Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Map sensor w VI 1.8 CG8

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#1 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:58, 14.04.2014

Hej

 

Jakie są oznaczenia map sensora w Accordzie VI 1.8 CG8 z 2001 roku? U mnie są niewidoczne.

Map sensor jest na przepustnicy zamontowany od góry, prawda? Czy może tam z lewej? (patrz fotka)

140414.215847-WP_20140414_003.jpg

 

Czy to jest map sensor do mojego auta?

http://allegro.pl/ma...4105339006.html


Użytkownik Davka edytował ten post 21:00, 14.04.2014

  • 0

#2 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:42, 14.04.2014

tak, ten na zdjęciu to map sensor.

ten sensor z aukcji powinien pasować

a czemu chcesz go wymienić?


Użytkownik kiniusz edytował ten post 21:43, 14.04.2014

  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#3 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:24, 14.04.2014

a czemu chcesz go wymienić?

 

Bo męczę się od roku ze zmuleniem auta, mam tego dość, chcę mieć znów przyjemność z jazdy nim, a dostałem troszkę bonusowej kasy więc wymienię wszystko co może mieć wpływ: map sensor, knock sensor to na pewno, myśle nad "krokowym", TPS i EGR.

 

W skrócie: auto w 80% zmulone tak że żaden problem zdusić go ruszając spokojnie ze świateł, wysokie obroty lepsze ale i tak to połowa dawnej mocy, szarpanie przy puszczaniu i dodawaniu gazu (przeważnie wciskam sprzęgło na progach i w korkach bo inaczej to katorga), rura wydechowa osmolona, sonda lambda, aparat zapłonowy, świece, kable wymienione. Średnio raz na 2 tygodnie auto odżywa (chyba ma to zwiazek z wilgotnością) i pruje jak dawniej ale bardzo szybko mu przechodzi. Kolektor szczelny, zawory zrobione, EGR i EGR plate czyszczone, krokowy czyszczony wielokrotnie. Błędów nie ma poza drugą sondą, tą za katem ale ona nie ma znaczenia wg mojej wiedzy na prace silnika.

 

 

Drugie pytanko: czy map sensory w 1.8 i 2.0 są takie same?


Użytkownik Davka edytował ten post 22:40, 14.04.2014

  • 0

#4 chlebe

chlebe
  • Forumowicz
  • 181 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:55, 15.04.2014

Błędów nie ma poza drugą sondą, tą za katem ale ona nie ma znaczenia wg mojej wiedzy na prace silnika.

 

A katalizator jest? Jak tak to może jest juz w stanie agonalnym.


  • 0

#5 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:54, 15.04.2014

Kat wymieniony na nowy z 1,5 roku temu. Bład spowodowany jest padnięciem sondy/przerwaniem przewodu (jest 0V na wykresie)


Użytkownik Davka edytował ten post 06:54, 15.04.2014

  • 0

#6 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:19, 15.04.2014

Wyczyść EGR i kanały wychodzące z EGR pod tym dekielkiem


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#7 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:06, 15.04.2014

Wyczyść EGR i kanały wychodzące z EGR pod tym dekielkiem

Tak jak napisałem wyżej, było robione.

 

Nikt nie moze podać mi oznaczeń map sensora ze swojego auta?

I ponawiam pytanie czy 1.8 i 2.0 mają ten sam model map sensora?


  • 0

#8 arek01ps

arek01ps
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Zagorzyce
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:44, 16.04.2014

U mnie w hondzie CG8 99r. 1.8 map sensor takie ma oznaczenia:

 

 http://www.fotosik.p...042065e775.html


  • 0

#9 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:23, 16.04.2014

U mnie w hondzie CG8 99r. 1.8 map sensor takie ma oznaczenia:

 

 http://www.fotosik.p...042065e775.html

Dziękuję :)


  • 0

#10 Sheiva

Sheiva
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance+Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:55, 20.04.2014

Z jakiego silnika byś nie kupił, będzie okej ;)

Ale uważam, to za totalną stratą kasy. Na 100% nie tu leży przyczyna, moim skromnym zdaniem ;)


  • 0

#11 Pepon

Pepon
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Bialystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:20, 15.11.2016

A jak może być przyczyna jeśli zamulenie wystepuje tylko wtedy jak dam gaz do konca? wcisniety na 3/4 zbiera sie normalnie chociaz nie jest to czego oczekuje dodam ze wymienilem map sensor na nowy 


  • 0

#12 robko290

robko290
  • Klubowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Nysa woj.Opolske
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan ce 8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:21, 03.08.2017

Ja mam to samo z przymulaniem auta. Świece nowe, kable, wymienione przewody paliwowe na miedz 8mm, nowa pompka paliwa, nowe filtry pow i pal. a auto na 3/4 gazu idzie ale jak wcisnę do dechy to czuć że przestaje ciągnąć. Wyczyszczone przepustnica, egr, silnik krokowy. Mam jeszcze map sensor na podmiankę ale nie wiem czy to coś da. Zawory regulowane. Czy ma ktoś jakiś pomysł ? Raz na ruski rok idzie normalnie ale w większości zamula. Pali na dotyk obroty nie falują.


  • 0

#13 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:27, 03.08.2017

Sprawdzić czy sondy lambda są OK (podstawowe sprawdzenie wystarczy przez OBD2, jakiś ELM i program na komórkę typu Torque).


  • 0

#14 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:32, 03.08.2017

Sprawdzić czy sondy lambda są OK (podstawowe sprawdzenie wystarczy przez OBD2, jakiś ELM i program na komórkę typu Torque).

A tobie w końcu coś pomogło?


  • 0

#15 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:35, 03.08.2017

Powiem szczerze że już nie pamiętam, ponad 2 lata temu zmieniłem na nowszy model :) Ale na pewno nie sprzedałem z powodu omawianych tu problemów więc możliwe że wróciło do normy.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq