Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zamiana katalizatora na strumienicę

VI Honda accord VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
525 odpowiedzi w tym temacie

#421 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:03, 22.09.2016

O takim katalizatorze mówicie? http://allegro.pl/ka...6484902052.html
Chociaż na aukcji jest napisane, że jest przeznaczony do aut z dwiema sondami.


  • 0

#422 senseitbk

senseitbk
  • Klubowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rabka-Zdrój/Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:51, 22.09.2016

coś w tym stylu, magnaflow zdaje się ma to samo. Zaczynam się zastanawiać czy można by wsadzić taki z euro4, jak bardzo będzie różnica w osiągach i po jakim czasie (na początku nie powinno być, bo będzie czysty)


Użytkownik senseitbk edytował ten post 13:08, 22.09.2016

  • 0

#423 buczi

buczi
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:06, 27.12.2016

dokładnie,nasze mają spełniać określone normy Euro, a nie to co mają w papierach


Słuchaj, jak jechać do tomcata z katalizatorem to cala pucha czy musze im wyciągnąć wklad?
  • 0

#424 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 16:26, 27.12.2016

wieziesz całą puchę


  • 0

#425 krzyho0661

krzyho0661
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:23, 08.04.2017

Panowie z racji,ze wiekszosc linkow juz nie dziala to mam pytanie.Posiadam acco vi i katalizator mam z wejsciem na sonde.Czy ktos montowal cos takiego jak w linku nizej? Czy nie swieci sie po tym check i czy nie jest za glosno po wstawieniu tego? http://allegro.pl/ho...6768471290.html


  • 0

#426 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:59, 08.04.2017

Panowie z racji,ze wiekszosc linkow juz nie dziala to mam pytanie.Posiadam acco vi i katalizator mam z wejsciem na sonde.Czy ktos montowal cos takiego jak w linku nizej? Czy nie swieci sie po tym check i czy nie jest za glosno po wstawieniu tego? http://allegro.pl/ho...6768471290.html

dzwięk się nie zmieni,  musisz emulator daćpod sondę, ale czy się nie będzie świecił check to nie ma gwarancji


  • 0

#427 deha21

deha21
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VI ES
  • KM:311 000
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:51, 14.04.2017

Po wstawieniu strumiennicy pokazuje mi błąd katalizatora i EGR oraz błędy P0166 i P0167. Nie chcą zniknąć. Da się coś z tym zrobić?


  • 0

#428 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:56, 14.04.2017

Po wstawieniu strumiennicy pokazuje mi błąd katalizatora i EGR oraz błędy P0166 i P0167. Nie chcą zniknąć. Da się coś z tym zrobić?

deha, czytałeś temat od początku? Jak nie to polecam lekturę,wszystkiego się dowiesz na temat błędów po wstawieniu strumienicy


  • 0

#429 deha21

deha21
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VI ES
  • KM:311 000
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:07, 15.04.2017

Czytałem wątek. Coś tam jest napisane, że komuś błędy wyskakiwał i że wstawił emulator ale żadnych konkretów.

Gość mi wstawił strumienicę bo miałem nieszczelność przy kolektorze (takie info od mechanika). Przy oględzinach stwierdził że katalizator trzeba już wymienić ale nie opłaca się nowego wstawiać tylko strumienicę włoży. Spoko, ja się nie znam a gość wie lepiej widocznie. Po jakimś czasie jak od niego pojechałem to zaczęły mi wyskakiwać błędy. Wcześniej też się czasem pokazywały bo miałem kabelek zruszony przy sondzie lambda gdzieś przy silniku. Ale teraz je kasuję i nic. Dodatkowo w Torque pokazuje mi Katalizator, Sonda Lambda i EGR na żółto - czyli nie wszystko gra z tym. Wcześniej mi się Katalizator też na żółto świecił. Problem w tym, że teraz te błędy po wykasowaniu wracają co chwilę. Teraz święta, tłumikarz w rodzinnym mieście a ja wracam do siebie...

Swoją droga, za taki zużyty katalizator też coś dostałbym kasy na skupie? Bo w pośpiechu nie wziąłem starego od tłumikarza, a teraz się zastanawiam czy czasem tego nie zrobił specjalnie i sam nie zaoferował że da mi starą część.


  • 0

#430 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:15, 15.04.2017

Czytałem wątek. Coś tam jest napisane, że komuś błędy wyskakiwał i że wstawił emulator ale żadnych konkretów.

Gość mi wstawił strumienicę bo miałem nieszczelność przy kolektorze (takie info od mechanika). Przy oględzinach stwierdził że katalizator trzeba już wymienić ale nie opłaca się nowego wstawiać tylko strumienicę włoży. Spoko, ja się nie znam a gość wie lepiej widocznie. Po jakimś czasie jak od niego pojechałem to zaczęły mi wyskakiwać błędy. Wcześniej też się czasem pokazywały bo miałem kabelek zruszony przy sondzie lambda gdzieś przy silniku. Ale teraz je kasuję i nic. Dodatkowo w Torque pokazuje mi Katalizator, Sonda Lambda i EGR na żółto - czyli nie wszystko gra z tym. Wcześniej mi się Katalizator też na żółto świecił. Problem w tym, że teraz te błędy po wykasowaniu wracają co chwilę. Teraz święta, tłumikarz w rodzinnym mieście a ja wracam do siebie...

Swoją droga, za taki zużyty katalizator też coś dostałbym kasy na skupie? Bo w pośpiechu nie wziąłem starego od tłumikarza, a teraz się zastanawiam czy czasem tego nie zrobił specjalnie i sam nie zaoferował że da mi starą część.

 

Stary, za katalizator niektórzy brali po 1200 zł... Mi oferują 800 zł od ręki w wielu miejscach... 


  • 0

#431 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:25, 16.04.2017

Czytałem wątek. Coś tam jest napisane, że komuś błędy wyskakiwał i że wstawił emulator ale żadnych konkretów.

Gość mi wstawił strumienicę bo miałem nieszczelność przy kolektorze (takie info od mechanika). Przy oględzinach stwierdził że katalizator trzeba już wymienić ale nie opłaca się nowego wstawiać tylko strumienicę włoży. Spoko, ja się nie znam a gość wie lepiej widocznie. Po jakimś czasie jak od niego pojechałem to zaczęły mi wyskakiwać błędy. Wcześniej też się czasem pokazywały bo miałem kabelek zruszony przy sondzie lambda gdzieś przy silniku. Ale teraz je kasuję i nic. Dodatkowo w Torque pokazuje mi Katalizator, Sonda Lambda i EGR na żółto - czyli nie wszystko gra z tym. Wcześniej mi się Katalizator też na żółto świecił. Problem w tym, że teraz te błędy po wykasowaniu wracają co chwilę. Teraz święta, tłumikarz w rodzinnym mieście a ja wracam do siebie...

Swoją droga, za taki zużyty katalizator też coś dostałbym kasy na skupie? Bo w pośpiechu nie wziąłem starego od tłumikarza, a teraz się zastanawiam czy czasem tego nie zrobił specjalnie i sam nie zaoferował że da mi starą część.

No to oddałeś kafla od tak :D


  • 0

#432 Jazik44

Jazik44
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:1.6
  • Wersja:S
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:36, 17.04.2017

Podepnę się pod temacik wiecie może gdzie opchnę swojego kata z VI w dobrej cenie? Okolice Siedlec, Mińska?

A wygląda to mniej więcej tak

cd7f129c27b59568.jpg


  • 0

#433 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:37, 19.04.2017

Panowie, wy montujecie to zamiast katalizatora: http://allegro.pl/ho...6791181892.html ?
I pytanie, dlaczego tutaj mamy (chyba?) to samo i za 100 zł mniej? http://mtuning.pl/Tl...i-45-AWG-p15783


  • 0

#434 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 15:59, 19.04.2017

No nie jest to samo.

Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka
  • 0

#435 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:06, 19.04.2017

Czemu? Chodzi o kwestie mocowania? Ale to nadal 100 zł różnicy.

Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Honda accord VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq