Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

kreci tylko do 3000obr, pali sie check

VI check mul brak mocy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Qbiak

Qbiak
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:konin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:36, 01.05.2014

Witam wszytkich. problem pojawil sie wczoraj a mianowicie autko wkreca sie tylko do 3000obr przy czym szarpie podczas przyspieszania, pali sie check, nawet na biegu jalowym odciecie ma przy 3000. Zgasze auto i odpale to jedzie juz normalnie ale kontrolka nadal sie swieci. Bede mial moze troche czasu to podjade gdzies odczytac bledy. Moze mial ktos podobny problem? Autko z 2001r 1.8 z sekwencja. Dodam ze dzieje sie to i na gazie i na benzynie


Użytkownik Qbiak edytował ten post 09:37, 01.05.2014

  • 0

#2 mariok24

mariok24
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:52, 05.05.2014

Mam tak samo. Walczę z tym już 2 miesiące i skończyły mi się  pomysły (czyszczenie przepustnicy, wymiana krokowca, zaworu podciśnienia, aparatu zapłonowego, świec, regulacja zaworór, sprawdzenie instalacji elektrycznej, wymina kostki od aparatu zapłonowego - bo gazownik nie umiał biedny lutować i pomysłów już brak). A honda miała być bez awaryjna :) Chyba będzie trzeba zmienić autko - prostsze rozwiązanie. Chyba już 5 mechaników się poddało, zostało tylko aso. Jak rozwiążesz swój problem daj znać. Powodzenia i dużoooooooooo cierpliwości :)


Użytkownik mariok24 edytował ten post 19:54, 05.05.2014

  • 0

#3 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:44, 07.05.2014

Chyba już 5 mechaników się poddało, zostało tylko aso. Jak rozwiążesz swój problem daj znać. Powodzenia i dużoooooooooo cierpliwości :)

A ja jestem zdania ze trzeba zmienić mechaników. Jaki jest kod błędu z którego pali się kontrolka CE, spinaczem nawet to można odczytać. Jak nie napiszecie co boli hondę to wymiana w ciemno podzespołów nic nie da :) zwłaszcza że macie lpg i problem może być śmieszny :)


  • 0

#4 janwan

janwan
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:24, 07.05.2014

sprawdzałeś poziom oleju to są oznaki niskiego poziomu bo jak się załancza V-TEC to potrzeba więcej oleju

miałem tak samo dolewka od razu pomogła

 

pozdrawiam Janusz


  • 0

szybka jazda to nie jazda - życie to jest jazda


#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:39, 07.05.2014

sprawdź najpierw kod błędu, bo tak sobie można gadać i  fusów wróżyć

kreci się do 3000 tys bo masz tryb serwisowy ze wzgledu na checka wlasnie


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 janwan

janwan
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 11.05.2014

rozwiązałeś problem to napisz co było ( dla potomnych)


  • 0

szybka jazda to nie jazda - życie to jest jazda


#7 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:34, 11.05.2014

A to nie są takie same objawy jak walnięty MAP sensor? Coś kojarzę że w VII genie tak jest.

 

Co do błędu to jak kolega muzyczka pisze spinaczem zczytać błędy albo zwykłym ELM327 z aledrogo, bo skoro jest czek to coś go boli definitywnie.


Użytkownik taryfa edytował ten post 14:37, 11.05.2014

  • 0

#8 mariok24

mariok24
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:09, 14.05.2014

Błąd jaki mi wywala to wypadanie zapłonów, zapłonu na poszczególnych cylindrach (z tego co pamiętam to p300 lub p3001).


  • 0

#9 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 16:17, 14.05.2014

uuu to nie ciekawie

sporo to może być

zacznij od kabli, świec, kopułki palca, aparatu zapłonowego 

raczej podmień od kogoś kto w twojej okolicy ma VI i testuj czy poprawa czy nie

Jelśli to sprawdzisz to sprawdź czy rozrząd jest dobrze ustawiony, bo może przeskoczył pasek - chyba , ze ktos ci rozrzad zakłądał niedawno  izwalił robote

narazie to tyle, pisz czy i co pomogło a jak nie to się dalej poradzi


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#10 PioPan25

PioPan25
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Radzymin
  • Silnik:k20
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:05, 14.05.2014

kolega tak miał ale w VII genie 2.0 po czym się okazało że miał walniętego V-teca . Wymienił na nowego i cykał :D z tym że inny silnik 


  • 0

#11 mariok24

mariok24
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:59, 15.05.2014

Kable, świece (zmniejszony odstęp na 0,8) kopułka z palcem, egr, regulacja zaworów, czyszczenie krokowca i przepustnicy, wymiana rozrządu zrobione. Autko sprawdzone elektrycznie i nic poza w/w błędem nie pokazuje. Sprawdzone połączenia elektryczne oryginalnej instalacji elektrycznej z lpg. Jeszcze tylko z tego co mi do głowy przychodzi to nie wymieniałem inie czyściłem vteca. Tylko nie pokazuje mi jego błędu a teraz po czyszczenie egr-a plate dobrze wchodzi na obroty i się załącza. Może jeszcze jakieś propozycje. Sześciu mechaników się poddało. Zapłaciłem za djagnozę i dalej wypadanie zapłonów. Może macie jakiegoś dobrego mechaniora w okolicach Legionowa. Dzięki za pomoc pozdrawiam :)


  • 0

#12 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:07, 15.05.2014

pytanie czy rozrząd na bank dobrze ustawiony? Czy stało się to po wymianie rozrządu czy było też przed? A może rozrząd był źle ustawiony i ktoś potem nie ustawiał go na znaki wybite na kołąch tylko sobie zaznaczył położenie przed rozpięciem i złożył go tak jak był czyli źle?

nie bardzo rozumiem co ma vtec do wypadania zapłonów

kolejne pytanie- ten błąd kasowałeś? i po skasowaniu odrazu wywala go znowu?

dalej to niestety stawiam na uszkodzenie głowicy


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#13 mariok24

mariok24
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:58, 15.05.2014

Problem był przed wymianą rozrządu. Kupiłem auto z palącym się chekem. Jeżdzę już hondą 2 lata. Była też sprawdzana komprecja: 10,11,11,11.  Autko dobrze teraz ciągnie i przyspiesza do odcięcia. Płynu chłodzącego nie ubywa i jest czysty., a chek dalej się świeci. Zrobiłem już masę rzeczy, może to jakiś czujnik ?? Błąd był kilkakrotnie kasowany. Pojeździłem trochę i znów się chek palił. Na drugi dzień potrafił zgasnąć i potem znów się zapalił.


Użytkownik mariok24 edytował ten post 13:51, 15.05.2014

  • 0

#14 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:55, 13.07.2015

Mam podobne objawy,przy przyspieszaniu i na biegu jałowym  powyżej 3000 rpm szarpie.

Czytałem wcześniejsze posty i faktycznie był duży niedosyt oleju a poza tym check mi się zapalił i wyskoczył mi taki oto błąd:

 

P1259 VTEC System Circuit Fault (Bank 1)

 

Mógłby ktoś mnie  oświecić ,o co chodzi z tym błędem??


Użytkownik karan90 edytował ten post 23:05, 13.07.2015

  • 0

#15 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:03, 13.07.2015

P1259

- Niskie ciśnienie oleju silnikowego lub jego poziom
- Otwarty obwód lub zwarcie
- Uszkodzony przełącznik ciśnienia oleju VTEC
- Uszkodzony elektrozawór VTEC

 

Więcej info tu (po ang):

http://engine-codes....1259_honda.html

 

Dolej olej tak żeby było 3/4 , skasuj błąd i przejedź sie.

Jak znów wyskoczy to albo ciśnienie nie takie (najlepiej zmierzyć) lub coś z zaworem V-tec obstawiam

 

A z ciekawości: Jakim olejem zalany? I filtr oleju jaki stan i firma?


Użytkownik TaryfiX edytował ten post 23:08, 13.07.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, check, mul, brak mocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq