Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problemy po założeniu LPG - pobór oleju

VII Blackstone LPG pobór oleju

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
117 odpowiedzi w tym temacie

#31 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 15:35, 17.04.2014

dokładnie tak, pół bagnetu 500km.

 

Sprawdzałam teraz po jednodniowym postoju. Dymu nie widać przy odpaleniu. Oczek w płynie chłodniczym nie widać, na korku od oleju szlamu jakiegoś też nie ma.

 

Takie podstawowe sprawdzenie i nie widzę uszkodzenia silnika.

Nawet jak by były opiłki to nie powinny się spalić w komorze bez uszkodzenia silnika ??

 

Jeśli wyjdzie że z silnikiem jest wszystko w porządku to tylko narobię sporo kosztów przy jego rozbieraniu. Problem może być błachy. Mam nadzieję, że Wolek się myli.


  • 0

#32 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 15:49, 17.04.2014

słuchaj prawda jest taka, że na lpg będzie zawsze pobór oleju większy ale nie tak dużo na 500km chyba że non stop dusiłeś..... może sprawdź najpierw inny olej? nie wiem co Ci poradzić, za dużo jak na 500kilometrowy dystans.


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#33 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 15:53, 17.04.2014

ostatnie 500 km to tzw Eco- Driving chciałem sprawdzić minimalnie spalanie na najczęstszych odcinakach.

 

Myślę ciągle czy by nie spróbować zalać Fuchsa 5w50 albo jeszcze tańszego Mobila 5W50 (niektórzy na tym jeżdzą i nic się nie dzieje).


  • 0

#34 Marecki

Marecki
  • Forumowicz
  • 531 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Z dokładkami
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:54, 17.04.2014

Czyli wyszło 0,5 l na 500km, bo chyba od min do max na bagnecie wchodzi litr, po kominach nie widać ze jakoś bardziej okopcone?
  • 0

#35 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 15:56, 17.04.2014

nic, czyściłem je je jakoś na początku po zakupie i nie widać większego nalotu.


  • 0

#36 Ogarzysta

Ogarzysta
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Grodzisk Mazowiecki
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:58, 17.04.2014

Jak chcesz kopcenie sprawdzić to weź kogoś z drugim samochodem żeby jechał za tobą, może być że kopci ale dopiero pod obciążeniem. I jakbyś olej wymieniał to od razu patrz czy nie ma opiłków albo czegoś podobnego choć akurat wątpię, abyś coś znalazł.

U mnie (choć silnik wiele starszej generacji) po montażu lpg też zaczęła olej pić, ale nie w takich ilościach. Przed montażem myślę, że spalanie by się spokojnie zamknęło w 0,5l/10tyś. km. I też najprawdopodobniej miałem kolektor zdejmowany na podobnej zasadzie, tzn. odkręcony, "odsunięty" i jazda z wiertarą.


  • 0

1438105_awat.JPG


#37 bartekep

bartekep
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Płońsk/Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sky
  • KM:seria
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:56, 17.04.2014

ja kiedyś miałem podobną sytuację po montażu lpg w corolli...tylko że mi zaczął palić po paruset kilometrach na 3 gary i żeby na 100% się przekonać czy to opiłki trzeba by rozkręcać silnik a jako że miałem pod ręką drugi silnik to odpuściłem temat... takie coś udowodnić gazownikowi to pożal się boże także współczuję i oby to nie było to...

ps montaż lpg bez zdejmowania kolektora to jest moim zdaniem błąd w sztuce - za duże ryzyko przy nie wielkiej dodatkowej pracy warsztatu...ale wiadomo dla nich godzina czasu to są pieniądze
  • 0

#38 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:02, 17.04.2014

komp podłączony, błedów jakichkolwiek brak.

 

 

Możecie mi powiedzieć jaka powinna być kompresja na cylindrach w K24 ???


  • 0

#39 vek

vek
  • Klubowicz
  • 855 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2 Tourer
Reputacja: 26
Super

Napisano 19:13, 17.04.2014

To propozycja sprawdzenia czy Ci olej nie zbiera sie z tyłu silnika w takiej kieszace tuz pod uszczelka głowicy, stojac przodem do komory silnika po prawej stronie z tyłu tuz nad kolektorem
  • 0

BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/

Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
 


#40 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:26, 17.04.2014

to żeś mi zagwostke dał że nie wiem gdzie tego szukać :D


  • 0

#41 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:30, 17.04.2014

Ta kieszonka o której piszesz to nie jest czasami VTEC? ??

http://japancars.ru/...&nplblk=E__1010

oznaczone 4


Użytkownik Rumcyk27 edytował ten post 19:34, 17.04.2014

  • 0

#42 vek

vek
  • Klubowicz
  • 855 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2 Tourer
Reputacja: 26
Super

Napisano 21:32, 17.04.2014

Dorwe sie do kompa to wstawie foto
  • 0

BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/

Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
 


#43 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 06:48, 18.04.2014

Był u mnie wczoraj kolega toio, sprawdzaliśmy HDSem czy nie ma jakiś błędów i nic - czysto. Po pracy silnika też nie ma się do czego przyczepić. Gdyby to był opiłek w jakimś cylindrze to wg mnie by nierówno pracował.


  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#44 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 14:38, 18.04.2014

Siwy nie równo pracował, zresztą sam to zauważyłeś że telepie budą na wolnych obrotach.

 

Tylko dlaczego to nie wiadomo, bo sam silnik ma mniejsze wibracje u mnie niż u Siwego, budą telepie.


Użytkownik toio edytował ten post 15:55, 18.04.2014

  • 0

#45 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 15:56, 18.04.2014

Co znaczy nierówno? Pływające obroty masz czy może poduszka się któraś zesr*#@?

Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Blackstone, LPG, pobór oleju

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq