Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

kupno amorków 6gen

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#1 KORDI

KORDI
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Pacanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:17, 19.04.2014

Witam!
Szukałem,szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi :P
Na czacie też pytałem ale w sumie dalej nie wiedziałem .
Także zakładam temat;)
Posiadam Honde Accord 99r 1.8 sedan.
jako że planuje w tym tygodniu zrobić zawieszenie to chciałem kupic w pierwszej kolejnosci amorki i sprężyny( reszte czesci kupuje mi kolega- mechanik)
I problem powstał w kwestii amorków.
Cytat z aukcji:
"

NUMER OE:

-

BILSTEIN: B36-1721 B36-1722 B6 SPORT

 

 
 

 

B6 SPORT

amortyzator oś przednia, z prawej

Strona zabudowy: oś przednia, z prawej

system tłumienia drgań zawieszenia: dwururka

Rodzaj amortyzatorów: ciśnienie gazu

Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon

B36-1721 B36-1722
 

HONDA:

ACCORD IV (CB) 1.8-2.2i 01.90r-93r

ACCORD V (CC7,CD) 2.0-2.3 03.93r-98r

ACCORD VI (CE,CF) 1.9i-2.2i 02.96r-98r"

Dla pewności przed kupnem zadałem pytanie czy napewno będą do mojego modelu pasowały. Na co Pani oddzoniła i mi mówi że nie bardzo bo wg katalogu i mojego rocznika to ja mam 7 gen :cyklop:

No ok rozumiem może być błąd w katalogu także poprosiłem o foty:
9ea1318b02289c24med.jpg
79b9ff3df266c164med.jpg
df972087a66a2182med.jpg
5270de9599997f08med.jpg
c07e811febd5dfb9med.jpg
863010a630693e8dmed.jpg

Koledzy i teraz pytanie i zarazem prośba. Czy jest ktoś w stanie powiedziec mi czy te amorki na 100% będą pasowały do mojego acco?
W temacie Hondy dopiero raczkuje także bardzo prosze o pomoc.

Pozdrawiam Paweł.

 


  • 0

#2 rzeski

rzeski
  • Klubowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:32, 19.04.2014

Nie będzie.

 

Wystarczy, że spojrzysz na daty produkcji modeli do jakich pasuje.

 

W hurtowniach i sklepach często VI gen jest w katalogach jako VII.

Musisz szukać takich co będą pasowały do Acco 98-02.


  • 0
<p>Moja była Hania: <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...-str-2/</a></p>
<p><span style="font-size:18px;">Obecna Hania TYPE S 2.4:</span> <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...lack-sedan/</a>

#3 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 16:23, 19.04.2014

Dokładnie - w katalogach zazwyczaj Vi generacja jest oznaczona jako VII. Zresztą - oznaczenie budy mówi już wszystko - masz szukać CH1, CH6 lub CG8, CG9. CF to starsza generacja.


  • 0

#4 KORDI

KORDI
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Pacanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:03, 19.04.2014

Uu...to kiszka :(
No ale dziękuje za szybką i treściwą odpowiedź .
A ma ktoś może namiar na sklep gdzie mozna by kupić B6 do mojej wersji?

I przy okazji
http://racingstreet....mm-p-63239.html
Te sprężyny chyba będą pasowały?
Troche czytałem forum i widziałem że ogólnie te springi sa polecane. chyba że macie jakies inne propozycje względem zestawienia amor+sprężyna.?


  • 0

#5 kobeus

kobeus
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:09, 19.04.2014

Jesli zalezy Ci na B6, to skontaktuj sie z panem Tadeuszem z firmy Zerkopol. Bardzo mily i chetny do pomocy czlowiek. Jego firma montuje, przerabia i regeneruje amortyzatory Bilstein od lat.

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
  • 0

ATR by kb - SPRZEDANY


#6 KORDI

KORDI
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Pacanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:13, 19.04.2014

tzn nie mam ciśnienia akurat na b6. Po prostu wydaje mi sie to kompromis pomiędzy ceną a lekkim obniżeniem auta.
b4 mam w jednym aucie i bardzo sobie chwale. Myślełam nad b8 do nizszych springów ale jednak te sa zdecydowanie za drogie bo mam teraz troche wydatków związanych z autem ;)
 


  • 0

#7 kobeus

kobeus
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:23, 19.04.2014

B6 to standardowa wysokosc, obnizone to B8.

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
  • 0

ATR by kb - SPRZEDANY


#8 KORDI

KORDI
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Pacanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:27, 19.04.2014

Hmm..gdzieś kiedyś czytałem że b6 też ma krótszy skok.
Ale skoro tak nie jest to chyba lepiej brać b4 bo i tak tańsze są.


  • 0

#9 kowal.92

kowal.92
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:wwl
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 19.04.2014

jak nie spieszy Ci sie na gwałt to zamawiaj ze strony bilsteina w niemcowni :D ja zamawiałem swoje b8 i wyszedł mnie komplet przód i tył do cg8 niecałe 1800 a czekałem z 5 dni chyba na kuriera ;)


  • 0

#10 kobeus

kobeus
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 19.04.2014

Z B4 jest jeden problem - nie sa rozbieralne. A to znaczy tyle, ze jesli ci padnie, to jest juz do kosza. Zolta seria Bilstein - od B6 - jest mozliwa do regeneracji.
  • 0

ATR by kb - SPRZEDANY


#11 jez985

jez985
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:https://t.me/pump_upp
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:16, 20.04.2014

http://allegro.pl/bi...4125363180.html

http://allegro.pl/bi...4125365040.html

 

Polecam też kolegę z naszego forum

http://www.accordklu...-w-mega-cenach/ sam zamówiłem właśnie u niego amory bilsteina, co do obniżania pisałem do Zerkopola i gość mi odpisał, że jest dopuszczalne lekkie obniżenie 20-30mm na B6.


  • 0

#12 KORDI

KORDI
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Pacanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:31, 20.04.2014

Jeszcze raz dzięki ogromnie za pomoc!

Podsumowując.
Napisałem do kolegi o którym pisał Jez985, albo kupie te co mi linki wkleiłeś.
Co do springów nikt nic nie pisał to chyba te co znalazłem będą sie nadawały :)


  • 0

#13 jez985

jez985
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:https://t.me/pump_upp
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:05, 20.04.2014

Co do springów, to sam zamierzam takie kupić, bo są najtańsze i nasz accord podobno ładnie na nich siada - tyle wywnioskowałem z długiej lektury tego forum, ale najlepiej sam poczytaj żeby wyrobic sobie zdanie ;) tego kolegę z forum zapytaj o bilsteiny B8 to spadniesz z krzesła jak Ci poda cenę :D


  • 0

#14 KORDI

KORDI
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Pacanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:09, 21.04.2014

Ale pozytywnie spadne czy negatywnie? :P
Nom na springi sie zdecydowałem tez własnie po dłuuugim czytaniu wielu tematów ;)
Pierwotnie myślałem o H&R ale nie zależy mi na mega sztywności tylko na lekkim obniżeniu :)
jednak Hanke mam po to żeby komfortowo i sprawnie nabijac kilometry ;)


  • 0

#15 kobeus

kobeus
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 21.04.2014

B8 - komfortowo? Znajdz kogos w okolicy kto ma B8 i przejedz sie z nim.

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
  • 0

ATR by kb - SPRZEDANY






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq