XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 21:39, 18.05.2014
Pozdrawiam
Tomek
#17
Napisano 07:54, 19.05.2014
Jak OEM 17'' to ma 7'', 205 bedzie lezec, nawiasem mowiac 205/50/17 to standardowy wymiar Hyundaia I40 przy tych samych parametrach felg.
Apropo rozmiarow opon, to moze wyjasnie jedna rzecz, bo ktos napisal ze 225 jest 2,5mm wieksza na obwodzie od 205, a to nie do konca jest prawda...
Wymiary opon czytamy dla przykladu tak:
225/45/17
225 = szerokosc w mm
45 = wysokosc jako procentowa wartosc z szerokosci, (tutaj 45% z 225mm = 101,25mm Gdyz 225 x 1,45 - 225 = 101,25) oczywiscie przy nowym niezuzytym biezniku.
17 = srednica opony/felgi
a 205/50/17 wyglada tak:
205 = wiadomo
50 = 102,5mm ( to chyba oczywiste bez kalkulatora )
17 = wiadomo
czyli opona wezsza o 20mm i wyzsza o 1,25mm od poprzedniego przykladu
Moze sie przyda na przyszlosc
Użytkownik bartekinator edytował ten post 07:55, 19.05.2014
Gdzie jest moc tam jest smród
Keep calm and follow the white rabbit!
#18
Napisano 09:42, 16.07.2014
Teoretycznie wszystko jest ok powiedz tylko jaka masz obecnie szeroka felge ?
Siedem cali szeroka OEM
#19
Napisano 13:56, 16.07.2014
Dodam jeszcze tak przeglądam mimo wszystko 205/50/17 i sugerując się tym aby nie kupować opon Xl wzmacnianych, run flatów itd. że niby są sztywniejsze i twardsze ale bardziej odporne na uszkodzenia, to widzę że nieXL praktycznie nie ma na alledrogo, pytanie czy już się po prostu inne przestały sprzedawać/źle coś szukam/przy tych parametrach opony raczej większość to XL ? Szczerze większość jeżdże po mieście plus krótkie kawałki , czasem do KRK , Kielc bądź w okolicę więc bardziej pasiłyby mi nieXL i nie runflaty.
Zdrówko !
#20
Napisano 13:17, 28.07.2014
Hej, przejrzałem oferty większości dużych producentów i w rozmiarze 205/50 R 17 z indeksem 93 (nominalnie powinien być 91, ale w tym rozmiarze jest wybór między 89 a 93- 89 to za mało) każda z produkowanych aktualnie opon to XL. Może się okazać, że mimo zmiany rozmiaru właśnie za sprawą tego indeksu XL komfort jazdy się o wiele nie poprawi. Ktoś tu wcześniej wspominał, że jeździ na takim rozmiarze, może by napisał jakie dokładnie ma te opony?
#21
Napisano 19:11, 09.08.2014
Z racji że sam szukam odpowiednika/zamiennika do zbyt małych kół,a życie nauczyło mnie że w PL duża felga + szeroka opona+ mały profil to samo zło dla podróżowania, to zaciekawił mnie temat.
Może Toyo, bardzo dobry stosunek cena/jakość, nie mogę tylko znaleźć roku produkcji
http://www.oponeo.pl...7-93-w#68488146
Użytkownik Jacko edytował ten post 19:13, 09.08.2014
#22
Napisano 21:36, 09.08.2014
Użytkownik bartekinator edytował ten post 21:38, 09.08.2014
Gdzie jest moc tam jest smród
Keep calm and follow the white rabbit!
#23
Napisano 08:28, 11.08.2014
Hej, przejrzałem oferty większości dużych producentów i w rozmiarze 205/50 R 17 z indeksem 93 (nominalnie powinien być 91, ale w tym rozmiarze jest wybór między 89 a 93- 89 to za mało) każda z produkowanych aktualnie opon to XL. Może się okazać, że mimo zmiany rozmiaru właśnie za sprawą tego indeksu XL komfort jazdy się o wiele nie poprawi. Ktoś tu wcześniej wspominał, że jeździ na takim rozmiarze, może by napisał jakie dokładnie ma te opony?
A ja wkońcu powiem tak tez szukałem , narzekałem na stare micheliny i bridgestony, które jeszcze były wyząbkowane i huczało , zmieniłem na nowe K120 Hankooki i komfort o wiele lepszy i błoga cisza a na mokrym jade jak na suchym, polecam !
Zdrówko !
#24
Napisano 17:42, 18.08.2014
Przy 17" nie wiele się zmieni , dopiero przejście na 16'' będzie bardzo odczuwalne.
Szkoda zabawy moim zdaniem
#25
Napisano 17:05, 05.09.2014
Hej, przejrzałem oferty większości dużych producentów i w rozmiarze 205/50 R 17 z indeksem 93 (nominalnie powinien być 91, ale w tym rozmiarze jest wybór między 89 a 93- 89 to za mało) każda z produkowanych aktualnie opon to XL. Może się okazać, że mimo zmiany rozmiaru właśnie za sprawą tego indeksu XL komfort jazdy się o wiele nie poprawi. Ktoś tu wcześniej wspominał, że jeździ na takim rozmiarze, może by napisał jakie dokładnie ma te opony?
....i to mnie akurat najbardziej wkurza Chyba z następnymi oponami będę musiał zejść na budżetowo-ekomomiczne np. Sava Intensa UHP 91 W . w testach wypada praktycznie zawsze bez różnicy na rozmiar w górnej tabeli ,nikt w necie nie narzeka na wyważanie czy bicia,bieżnik od połowy glębokości po brzegach zamknięty co wróży,żę nie poddadzą się szybko ząbkowaniu ...no i na czym mi zależy to ma 65 dB
Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:18, 05.09.2014
#26
Napisano 12:51, 13.09.2014
....i to mnie akurat najbardziej wkurza Chyba z następnymi oponami będę musiał zejść na budżetowo-ekomomiczne np. Sava Intensa UHP 91 W . w testach wypada praktycznie zawsze bez różnicy na rozmiar w górnej tabeli ,nikt w necie nie narzeka na wyważanie czy bicia,bieżnik od połowy glębokości po brzegach zamknięty co wróży,żę nie poddadzą się szybko ząbkowaniu ...no i na czym mi zależy to ma 65 dB
Kolego Wlodar wlasnie chcialem dopowiedziec, te Hankooki 120 co niby niektorzy sadza po nazwie ze to jakies opony klasy ChinaTiger to powiem tak bralem je pod uwage bo tam kloc jest zamkniety i faktycznie nie pomylilem sie , nie ma co zebowac ale na nowy sezon profilaktycznie zamienie przod tyl bo to kierunki i lewo prawa nie bardzo mozna. Ale, ale , ale sa ciche i pieknie mi sie na nich jezdzi , na koleinie tak samo mi kiera czasem gdzies uskoczy jak na starych wyzebowanych ale coz to 17" i taki ich juz urok , na zime wpadna 16" to bedzie spokojnie. Szerokości i zdrówka wszystkim !
#27
Napisano 07:09, 14.09.2014
Siedze na koniu
Gdzie jest moc tam jest smród
Keep calm and follow the white rabbit!
#28
Napisano 09:14, 14.09.2014
I cala sprawa rozbija się o ta mieszankę. Opony produkowane na zimne - mroźne tereny nadają się do użytku w temperaturach poniżej -10 st C przy temperaturach powyżej 0 st C nie da się na tym jeździć , a teraz zauwazylem ze piszesz z zimnego kraju
#29
Napisano 09:16, 14.09.2014
Siedze na koniu
Gdzie jest moc tam jest smród
Keep calm and follow the white rabbit!
#30
Napisano 09:22, 14.09.2014
Opony robione są z tzw mieszanki extreme są przeznaczone na tereny raczej podbiegunowe, Syberia itp.
Pytanie czy Oslo w czasie zimy jest aż tak przymarzniete ? Czy całą zimę trzymamroz poniżej -10 st C ?
Czy nie jezdzisz w okresie zimowym do cieplejszych krajów. Musisz przemyśleć temat zakupu opon extreme.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zmiana opon 225 na 205
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych