Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zamiana katalizatora na strumienicę

VI Honda accord VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
525 odpowiedzi w tym temacie

#496 User32

User32
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:Wroc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:43, 17.07.2017

Nikt? Nic?

Do Abramova pisałem PV, ale nie odbiera, ostatnie logowanie ponad 5 tygodni temu. 

Trochę zależy mi na czasie, bo chcę to ogarnąć jeszcze w lipcu, także będę wdzięczny za pomoc.

 

Da radę taki zamiennik jak podawałem wyżej w linku? Nie zamuli auta? Przy okazji czy można liczyć na jakieś normy spalin?

Patrząc po numerze katalogowym wygląda na to samo co tutaj: http://allegro.pl/ho...6662659422.html

Warto iść w coś takiego i mieć spokój na lata czy wrąbać strumienicę czy nowy przelotowy jak mam teraz i wywalone jaja?

 

I przy okazji pytanie o flansze.

Któryś z poprzedników jak wycinał kata, to wyrąbał go razem z flanszami. Teraz kupując zamiennik z którychś z linków powyżej, kupuję produkt z flanszami, z którymi nie bardzo mam co zrobić. Dokupić 2 flansze, dospawać do rur i mocować kata flansza do flanszy, czy w jakiś inny sposób?


Użytkownik User32 edytował ten post 07:44, 17.07.2017

  • 0

#497 Abramov

Abramov
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:11, 17.07.2017

Na wstępie przepraszam za moją nieobecnoś. Co do pytania to tak mam dokładnie ten zamiennik kata, pomiarów nie robilem na przeglądzie, moje spostrzeżenia: dźwięk jest akceptowalny przez mnie, delikatnie głośniejszy od oem, niestety ale trzeba założyć emulator ew.kasowac błąd 😊, zapach spalin jak na oem. Reasumując lepiej założyć uniwersalny pod norme euro4 (cena ta sama a może błęda nie będzie wywalać).

Użytkownik Abramov edytował ten post 16:15, 17.07.2017

  • 0

#498 User32

User32
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:Wroc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:19, 17.07.2017

Cześć,

Dzięki za odp.

Dlaczego wywala błąd? Jeśli masz auto z opisu w profilu, to pewnie masz 2 sondy i wywala Ci checka na wyjściu za katalizatorem. Tak jest?

Jak z mocą? Nie złapałeś muła? Możesz podesłać link do jakiegoś uniwersalnego pod normę Euro4 i pytanie dlaczego "dedykowany" miałby być gorszy od "uniwersalnego"?


  • 0

#499 Abramov

Abramov
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:26, 17.07.2017

Tak mam 2 sondy i blad jest drugiej sondy nie zawsze wywala, wg. Mnie ten dedykowany ma jedem mankament wklad ceramiczny jest krótszy od oryginału i możliwe że tu problem jest z sondą, a uniwerslany euro 4? a dlatego bo nie ma dedykowanych pod euro4 tylko uniwersalny i widzialem taki firmy niestety nie znam ale wkład był dłuższy od tego co mam 😊
  • 0

#500 User32

User32
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:Wroc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:29, 17.07.2017

Czyli u mnie powinien zdać egzamin przy jednej sondzie.

Normę Euro4 raczej odpuszczę, uznaję, że Euro3 to i już i tak duży gest z mojej strony :)

 

A jak z mułem? Zbiera się poprawnie? Masz jakieś odniesienie do jazdy bez kata/ze strumienicą/ z przelotem?


  • 0

#501 Abramov

Abramov
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:35, 17.07.2017

Jak najbardziej podejdzie, co do różnicy w mocy to tylko org. i ten zamiennik nie odczułem zmian. I odrazu napiszę miałem możliwość sprawdzenia zamiennika kata na wkładzie metalowym - odradzam, owszem jest cicho, ale przy obrotach ok.3 tyś buczenie.
  • 0

#502 User32

User32
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:Wroc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:38, 17.07.2017

Ok, to powinno wystarczyć.

Jeszcze mnie tylko upewnij proszę, że ten, o którym rozmawiamy: https://www.kadex-tl...02be626bf1048b5

ma wkład ceramiczny a nie metalowy i żadnego brzęczenia/buczenia i innego rezonansu nie będzie?


  • 0

#503 Abramov

Abramov
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 17.07.2017

Ja kupilem ze strony e-tlumiki.pl i nr jmj1090795 za 375zl+kurier i też sie zastanawiałem czym się różni od tego co ty dałeś linka niby to samo, ale zadzwoniłem do e-tlumiki i gosc powoedzial mi ze ten nr co podalem jest ma ceramice.
  • 0

#504 User32

User32
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:Wroc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:55, 17.07.2017

No Ty masz do 2.0, a ja potrzebuję pod 1.8. To pewnie podobne, ale inne produkty i stąd inne numery. Takie mam podejrzenie.

Numer mojego Model JMJ1090962


Użytkownik User32 edytował ten post 17:57, 17.07.2017

  • 0

#505 konrad_g

konrad_g
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:14, 19.07.2017

No Ty masz do 2.0, a ja potrzebuję pod 1.8. To pewnie podobne, ale inne produkty i stąd inne numery. Takie mam podejrzenie.

Numer mojego Model JMJ1090962

Też czeka mnie wymiana (brzęczy przy niskich obrotach - do 2k rpm) i też rozglądałem się za JMJ. Sorry, za laickie pytanie ale rozumiem, że dając tłumikarzowi tego kata on już będzie wiedział co zrobić z sondami (mam 2 - gdzie się wkręca drugą? ;)


  • 0

#506 Abramov

Abramov
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:03, 20.07.2017

🤔 ten kat jest gotowcem wyjmujesz stary zakladasz zamiennik, p&p. Otwory montażowe oraz na sondę są tak samo.
  • 0

#507 S38UN10

S38UN10
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:V-tec
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:18, 16.09.2018

Przeczytałem cały temat który rozpoczął się - 15:12, 16.04.2014 - a zakończył - 08:03, 20.07.2017 -
Teraz mamy 16.09.2018 i przez te kilka lat na pewno sporo się zmieniło czy to w normach emisji spalin przy badaniach czy to w zapowiadanych w kontrolach. Ale zmieniła się pewnie też trochę technologia.
Co przewijałem strony miałem ochotę wstawić inną część zamiast swojego katalizatora który się prawdopodobnie tylko albo aż odkleił. Z tego co mi mechanik mówił jeszcze miesiąc temu jest w bardzo dobrym stanie. Ale po przejechaniu tydzień temu około 600km w trasie nie wytrzymał i brzęczy.
Temat zaczął się jakoś od
1- tłumików przelotowych do 80zł
https://archiwum.all...3136748569.html
https://archiwum.all...3903907556.html
https://archiwum.all...2056829169.html
Prawdopodobnie 2018 roku wielu z Was już nie posiada takiego tłumika chodź może i jeszcze ktoś się znajdzie ;)
2- Dalej były droższe opcje około 180zł -350zł
https://allegro.pl/h...7554991234.html
https://allegro.pl/h...99.html#thumb/2
wkład metaliczny https://allegro.pl/h...7543958177.html

Tym którzy takie posiadają lub posiadali jakie macie o nim opinie??

3- Dalej katalizatory dedykowany od 400zł spełniający normy Euro 3
Ceramiczny - https://allegro.pl/h...7538200012.html
Metalowy - https://allegro.pl/h...7545546670.html

i chyba ostatni wymieniany przez Abramova

https://www.kadex-tl...02be626bf1048b5

była jeszcze wymieniana firma MagnaFlow na razie nie zagłębiałem się tam więc niewinem jakie mają zamienniki.

Odkopując temat chciałbym się dowiedzieć jak aktualnie sobie poradziliście z „problemem” co zamiast oryginalnego com macie zamontowane. Chciałbym jak najszybciej zająć się swoim autem.

Użytkownik S38UN10 edytował ten post 17:44, 16.09.2018

  • 0

#508 User32

User32
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:Wroc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:19, 18.09.2018

U mnie minął już ponad rok z nowym katem. Kat jest pod 2 sondy, a że u mnie jest tylko 1, to drugi otwór został po prostu zaspawany. Zero problemów, zero brzdęków. Jest cicho, spokojnie i w miarę możliwości zdrowo, czyli tak jak chciałem. Gdybym mógł wybierać jeszcze raz, postąpiłbym tak samo.


  • 0

#509 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:16, 04.02.2021

odkopuję.

Jak się trzymają Wasze zamienniki katalizatorów?

Minęło troszkę czasu i już można co nieco więcej powiedzieć o ich jakości.

Z góry dzięki za info.

pozdr


  • 0

#510 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:K20
  • Wersja:GT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:18, 06.02.2021

odkopuję.

Jak się trzymają Wasze zamienniki katalizatorów?

Minęło troszkę czasu i już można co nieco więcej powiedzieć o ich jakości.

Z góry dzięki za info.

pozdr

 

Z mojego doświadczenia dodam, że użytkowałem zamiennik 2 lata ( do momentu sprzedaży ówczesnej Hondy) i poza drobnym nalotem rdzy sprawdzał się bez zarzutu.


  • 0

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Honda accord VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq