Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

wyrzucanie płynu z chłodnicy

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czarny27_11

Czarny27_11
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Moszyn WPU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:19, 29.04.2014

Pytanie za sto punktów do forumowiczów, może już ktoś się  z tym wcześniej spotkał w swoim accordzie, problem zauważyłem podczas szybkiej jazdy zdążyło mi się już to kilka razy i dało do myślenia podczas jazdy z dużymi prędkościami 170/200 płyn z chłodnicy jest wyrzucany do zbiorniczka i w przypadku dłuższej jazdy ze zbiorniczka na zewnątrz, podczas jazdy temperatura na wskaźniku jest tak jak zawsze czyli prawie na pół, przy zatrzymaniu np w korku temperatura idzie do góry ponieważ jest za mało płynu, wiatraki nie włączają się, 

pytanie dlaczego nie ma obiegu (przy normalnej jeździe powiedzmy do 120 wszystko jest ok) i dlaczego wiatraki się nie włączają? (czy faktycznie przez to że jest za mało płynu w obiegu? ) i dlaczego płyn ze zbiorniczka nie wraca do układu? dodam że wiatraki działają podczas włączenia klimy, bo tak chłodziłem auto w tych dwóch przypadkach, wymieniłem termostat, i czujnik temperatury na obudowie termostatu. 


  • 0

#2 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:59, 29.04.2014

sprawdź czujnik temperatury odpowiedzialny za włączanie wentylatora. Temp rośnie to płyn wyrzuca. Termostat działa poprawnie ? Dolny i górny waż ciepły ? jadąc 170/200 masz prawie 5k obrotów, pomimo ruchu powietrza jest to duże obciążenie dla silnika i się grzeje  (takie jest moje zdanie, może się mylę)


  • 0

#3 Radziu

Radziu
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:ELW LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MIX
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:05, 29.04.2014

i dlaczego płyn ze zbiorniczka nie wraca do układu?

 

To zbiornik przelewowy, nie wyrównawczy. ;)


Użytkownik Radziu edytował ten post 19:13, 29.04.2014

  • 0

Moja Honda

 

Tam gdzie przeciętny germaniec już zdycha, Honda zaczyna drugie życie


#4 korba415

korba415
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Krupski Młyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:00, 29.04.2014

Pierwsze co musisz zrobić to uzupełnić płyn i odpowietrzyć układ.Sprawdźić czujnik ten co wymieniłeś na termostacie (na zimnym silniku wypnij wtyczkę i na niej zewrzyj styki, wentylator powinien się włączyć, a na gorącym powyżej 90 stopni).Przy tej temperaturze rury powinny być gorące.Jeśli gorące to termostat prawidłowo otwiera na duży obieg.Jeśli to wszystko będzie tak jak opisałem nie powinno być już problemu z płynem.

xperia L
Zobacz tu http://www.accordklu...ika#entry517895 chodzi o włączanie dwóch wentylatorów.

xperia L

Użytkownik korba415 edytował ten post 21:14, 29.04.2014

  • 0

ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm


#5 Czarny27_11

Czarny27_11
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Moszyn WPU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:55, 29.04.2014

jutro spróbuje jeszcze raz odpowietrzyć, jak zmieniałem termostat układ był odpowietrzany a mimo to znów się tak zrobiło, wentylatory sprawdzałem włączają się po zrobieniu zwarcia, po zmianie termostatu i czujnika temperatury zalałem płyn odpowietrzyłem układ, poczekałem aż silnik się zagrzeje i wentylatory się włączyły czyli czujnik tez jest ok. na zagrzanym silniku oba węże gorące czyli termostat także sprawny. dzieje się tak tylko podczas dynamicznej jazdy czemu ;/ zobaczę po odpowietrzeniu. pzdr. 


  • 0

#6 ozzy89

ozzy89
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Paczyna/Kleve
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:20, 01.05.2014

Kiedyś w Colcie miałem dzurę w głowicy. Podczas suwu ssania do jednego z cylindów zasysało płyn chłodzący, a potem wraz ze sprężaniem wywalało go na zewnątrz ze zbiorniczka wyrównawczego. Przed dokonaniem naprawy zmuszony byłem do zrobienia małego druciarstwa. Do wężyka przelewowego podłączyłem butelkę, zbierałem wyrzucony płyn i uzupełniałem. Od dawna to Ci się dzieje ? U mnie to się stało nagle w czasie pałowania.


  • 0

#7 Czarny27_11

Czarny27_11
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Moszyn WPU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:11, 02.05.2014

lecialem 220 skończyła się obwodnica zatrzymałem się w korku patrze na zegar a tam wskazówka powoli idzie do góry, od razu właaczyłem klimę, temperatura zaczeła spadać bo wiatraki się zalączyły, dojechałem na miejsce fura ostygła zajrzałem pod maskę patrzę płyn przepchenity do zbiorniczka, zdażyło mi sie juz tak ze 3 razy, byłem u mechanika stwierdzil ze było za dużo płynu a układ był nie odpowietrzony przez to dolewanie,troche odłał odpowietrzył narazie jest dobrze zobacze jak wsykocze na trase i przycisnę czy sie spowrotem tak nie zrobi.


  • 0

#8 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 09:42, 19.05.2014

Witam,

Pierwsze, czy mogę prosić o manual (instrukcję) odpowietrzania układu chłodzenia.

Drugie, czy termostat można czyścić, czy trzeba go od razu wymienić


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#9 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:13, 19.05.2014

Może to być uszczelka pod głowicą ,identyczne objawy właśnie w Civicu miałem , tylko przy pałowaniu wywala płyn, przy normalnej jeździe jest ok.

Wymienione wszystkie czujniki ,termostat ,układ płukany, odpowietrzony. 


  • 0

#10 owsikk

owsikk
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:250+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:ep3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:31, 05.06.2014

Czy temat został rozwiązany? Brat w civicu miał podobne objawy, sprawdzał różne możliwości i skończyło się na wymianie UPG.


  • 0

#11 Cz3j3n

Cz3j3n
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:23, 05.06.2014

Też miałem w suzuki identycznie, niestety w moim przypadku uszczelka pod głowicą....


  • 0

#12 Lewiathan

Lewiathan
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Trawniki
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:46, 22.11.2021

Zatem zapytam tutaj. Kopiuj/wklej.
Panowie, sprawa poważna. W moim accordzie zagotował się płyn podczas jazdy po przebyciu około 60km. Płyn wywala zbiornikiem wyrównawczym. O ile na postoju i włączonym nawiewie temperatura trzyma przy takiej pogodzie, tak podczas jazdy wystarczy kilka km i wskazówka idzie do samej góry. Węże na górze są gorące, dół zimny, wentylatory nie startują. VI 2001 F23z5. Robiłem zwarcie na dwupinowym czujniku pod aparatem zapłonowym, nie dało to żadnego skutku.
  • 0

#13 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8307 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 89
Wzorowa

Napisano 16:03, 22.11.2021

Zatem zapytam tutaj. Kopiuj/wklej.
Panowie, sprawa poważna. W moim accordzie zagotował się płyn podczas jazdy po przebyciu około 60km. Płyn wywala zbiornikiem wyrównawczym. O ile na postoju i włączonym nawiewie temperatura trzyma przy takiej pogodzie, tak podczas jazdy wystarczy kilka km i wskazówka idzie do samej góry. Węże na górze są gorące, dół zimny, wentylatory nie startują. VI 2001 F23z5. Robiłem zwarcie na dwupinowym czujniku pod aparatem zapłonowym, nie dało to żadnego skutku.

 

 

Dolny wąż zimny - termostat

Po co zwarcie na czujniku pod aparatem jak włącznik wentylatora znajduje się na obudowie termostatu która jest z tyłu za silnikiem?

 

https://japancars.ru...&nplblk=E__1501

 

 

nr 16


  • 0
<div>Było: <a data-ipb='nomediaparse' href='<a href='http://www.accordklu...bie-aerodeck/''class='bbc_url' title=''>http://www.accordklu...a></div></a><br />
<div> </div><br />
<div>Jest: <a data-ipb='nomediaparse' href='<a href='http://www.accordklu...astępca-aero/''class='bbc_url' title=''>http://www.accordklu.../</a></div></a>

#14 Lewiathan

Lewiathan
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Trawniki
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 02:35, 27.11.2021

Wymiana termostatu na szczęście pomogła, dzięki.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq