Od 2,4 na pewno nie pasuja, ale pasuja od civica gdzie montowany byl silnik k20a3.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 21:48, 06.08.2015
#32
Napisano 09:56, 07.08.2015
miałeś jakieś wcześniejsze zwiastuny? Łańcuch było słychać?
podstawowy zwiastun to zamulenie wraz błędem czujnika położenia walka rozrządu ale u mnie łańcucha nie było słychać(dziwne bo napinacz był na maxa wysunięty a łańcuch wisiał) no i teraz w końcu ciesze się z jazdy acco
#33
Napisano 18:43, 12.08.2015
Witam serdecznie,
Niestety szykuje sie u mnie zmiana wałków rozrządu. Przeczytałem uważnie wszystkie wasze posty i jedni wspominają o napawaniu, inni o kupnie wałków rozrządu z silników powyżej 2006 roku ( tam już nie było problemu z tymi wałkami ). Śledzę allegro ale niestety na nic ciekawego nie natrafiłem, albo ktoś nie wie z jakiego silnika są wyjęte te wałki itd... a obawiam się, że kupię, pojeżdżę trochę i znów ta sama impreza. Natknąłem się na forach i ludzie podrzucili mi firmę ŚWIĄTEK - facet zajmuje się od 30 lat robieniem wałków rozrządu do różnych marek - podobno zna się na rzeczy . Co o tym sądzicie ?
Oto linki do wałków :
wydechowy : http://allegro.pl/no...5599816679.html
ssący : http://allegro.pl/no...5600162124.html
Kolejne pytanie, choć to już raczej do firmy - pod jednym wałkiem jest wypisany model silnika K20A6 (takowy posiadam) a przy drugim K20A 1/4/5/9 - 6 się nie pojawia - myślicie że ten wałek będzie pasował ? te oznaczenia A "X" to chyba osprzęt silnika... a wszędzie wałki będą takie same - ale mogę się mylić.
Liczę na jakąś konstruktywną odpowiedź, wiem że sporo osób borykało się z tym problemem i może wasze doświadczenia w jakiś sposób będą wstanie mi pomóc.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Piotr.
Użytkownik Rayan-89 edytował ten post 18:44, 12.08.2015
#34
Napisano 22:05, 12.08.2015
Ja bym bral oryginalne walki, bo rozne sa opinie o tych swiatkowych. To nie jest tak, ze wszystkie walki z poczatku produkcji byly be. Z tego co sie orientuje to tylko jakas wieksza partia. W moim k20a6 przezyly ponad 200 tys bez zadnych uszczerbien na krzywkach. Zalatwilo je dopiero brak smarowania w glowicy, ale to inna historia. W kazdym badz razie poszly tylko czopy, krzywki przetrwaly nawet to. Dorwalem kompletna glowice od civika i przerzucilem tylko walki z podporami. Za glowice zaplacilem 500 i dalej smigam. Takze, jak juz wyzej pisalem pasuja tez od k20a3. Szukaj oryginalow w dobrym stanie, jesli krzywki maja w porzadku to raczej juz powinny byc ok. Oczywiscie te po lifcie to juz na 100 procent.
#35
Napisano 19:52, 10.02.2016
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#36
Napisano 10:31, 25.02.2016
jest jakiś wykaz vinów które miały problem z tym wałkiem?
#37
Napisano 13:13, 25.02.2016
Long May You Ran
#38
Napisano 08:42, 26.02.2016
jeszcze 20tys temu miałem ok... moze już był wymieniony na gwarancji... ciekawe czy mozna to sprawdzic.
#39
Napisano 20:22, 05.09.2016
Witam!
Orientuje się ktoś jaka jest różnica pomiędzy wałkiem wydechowym silnika K20Z6 a K20Z2.
Sprawdzałem w katalogu wałki głowica mają różne numery katalogowe , ale wg. manuala wychodzi że tylko różnią się wałki ssące, wydechowe maja takie same wymiary krzywek.
Czy wałek wydechowy z K6 podejdzie do Z2?
Użytkownik Bitels edytował ten post 20:22, 05.09.2016
#40
Napisano 20:30, 05.09.2016
Chodziło Ci oczywiście o silnik k20a6??
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#41
Napisano 05:39, 06.09.2016
Zakładają i jest ok
Chodziło Ci oczywiście o silnik k20a6??
Chodzi mi czy wałek wydechowy z A6 pasuje do Z2.
W K20Z2 poleciała krzywka wałka na czwartym cylindrze samochód z 2007r. Widać ,że to chyba nie tylko problem samochodów z początku produkcji i silnikami A6.
Problem jest taki ,że kupiłem wałek od Świątka od silnika A6 po montażu i przejechaniu kilku kilometrów na wolnych obrotach i ciepłym silniku z głowicy słychać klekot. Już po lekkim zwiększeniu obrotów klekot zanika. Zawory uregulowałem bardziej na ciasno, niewiele pomogło. Co ciekawe po zdjęciu pokrywy głowicy na ciepłym silniku zawory mają dużo większy luz niż na zimnym ,zawsze wydawało mi się ,ze działa to w drugą stronę po to są luzy aby skompensować rozszerzalność cieplną elementów głowicy.
Mam ochotę wydrzeć ten nowy wałek pomierzyć obydwa i założyć stary czy będzie na starym dalej klekotał.
#42
Napisano 10:41, 14.07.2017
Użytkownik choody edytował ten post 21:47, 14.07.2017
#43
Napisano 11:05, 10.12.2017
Witam
Podepnę się pod temat.Czy mógłby ktoś rzucić okiem na zdjęcie mojego wałka rozrządu z Acco. Jedna krzywka nie wygląda spoko za bardzo,na żywo nie wydawał się tak brzydki ale na fotce nie jest tak klawo.Na pewno trzeba będzie go obserwować ale mam pytanie czy to już zbliża się jego koniec czy są jeszcze szanse dla niego. Z góry dziękuje.
Dodam jeszcze że samochód jest z grudnia 2005. Myślałem że w tych latach problemu z wałkiem juz nie ma
https://zapodaj.net/...219e14.jpg.html
https://zapodaj.net/...d77088.jpg.html
Użytkownik Sasquatch edytował ten post 11:07, 10.12.2017
#44
Napisano 14:52, 10.12.2017
Jezdzic i nie przejmowac sie, zarys krzywki jest ok. W tym silniku po krzywce toczy sie rolka, wiec nie ma bezposredniego tarcia. Zalecana kontrola podczas regulacji zaworow.
#45
Napisano 15:41, 10.12.2017
Dzięki wielkie za odpowiedź,wolałem się kogoś poradzić niż zacząć świrować i biegać z wałkami Kamień spadł mi z serca normalnie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych