Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Niskie obroty accord VII 2004

VII niskie obroty accord

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 skubbi

skubbi
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Czeladź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:39, 23.04.2014

Witam.

Ostatnio zauważyłem że spadły mi obroty silnika ( poniżej fotka obrotomierza na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku ). Jeżdżę accordem od prawie 3 lat i uważam że wcześniej kultura pracy silnika była inna. Teraz ewidentnie czuć te zbyt niskie obroty. Ostatnio zauważyłem pod maską, że na lince od gazu jest jakas regulacja, ale nie chciałem nic zmieniać. Można tak podnieś obroty czy jakoś inaczej się to robi ? 

Z góry dziękuję za pomoc  :)

 

Obroty są takie same na benzynie jak i na gazie. 

Załączone pliki


  • 0

#2 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 14:04, 23.04.2014

http://www.accordklu...epstnicy-i-iac/

 

tutaj masz informacje odnośnie czyszczenia przepustnicy - poczytaj, i może się zdecydujesz?

zawory kiedy ostatnio były regulowane?filtr powietrza? świece?


  • 0

#3 skubbi

skubbi
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Czeladź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:02, 23.04.2014

http://www.accordklu...epstnicy-i-iac/

 

tutaj masz informacje odnośnie czyszczenia przepustnicy - poczytaj, i może się zdecydujesz?

zawory kiedy ostatnio były regulowane?filtr powietrza? świece?

Świece i regulacja zaworów jakieś 20 tyś km temu. Filt powietrza w ubielym roku. Planuje to wszystko jeszcze raz zrobić w przyszłym miesiącu podczas wymieny oleju i przeglądu wiosennego.