwalony olejem...
...zeby to wszystko umyc kupilem plyn do czyszczenia silnikow popsikalem wszedzie a pozniej juz (nie myjka cisnieniowa) a zdyklym pojemnikiem ogrodowym (takim na chwasty co sie pompuje najpierw zeby nadcisnienie powstalo a pozniej woda psikala przez jakis czas) splukalem caly silnik kilka razy. Oczywiscie powinno robic sie to w odpowiednim miejscu (nie przed domem bo syf ktory spluczesz np na koste juz nie doszorujesz)
Ot taka historia
  • 0

#34 pepe10

pepe10
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Corolla iM
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:USDM
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:16, 24.03.2015

Mimo ze kolega marcoaccord napisal ze wtyczka jest tak skonstruowana ze nie ma prawa sie dostac woda to jutro ja sprawdzę, rozepne i wysusze, mam nadzieje ze dostep do niej jest spoko po otwarciu maski bez schodzenia do kanału
  • 0

EK3 -> BB3 -> EG8 -> CG8 -> CH1 -> BB3 -> CM1


#35 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:20, 24.03.2015

też raz miałem check z sondą, ale też nic nie odpalałem, wsiadłem i się przejechałem z kilometr czy dwa dookoła komina, wodę wywiało, wyparowało i było git.....nic nigdy nie osłaniam. czekam tylko z godzinkę żeby trochę przesechł a większą ilość zbieram szmatką 


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#36 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:23, 24.03.2015

ja spłukałem obficie konewką ogrodową i wszystko żyło i działa do dzisiaj i w VI gen i VII i Civicu 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#37 Prywo

Prywo
  • Klubowicz
  • 921 postów
  • Skąd:Wawa / WK / WPR
  • Silnik:1.8
  • Wersja:F3
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cruiser
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 23:24, 24.03.2015

ja tak samo nic nie osłaniam, opłukuję, czekam aż obcieknie i odpalam niech popracuje i reszta wody odparuje.

Jutro będę robił taki zabieg to mogę zrobić fotkę przed i po  :cwaniak:


  • 0

było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.

744e0f85839a8ce1.jpg

 

 


#38 Prywo

Prywo
  • Klubowicz
  • 921 postów
  • Skąd:Wawa / WK / WPR
  • Silnik:1.8
  • Wersja:F3
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cruiser
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 15:21, 25.03.2015

tak jak obiecałem 

silnik przed myciem

 

6dcae998b56b42f6med.jpg

 

silnik po myciu

 

5db1e0297c36889fmed.jpg

 

i nic nie zakrywałem, jechałem nawet myjką ciśnieniową, silnik zapalił od pierwszego strzału, żadne błędy nie wyskoczyły


  • 0

było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.

744e0f85839a8ce1.jpg

 

 


#39 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:39, 25.03.2015

Ja juz kilka krotnie mylem silnik czy to acc czy civic nigdy nic sie nie stalo. A mylem na silniku gdy byl letni. Jakies pol godz po wylaczenij silnika. Pozniej poczekalem z 2 min zeby ocieklo i odpalilem na pol godz. Nigdy nic nie zaslanialem lalem wszedzie gdzie chcialem i wsio hika bez najmnieszych problemow. Jak wroce do pl to i w tym acc chce wyszorowac silnik i komore cala.
  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#40 Radish

Radish
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski / Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:15, 25.03.2015

po tych fotkach nawet sekundy sie nie mam zamiaru zastanawiac czy myc czy nie. odpowiedz jest jednoznaczna MYĆ!!!
  • 0

#41 pepe10

pepe10
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Corolla iM
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:USDM
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:55, 26.03.2015

Prywo czym myles?
U mnie pomogło wysuszenie wtyczki od lambdy z kazdej strony, reset ecu i bledu juz nie pokazuje :)
  • 0

EK3 -> BB3 -> EG8 -> CG8 -> CH1 -> BB3 -> CM1


#42 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:25, 26.03.2015

Jakim srodkiem napisz nam. I naczerniales jakos plastiki i weze?

Użytkownik vinchenzo edytował ten post 12:26, 26.03.2015

  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#43 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 12:33, 26.03.2015

ładnie wszytko czyściutkie :bojesie:  :slonce2:

Prywo Pisz Mnie tutaj czym to tak wypucowałeś :zoltek:


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#44 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:53, 26.03.2015

ja myłem akrą i efekt taki sam - zero pastowania po prostu ten preparat tak domywa wszystko :) 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#45 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:20, 26.03.2015

K2 Akra czyli kolejne zastosowanie płynu do mycia kibla.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, problem czy nie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq