Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

mycie silnika

VI problem czy nie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
59 odpowiedzi w tym temacie

#1 cieniuszek

cieniuszek
  • Forumowicz
  • 211 postów
  • Skąd:RJA
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:38, 13.05.2014

Witajcie  :B mam mały problem/ dylemat zamierzam umyć silnik i nie wiem czy to jest dobry pomysł bo już kilka osób mi mówiło ze nie bo cos tam się stanie nie powiedzieli mi konkretnie ci tylko ze coś tam z alternatorem a znowu inni mowie żebym myl bo nic się nie stanie i już sam nie wiem co robić a druga sprawa czym to umyć potrzebuje jakiś dobry wynalazek żeby po psykać a potem karherem zmyć doradźcie coś bo już całkiem zgłupiałem i nie wiem co robic


  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 07:54, 13.05.2014

Śmiało myj. Myłem kilka razy bez jakiegokolwiek zabezpieczania elementów. Środek do mycia silników i jazda. Zimny silnik.
  • 0

#3 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:30, 13.05.2014

O ile dobrze pamiętam to chyba nawet na tych specyfikach do mycia jest opisane jak myć.


  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#4 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 08:49, 13.05.2014

Ja również myję silnik ale bez karhera, tak, na zimno, bez zabezpieczeń i staram się, żeby komorę osuszyć naturalnie. na słońcu. Myślę, że wysokie ciśnienie skierowane bezpośrednio na niektóre części (zwłaszcza elektryczne) mogłoby jakoś zaszkodzić.

Używam płynu do mycia silnika firmy K2. Potem odpalam bez problemu, nie zaszkodzi psiknąć elementy gumowe sprayem do uszczelek


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#5 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 10:26, 13.05.2014

U siebie niedawno mylem i nie było żadnego problemu a wody nie zalowalem ;-) Środek K2, kupiłem na stacji za 8.5zl.
  • 0

#6 cieniuszek

cieniuszek
  • Forumowicz
  • 211 postów
  • Skąd:RJA
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:29, 13.05.2014

oka czyli juz wszystko wiem dzieki wielkie za info   :ok


  • 0

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:02, 13.05.2014

mi kiedys myli ale zabezpieczyli kopulke , skrzynke bezpiecznikow i alternator


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 07:25, 14.05.2014

Ja jakbym miał myć to dla pewności odłączył bym aku aż do wyschnięcia wszystkiego.


  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#9 cieniuszek

cieniuszek
  • Forumowicz
  • 211 postów
  • Skąd:RJA
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:49, 14.05.2014

Ja jakbym miał myć to dla pewności odłączył bym aku aż do wyschnięcia wszystkiego.

no to jest dobry pomysl o tym nie pomyslalem :D


  • 0

#10 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:48, 14.05.2014

a nie lepiej na cieplo? mniejsze ryzyko zalania czegos i slyszalem ze lepiej jak silnik jest odpalony


  • 0

#11 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:21, 14.05.2014

ja pierdziu, zaraz pojawią się głosy, że najlepiej myć podczas jazdy, a potem ktoś napisze że już wogóle najlepiej aby jechać autostradą 140km/h :D


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#12 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 14:55, 14.05.2014

No ale z tym ciepłem to ma sens, bo zaraz szybko wszystko odparuje. Tylko byle nie lać po kolektorze i wydechu jakoś za mocno ;P


  • 0

#13 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:02, 14.05.2014

to określmy teraz z jakim naciskiem /ciśnieniem polewać kolektor i jaką powinien mieć temperaturę :D


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#14 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:14, 14.05.2014

Jak ktoś ma trochę oleju w głowie i ogarnia fizkę, to pewnie się domyśli, żeby zwyczajnie unikać tego miejsca i po prostu nie schłodzić zbyt gwałtownie materiału, pewnie i polanie z wiadra wody nie zrobiłoby wielkiej krzywdy, ale zawsze jakieś tam prawdopodobieństwo istnieje ;d


  • 0

#15 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:18, 14.05.2014

pewnie a co maja powiedziec samochody które nie maja oslon pod silnikiem i całej reszty zbednych plastików? gdy ich kierownik postanowi umyć podwozie wjezdzając całym pędem w największą kałużę na jezdni? super gwałtowne ochłodzenie materiału a jakoś nic nie pęka:)

 

nie popadajmy w paranoje bo za chwile będzie ze te specyfiki do mycia silników są na tyle żrące, że wypalą dziurę w ameliniowym bloku silnika:)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, problem czy nie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq