Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

drgania przy przyspieszaniu 2,2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 20:39, 11.04.2014

 samochód kupilem rok temu a od dwoch miesięcy walcze z tym drżeniem auto dodam że mam 2.2 ictdi najpierw wymienilem przegub na nowy dalej to samo pozniej wymienieniłem calą półoś z podporą urzywka dalej to samo następnie wymieniłem łożysko podpory nowe i przegub nowy wewnętrzny i to samo a teraz juz zgłupiałem przymieżam sie do wymiany lewej półosi z przegubami  bo prawa strona wymieniona już cała ale odczuwalne jest z prawej  prosze o pomoc moze ktos sie spotkał z tym przypadkiem 


Użytkownik maniek7414 edytował ten post 20:42, 11.04.2014

  • 0
maniek7414

#2 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:46, 11.04.2014

musisz wymienić 2 przeguby wewnętrzne inaczej nie pozbędziesz sie drgań


  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#3 hondaartur

hondaartur
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:46, 12.04.2014

kolego ja miałem to samo w moim accordzie 2.2 ictdi z 2005 r.  niestety miałem uszkodzoną maglownicę- wybite tulejki ,za kierownicą nic prawie nie było czuć ale z prawej strony aż telepało fotelem ,dziś odbieram hondę z warsztatu regenerowałem magiel ,podjedz gdzieś na dobry warsztat i niech ci ktoś dobrze zdiagnozuje bo wywalisz kupę kasy na niepotrzebne graty a efekt będzie taki sam


  • 0
hondaartur

#4 tucha139

tucha139
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:swiecie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:03, 12.04.2014

ja mam to samo juz wymienilem cala polos z obu stron i nic i tez podejrzewam ze to magiel tylko ze teraz po wymianie polosi doszlo drganie przy przyspieszaniu na drugim biegu a tak mialem drgania podczas jazdy i czasem czuje jakies pokniecie na kierownicy . lecz wszystko co drzy czuc na fotelu kierownicy i pedalach


  • 0

#5 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 18:25, 13.04.2014

kolego ja miałem to samo w moim accordzie 2.2 ictdi z 2005 r.  niestety miałem uszkodzoną maglownicę- wybite tulejki ,za kierownicą nic prawie nie było czuć ale z prawej strony aż telepało fotelem ,dziś odbieram hondę z warsztatu regenerowałem magiel ,podjedz gdzieś na dobry warsztat i niech ci ktoś dobrze zdiagnozuje bo wywalisz kupę kasy na niepotrzebne graty a efekt będzie taki sam

a co ma magiel do drgan przy prędkości 20-30 km/h na 1 czy 2 biegu to zadna prędkość po za tym czuł bym na kierownicy 


ja mam to samo juz wymienilem cala polos z obu stron i nic i tez podejrzewam ze to magiel tylko ze teraz po wymianie polosi doszlo drganie przy przyspieszaniu na drugim biegu a tak mialem drgania podczas jazdy i czasem czuje jakies pokniecie na kierownicy . lecz wszystko co drzy czuc na fotelu kierownicy i pedalach

a wymieniałeś półosi z przegubami


  • 0
maniek7414

#6 malstu01

malstu01
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Gostyń
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:36, 15.04.2014

Podpinam sie pod temat bo mam ten sam problem, u mnie drgania wystepują w przedziale 1500-2000 obrotów i najbardziej odczuwalne są na 5 biegu przy gwałtownym przyspieszeniu, powyzej 2000 obrotów drgania ustepują, Przymierzam się do wymiany sprzęgła i podejrzewam ze za drgania moze byc odpowiedzialna dwumasa 


kolego ja miałem to samo w moim accordzie 2.2 ictdi z 2005 r.  niestety miałem uszkodzoną maglownicę- wybite tulejki ,za kierownicą nic prawie nie było czuć ale z prawej strony aż telepało fotelem ,dziś odbieram hondę z warsztatu regenerowałem magiel ,podjedz gdzieś na dobry warsztat i niech ci ktoś dobrze zdiagnozuje bo wywalisz kupę kasy na niepotrzebne graty a efekt będzie taki sam

Regenerowanie maglownicy pomogło? jaki masz przebieg auta?


  • 0

#7 hondaartur

hondaartur
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:53, 15.04.2014

Podpinam sie pod temat bo mam ten sam problem, u mnie drgania wystepują w przedziale 1500-2000 obrotów i najbardziej odczuwalne są na 5 biegu przy gwałtownym przyspieszeniu, powyzej 2000 obrotów drgania ustepują, Przymierzam się do wymiany sprzęgła i podejrzewam ze za drgania moze byc odpowiedzialna dwumasa 


Regenerowanie maglownicy pomogło? jaki masz przebieg auta?

Regeneracja pomogła kosztowała mnie tylko 300 zł.[robocizna drugie tyle] bo trzeba było wymienić tylko tuleje po prawej stronie, wymieniłem przy okazji tuleje gumowe stabilizatora ,siedząc za kierownicą nic nie czułem dopiero gdy usiadłem na miejscu pasażera czułem jak telepie się samochód i tylko po prawej stronie było to odczuwalne i na każdym biegu przy ostrzejszym ruszaniu. Drgania przestawały byc odczuwalne powyżej 120 km/h , Teraz jest ok. radzę podjechać do dobrego i sprawdzonego mechanika który dobrze zdjagnozuje usterkę u mnie na początku miał być uszkodzony drążek kierowniczy , po stronie prawej ale jak się okazało póżniej to był magiel, zdejmij koło ściągnij końcówkę drążka kierowniczego i sprawdż gdzie jest luz


  • 0
hondaartur

#8 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 12:21, 20.04.2014

Tak jak kolega powiedział wymieniłem oba przeguby i jest ok ale na oryginały


Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
  • 0
maniek7414

#9 tucha139

tucha139
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:swiecie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:43, 20.04.2014

jaki koszt przegubow oryginalnych?


  • 0

#10 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 13:57, 20.04.2014

Wymieniłem na urzywke obie strony z półosią w dobrym stanie oryginał nowy to kosmiczna cena

Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
  • 0
maniek7414

#11 tucha139

tucha139
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:swiecie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:16, 20.04.2014

gdzie kupowales? i jaka cena


  • 0

#12 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 11:28, 22.04.2014

Marki koło warszawy

Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
  • 0
maniek7414

#13 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 13:40, 22.04.2014

100zł krótka 200zł długa

Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
  • 0
maniek7414

#14 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:31, 22.04.2014

Rozmawiałem ostatnio z kilkoma różnymi mechanikami na temat tych przegubów i wszyscy zgodnie twierdzą że żeby przedłużyć ich żywotność należy co jakiś czas odsunąć osłonę wyczyścić ile się da ze starego smaru i wcisnąć świeży. Taki zabieg powinien przedłużyć żywotność przegubu.


  • 0

 


#15 tomikk81

tomikk81
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EVO V
  • KM:350
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:05, 02.07.2014

Maniek 7414 daj namiar gdzie kupiles tą polos w Markach, bo jutro jade na mlodziencza do wawy po prawa polos alr czuje ze to nie bedzie to co trzrba.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq