Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

usterka błedy CE: 37 oraz VSA:83

VII błędy DTC 37 62 83 spadek mocy brak mocy nie jedzie VSA CE

Najlepsza odpowiedź Sławek80 , 19:17, 07.06.2014

puszka jest przy prawym kielichu, odkręcasz obudowę, naciągnij przy tym delikatnie linkę i psiknij WD40 jak miałem jakiś inny preparat, przeczyść kostkę i będzie dobrze;) skasuj błędy, możesz to zrobić również klemą ;)

a co z vsa i napisem na wyświetlaczu  SCS SERVICE DTC B1325 PA 71

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 05:16, 25.04.2014

Witajcie ponownie

okazuje sie ze pomału staję sie stałym bywalcem forum w celach eliminacji usterek. Wczoraj ledwo naprawiłem problem z klimą a już pojawił sie następny:

otóż parę godzin po naprawie na tablicy pojawiła sie choinka ....

po wetknieciu spinacza pojawiły się błedy

 

CE: 37

oraz VSA: 83 oraz 61

 

kod błedu: 61 (akumulator co by sie zgadzało mam go słabego)

 

niemniej pozostałe nie potrafie rozkodowac

 

auto wogole nie chce jechac: na postoju predkosc obrotowa silnika to max 4,5k RPM, w trakcie jazdy ciezko wkrecic go na 3k RPM .....

generalnie padaka..

Wczoraj wieczorem kasowałem błędy poprzez odłączenie klemy niemniej dziś w trakcie jazdy do pracy problem powrócił :/, autem podczas proby przyspieszania poszarpuje ..


zdaje sie że pochopnie chyba założyłem temat, ale to niech zdecyduje admin wgłębiłem sie w inne wątkli i znalazłem:

 

http://www.accordklu...w-czasie-jazdy/

 

http://www.accordklu...-vsa-i-trójkąt/

 

http://www.accordklu...35-p0122-p0222/

 

objawami pasuje do mojego przypadku ...


Użytkownik lakatus edytował ten post 07:39, 25.04.2014

  • 0

#2 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:50, 25.04.2014

VSA 61-bym się nie przejmował, napięcie na akumulatorze spadło poniżej 7,5V podczas rozruchu ....
VSA 83 jest powiązane z CE 37 ... nie masz dobrego kontaktu.... Wkręcanie się na postoju do 4,5 k jest normą ....:)  Podczas jazdy do 3k już nie ..


  • 0

#3 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:03, 25.04.2014

no nic sprobuje powalczyc z tym czujnikiem pedału podejrzewam że faktycznie wyzionął ducha/albo coś nie łączy. Wyczyszczę potencjometr "kontaktem"/chemią do styków sprawdzę linkę od pedału gazu i owe kostki pod pokrywką na prawym słupku ...

auto odkąd je mam czasem dziwnie szarpało przy ruszaniu i delikatnym dodawaniu gazu.

 

Na LPG i PB jest to samo więc problem rodzaju zasilania raczej tu nie wchodzi w grę...


Użytkownik lakatus edytował ten post 08:05, 25.04.2014

  • 0

#4 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:12, 25.04.2014

Nie psikaj tam nic bo robisz jeszcze gorzej ..


  • 0

#5 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:37, 25.04.2014

mówisz ..? qrde myślałem ze skoro jest to zwykły potencjometr to wyczyszczenie go z tlenków etc poprawi jego działanie ....opcja czyszczenia tego ustrojstwa była przez kogoś uskuteczniania ?


  • 0

#6 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 05:34, 26.04.2014

błedy wykasowalem wczoraj poprzez sciagniecie klemy...auto stało 8 godzin pod pracą. Zrobiłem 50 km do teraz sie nie pojawiło niemniej musze byc przygotowany na kolejne zerowanie błedów....:/  Przy delikatnym traktowaniu auta pedałem gazu jest poszarpywanie, przy bardziej zdecydowanym dodaniu gaazu nie ma tego problemu. Mam wrażenie że to jednak tu leży przyczyna.....korci mnie czyszczenie tego potencjometru w końcu to element elektroniczny ....niemniej może jego wyciagniecie wyamaga potem ustalenia jakies dokladnej pozycji spoczynkowej w tym całym przekształtniku mechaniczno - elektrycznym ?


  • 0

#7 Sławek80

Sławek80
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:39, 07.06.2014

Witam mam podobny problem od pewnego czasu wyskakuje mi chech z vsa z wykrzyknikiem ten błąd hamuje mi samochodem samochód strasznie wolno się rozpędza  po zrobieniu zworki chech mignął w 3 długich odstępach i 7 krótkich mignięć zaświeciła się też kontrolka abs która mignęła w odstępach 8 długich i 3 krótkie ponadto na wyświetlaczu środkowym pojawił się napis SCS SERVICE DTC B1325 PA 71 proszę o pomoc.


  • 0
slawek

#8 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:00, 07.06.2014

hej;

miałem to samo, kolega z forum "Muzyczka" doradził mi:

"... bład 37  to znalazłem ze czujnik app czyli czarna puszka  na końcu linki - wyłącz zapłon i wyjmij na 10 sekund z ecu czyli kompa silnika wtyczkę skrajną BIAŁĄ .. podłącz i ce się skasuje ... Możesz appe psiknąć wd40  i go delikatnie przesmarować .. tylko nie za dużo   :)"

i po wykonaniu tych czynności mam spokój od ponad tys km ;)

spróbuj 


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#9 Sławek80

Sławek80
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:09, 07.06.2014

hej;

miałem to samo, kolega z forum "Muzyczka" doradził mi:

"... bład 37  to znalazłem ze czujnik app czyli czarna puszka  na końcu linki - wyłącz zapłon i wyjmij na 10 sekund z ecu czyli kompa silnika wtyczkę skrajną BIAŁĄ .. podłącz i ce się skasuje ... Możesz appe psiknąć wd40  i go delikatnie przesmarować .. tylko nie za dużo   :)"

i po wykonaniu tych czynności mam spokój od ponad tys km ;)

spróbuj 

a co to jest app i gdzie szukac tej czarnej puszki a co z vsa tez zniknie co oznacza ten napis na wyświetlaczu  SCS SERVICE DTC B1325 PA 71


  • 0
slawek

#10 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:12, 07.06.2014

puszka jest przy prawym kielichu, odkręcasz obudowę, naciągnij przy tym delikatnie linkę i psiknij WD40 jak miałem jakiś inny preparat, przeczyść kostkę i będzie dobrze;) skasuj błędy, możesz to zrobić również klemą;)


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#11 Sławek80

Sławek80
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:17, 07.06.2014   Najlepsza odpowiedź

puszka jest przy prawym kielichu, odkręcasz obudowę, naciągnij przy tym delikatnie linkę i psiknij WD40 jak miałem jakiś inny preparat, przeczyść kostkę i będzie dobrze;) skasuj błędy, możesz to zrobić również klemą ;)

a co z vsa i napisem na wyświetlaczu  SCS SERVICE DTC B1325 PA 71


  • 0
slawek

#12 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:43, 14.06.2014

Z racji mega w*cenzura*ienia postanowiłem rozbebeszyć czujnik położenia pedału gazu i wyczyścić ścieżki potencjometru jak również jego szczotki. Operacja nieskomplikowana polecam każdemu, kto woli poświecić dwie godziny pracy niż wydać 900 zł w ASO na nowy czujnik. Niebawem dam znać czy coś to pomogło....

Na tę chwile moge powiedziec ze po zamontowaniu czujnika silnik uczyl sie na nowo obrotow biegu jałowego i generalnie pracuje bardzo równo (670 RPM) nie wiem jeszcze jak z pojawianiem sie błedów z tego tematu: to wymaga by auto wystygło całkowicie i bym pojezdzil troche na te chwile nie mialem czasu ...


Użytkownik lakatus edytował ten post 11:43, 14.06.2014

  • 0

#13 Sławek80

Sławek80
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 14.06.2014

Ja też wyczyściłem potencjometr gazu w ten sposób że wydłubałem plastik i po psiukałem dużą ilością preparatu do styków elektrycznych jak na razie pomogło samochód nie szarpie jakbym jechał innym autem ale podczas czyszczenia nie widziałem tam żadnych szczotek o których piszesz mógłbyś opisać gdzie one są?   


  • 0
slawek

#14 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:15, 14.06.2014

Odginasz potencjomere do gory pod nim znajsuja sie owe szczotki/suwaki i wsio dzis zrobione 200km vraj szarpania bra ce brak... poki co i mam nadzieje ze tak zostanie
  • 0

#15 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:03, 23.06.2014

wczoraj odpaliłem auto po ponad tygodniu nieużywania (wyjazd zagraniczny): CE nie pojawił się, nie szarpało autem przy delikatnym operowaniu pedałem gazu. Podejrzewam że efekt czyszczenia potencjometru jest trwały....jeszcze raz polecam zrobić tą czynność


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, błędy DTC, 37, 62, 83, spadek mocy, brak mocy, nie jedzie, VSA, CE

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq