Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

opon 225/45/17 na 205/50/17

VII zmiana opon 225 na 205

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
65 odpowiedzi w tym temacie

#61 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 17:22, 23.12.2018

Moim zdaniem nie ma opcji żeby nie wystawały przy 8.5 calach i et38.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#62 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 21:22, 23.12.2018

Wejdą, ale będą wystawać ;)

Z przodu, będą wystawać około 1.27 cm,
bo 7.5" z ET38 są - można powiedzieć - równo.

Zależy od tego, jak zrobi się zdjęcie, ale mniej więcej wygląda to tak:

ORrBu8M.jpg

qGYrDT2.jpg
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#63 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:07, 23.12.2018

Na fabrycznym zawiesie ET40 i 7,5 " to jest max ..Było tyle razy :(
  • 0
                       

#64 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 09:53, 24.12.2018

A na niefabrycznym/obniżonym?
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#65 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 23:09, 24.12.2018

tak samo bo przecież geometrii obniżenie nie zmienia, na obniżonym zawiasie auto ma charakterystykę taką samą jakby było na full obciążone (mam na myśli wszelkie kąty), no bo przecież przy obniżaniu nikt nie wymienia wahaczy, no i z tego powodu góra koła chowa się w nadkole (powstaje negatyw) -> w teorii można "zejść z ET" bo jest miejsce u góry i jest wszystko ok dopóki nie podnosimy auta podnośnikiem albo nie podskoczy na jakimś dołku, przy nieodpowiednim et i szerokości felgi w tym momencie będzie "łapało" za rant błotnika, po to robi sie rolowanie - żeby "urwać" kilka mm


  • 0

#66 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 18:51, 26.12.2018

Właśnie o to mi chodziło, że co z tego, że niby przy obniżonym zawieszeniu upchnę szerszą felgę bądź mniejsze ET - bo z tyłu jest negatyw i trochę więcej miejsca - skoro z przodu i tak nie dam rady wsadzić nic szerszego, oczywiście piszę o sytuacji w której koła nie wystają poza nadkola.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zmiana opon 225 na 205

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq