Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

1.8 vtec duze spalanie

VI spalanie gaz

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 daniello11

daniello11
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:kielce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:43, 09.05.2014

Witam.jestem posiadaczem accorda VI z 2002r. Auto kupilem w listopadzie i od tamtej pory spalanie bezyny roslo.na ta chwile pali ok 15-17 l . Zalozylem gaz sekwencyjny staga4.spalanie tez jest barzo duze bo ok 20l. Dodam ze wyciety jest katalizator ale sondy pracują prawidlowo.powiecie mi o co tu chodzi ?;)
  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:01, 09.05.2014

nie no coś masz ostro zje.. Podejrzewam sonde 

masz wyciety katalizator i w jaki sposob ktoś sprawił aby sonda nie krzyczała checka?


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 daniello11

daniello11
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:kielce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:06, 09.05.2014

Katalizator wycinalem z mechanikiem. Bylem u goscia i błędów nie wykazuje. Przed wycieciem spalanie bylo takie samo
  • 0

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:18, 09.05.2014

no to sonda nie działa prawidłowo

sprawdź sondę u elektryka


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 daniello11

daniello11
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:kielce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:20, 09.05.2014

Bylem u elektryka i sondy pracują prawidlowo.przy podlaczeniu do komputera nie wykazuje zadnych bledow
  • 0

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:01, 09.05.2014

to padam, jeśli wszystko jest ok, nie ma checka , wszystko działa super

no cos musi jednak być źle :)


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 daniello11

daniello11
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:kielce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:18, 09.05.2014

Cos czytalem o jakims zaworze egr. Wiesz cos na ten temat?
  • 0

#8 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:21, 09.05.2014

nie wierze aby samochód ci palił 8 litrów więcej przez zawór EGR

dlatego wg mnie walnieta jest sonda lambda


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#9 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 14:06, 09.05.2014

jak przy wycinaniu i spawaniu była sonda wpięta w kostkę i nie odłączył macher aku to masz na 99% zrypaną sondę tak jak napisał Seth..

to że nie pali się check nie jest wyznacznikiem uwalonej sondy...


  • 0

#10 daniello11

daniello11
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:kielce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:27, 09.05.2014

Przy spawaniu pod akumulator bylo podłączone jakies cudo.czyli sonda moze byc uwalona i zeby nie wykazalo tego
na komputerze?
  • 0

#11 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:56, 09.05.2014

A zawory kiedy były regulowane? Straty mocy nie odczułeś przypadkiem jak Ci te spalanie wzrosło?


  • 0

#12 daniello11

daniello11
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:kielce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:08, 09.05.2014

Nie wiem kiedy byly regulowane.roznicy w jezdzie nie odczulem
  • 0

#13 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:37, 09.05.2014

To jak nie wiadomo kiedy regulowane to do regulacji na bank.

 

A dodatkowo powiedz czy po przekreceniu kluczyka zapala się na chwile kontrolka check i gaśnie?

Jakim kompem były sprawdzane błędy?

Ja bym i tak miernikiem zmierzył napięcia na sondzie bo tak jak koledzy pisali wyżej może być padnięta (czyt. leniwa) ale checka nie wywali. Ja miałem taki przypadek właśnie ale spalanie miałem w normie tyle że mocy nie miał.


  • 0

#14 mr_laska

mr_laska
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:dw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG9
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:20, 08.03.2017

Szlag mnie trafia jak widzę takie niedokończone tematy. Co się tam dalej działo? 3 lata bez ciagu dalszego. Naprawił? Nie naprawił? Czy facet nie żyje a auto na szrocie? No cholera mnie bierze bo mam podobny problem a nie mogę znaleźć nic sensownego..
  • 0

#15 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 18:59, 08.03.2017

Winna jest sonda
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, spalanie, gaz

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq