Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

wyrzucanie płynu z chłodnicy

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czarny27_11

Czarny27_11
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • SkÄ…d:Moszyn WPU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:19, 29.04.2014

Pytanie za sto punktów do forumowiczów, może już ktoÅ› siÄ™  z tym wczeÅ›niej spotkaÅ‚ w swoim accordzie, problem zauważyÅ‚em podczas szybkiej jazdy zdążyÅ‚o mi siÄ™ już to kilka razy i daÅ‚o do myÅ›lenia podczas jazdy z dużymi prÄ™dkoÅ›ciami 170/200 pÅ‚yn z chÅ‚odnicy jest wyrzucany do zbiorniczka i w przypadku dÅ‚uższej jazdy ze zbiorniczka na zewnÄ…trz, podczas jazdy temperatura na wskaźniku jest tak jak zawsze czyli prawie na pół, przy zatrzymaniu np w korku temperatura idzie do góry ponieważ jest za maÅ‚o pÅ‚ynu, wiatraki nie wÅ‚Ä…czajÄ… siÄ™, 

pytanie dlaczego nie ma obiegu (przy normalnej jeździe powiedzmy do 120 wszystko jest ok) i dlaczego wiatraki siÄ™ nie wÅ‚Ä…czajÄ…? (czy faktycznie przez to że jest za maÅ‚o pÅ‚ynu w obiegu? ) i dlaczego pÅ‚yn ze zbiorniczka nie wraca do ukÅ‚adu? dodam że wiatraki dziaÅ‚ajÄ… podczas wÅ‚Ä…czenia klimy, bo tak chÅ‚odziÅ‚em auto w tych dwóch przypadkach, wymieniÅ‚em termostat, i czujnik temperatury na obudowie termostatu. 


  • 0

#2 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:59, 29.04.2014

sprawdź czujnik temperatury odpowiedzialny za wÅ‚Ä…czanie wentylatora. Temp roÅ›nie to pÅ‚yn wyrzuca. Termostat dziaÅ‚a poprawnie ? Dolny i górny waż ciepÅ‚y ? jadÄ…c 170/200 masz prawie 5k obrotów, pomimo ruchu powietrza jest to duże obciążenie dla silnika i siÄ™ grzeje  (takie jest moje zdanie, może siÄ™ mylÄ™)


  • 0

#3 Radziu

Radziu
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • SkÄ…d:ELW LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MIX
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:05, 29.04.2014

i dlaczego płyn ze zbiorniczka nie wraca do układu?

 

To zbiornik przelewowy, nie wyrównawczy. ;)


Użytkownik Radziu edytował ten post 19:13, 29.04.2014

  • 0

Moja Honda

 

Tam gdzie przeciętny germaniec już zdycha, Honda zaczyna drugie życie


#4 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • SkÄ…d:Krupski MÅ‚yn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:00, 29.04.2014

Pierwsze co musisz zrobić to uzupełnić płyn i odpowietrzyć układ.Sprawdźić czujnik ten co wymieniłeś na termostacie (na zimnym silniku wypnij wtyczkę i na niej zewrzyj styki, wentylator powinien się włączyć, a na gorącym powyżej 90 stopni).Przy tej temperaturze rury powinny być gorące.Jeśli gorące to termostat prawidłowo otwiera na duży obieg.Jeśli to wszystko będzie tak jak opisałem nie powinno być już problemu z płynem.

xperia L
Zobacz tu http://www.accordklu...ika#entry517895 chodzi o włączanie dwóch wentylatorów.

xperia L

Użytkownik korba415 edytował ten post 21:14, 29.04.2014

  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm


#5 Czarny27_11

Czarny27_11
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • SkÄ…d:Moszyn WPU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:55, 29.04.2014

jutro spróbuje jeszcze raz odpowietrzyć, jak zmieniaÅ‚em termostat ukÅ‚ad byÅ‚ odpowietrzany a mimo to znów siÄ™ tak zrobiÅ‚o, wentylatory sprawdzaÅ‚em wÅ‚Ä…czajÄ… siÄ™ po zrobieniu zwarcia, po zmianie termostatu i czujnika temperatury zalaÅ‚em pÅ‚yn odpowietrzyÅ‚em ukÅ‚ad, poczekaÅ‚em aż silnik siÄ™ zagrzeje i wentylatory siÄ™ wÅ‚Ä…czyÅ‚y czyli czujnik tez jest ok. na zagrzanym silniku oba węże gorÄ…ce czyli termostat także sprawny. dzieje siÄ™ tak tylko podczas dynamicznej jazdy czemu ;/ zobaczÄ™ po odpowietrzeniu. pzdr. 


  • 0

#6 ozzy89

ozzy89
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • SkÄ…d:Paczyna/Kleve
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:20, 01.05.2014

Kiedyś w Colcie miałem dzurę w głowicy. Podczas suwu ssania do jednego z cylindów zasysało płyn chłodzący, a potem wraz ze sprężaniem wywalało go na zewnątrz ze zbiorniczka wyrównawczego. Przed dokonaniem naprawy zmuszony byłem do zrobienia małego druciarstwa. Do wężyka przelewowego podłączyłem butelkę, zbierałem wyrzucony płyn i uzupełniałem. Od dawna to Ci się dzieje ? U mnie to się stało nagle w czasie pałowania.


  • 0

#7 Czarny27_11

Czarny27_11
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • SkÄ…d:Moszyn WPU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:11, 02.05.2014

lecialem 220 skończyła się obwodnica zatrzymałem się w korku patrze na zegar a tam wskazówka powoli idzie do góry, od razu właaczyłem klimę, temperatura zaczeła spadać bo wiatraki się zalączyły, dojechałem na miejsce fura ostygła zajrzałem pod maskę patrzę płyn przepchenity do zbiorniczka, zdażyło mi sie juz tak ze 3 razy, byłem u mechanika stwierdzil ze było za dużo płynu a układ był nie odpowietrzony przez to dolewanie,troche odłał odpowietrzył narazie jest dobrze zobacze jak wsykocze na trase i przycisnę czy sie spowrotem tak nie zrobi.


  • 0

#8 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 09:42, 19.05.2014

Witam,

Pierwsze, czy mogę prosić o manual (instrukcję) odpowietrzania układu chłodzenia.

Drugie, czy termostat można czyścić, czy trzeba go od razu wymienić


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   wiÄ™c Cieszyć siÄ™ KażdÄ… ChwilÄ…, Niewiele ZostaÅ‚o

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#9 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • SkÄ…d:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:13, 19.05.2014

Może to być uszczelka pod głowicą ,identyczne objawy właśnie w Civicu miałem , tylko przy pałowaniu wywala płyn, przy normalnej jeździe jest ok.

Wymienione wszystkie czujniki ,termostat ,ukÅ‚ad pÅ‚ukany, odpowietrzony. 


  • 0

#10 owsikk

owsikk
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:250+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:ep3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:31, 05.06.2014

Czy temat został rozwiązany? Brat w civicu miał podobne objawy, sprawdzał różne możliwości i skończyło się na wymianie UPG.


  • 0

#11 Cz3j3n

Cz3j3n
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:23, 05.06.2014

Też miałem w suzuki identycznie, niestety w moim przypadku uszczelka pod głowicą....


  • 0

#12 Lewiathan

Lewiathan
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • SkÄ…d:Trawniki
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:46, 22.11.2021

Zatem zapytam tutaj. Kopiuj/wklej.
Panowie, sprawa poważna. W moim accordzie zagotował się płyn podczas jazdy po przebyciu około 60km. Płyn wywala zbiornikiem wyrównawczym. O ile na postoju i włączonym nawiewie temperatura trzyma przy takiej pogodzie, tak podczas jazdy wystarczy kilka km i wskazówka idzie do samej góry. Węże na górze są gorące, dół zimny, wentylatory nie startują. VI 2001 F23z5. Robiłem zwarcie na dwupinowym czujniku pod aparatem zapłonowym, nie dało to żadnego skutku.
  • 0

#13 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:03, 22.11.2021

Zatem zapytam tutaj. Kopiuj/wklej.
Panowie, sprawa poważna. W moim accordzie zagotował się płyn podczas jazdy po przebyciu około 60km. Płyn wywala zbiornikiem wyrównawczym. O ile na postoju i włączonym nawiewie temperatura trzyma przy takiej pogodzie, tak podczas jazdy wystarczy kilka km i wskazówka idzie do samej góry. Węże na górze są gorące, dół zimny, wentylatory nie startują. VI 2001 F23z5. Robiłem zwarcie na dwupinowym czujniku pod aparatem zapłonowym, nie dało to żadnego skutku.

 

 

Dolny wąż zimny - termostat

Po co zwarcie na czujniku pod aparatem jak włącznik wentylatora znajduje się na obudowie termostatu która jest z tyłu za silnikiem?

 

https://japancars.ru...&nplblk=E__1501

 

 

nr 16


  • 0

#14 Lewiathan

Lewiathan
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • SkÄ…d:Trawniki
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 02:35, 27.11.2021

Wymiana termostatu na szczęście pomogła, dzięki.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq