Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Nierowna praca silnika i metaliczny odglos 2.2i-ctdi


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:55, 25.08.2009

Witam !
Zacznę od początku
Wczoraj jadąc autem wyprzedzałem inne auta i przeciągnąłem moja hondę do jakiś 4000o/min,dojeżdżając do świateł auto zgasło.Podczas próby odpalenia musiałem długo przytrzymać na rozruszniku bo nie mogla załapać tak jak przy zapowietrzeniu układu paliwowego.Powoli auto łapało i rzucało dziwnie silnikiem,ale odpaliło i pojechałem do domu.Na drugi dzień auto odpaliło normalnie ale po rozgrzaniu i tej samej historii wyższe obroty auto ganie i problem z odpaleniem.A teraz tez nierówna praca sinika(jak by na trzy cylindry) a przy tym dziwny hałas jak by zawory grały (odgłos jak z dużego fiata).Równiejsza praca jest na węższych obrotach.Próbowałem auto odpalać po wystygnięciu ta sama historia.
Przosze o pomoc co jest? Może ktoś z czum takim się spotkał.?

#2 helgard

helgard
  • Forumowicz
  • 11 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:58, 25.08.2009

WITAM.mialem taki sam objaw ale w poprzednim aucie ktore sprzedalem bo sie non stop cos dzialo,a byl to passat 19 tdi 131km2003r(NIE POLECAM NIKOMU TEJ MARKI !!!),PO PODLACZENIU POD KOMPUTER W SERWISIE W ANGLII WYSKOCZYL BLAD,,nierowna praca pierwszego wtrysku,zacinanie sie.juz dokladnie nie pamietam,ale po wymianie byl spokuj przez pol roku.JEDEN WTRYSK 465Funtow plus koszt wymiany.ALE TAK JAK POWIEDZIALEM NA POCZATKU OBJAW BYL TEN SAM ,TYLKO ZE W PASSACIE.
POZDRawiam

#3 wrx77

wrx77
  • Forumowicz
  • 46 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:12, 25.08.2009

Bo jak kupujesz zajechane samochody to tak masz .To juz twoje drugie auto z problemami bo jak cie nie stac na dobry stan to kupuj starsze a nie dla szpanu.Albo masz pecha lub znajomosc techniczna jest u ciebie kiepska.Moze 3 bedzie lepszy? :mrgreen: Helgrad

#4 helgard

helgard
  • Forumowicz
  • 11 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 25.08.2009

no coz kolego wrx,czy jak ci tam nie znasz mnie a taki madry jestes w gebie,piszesz nie na temat,bo nie o to chodzilo w tym poscie,A JAK KTOS NIE MA NIC DO POWIEDZENIA TO SIE NIE ODZYWA...CO DO SZPANU...CHMMM MYSLE ZE WIESZ NAJLEPIEJ JAK TO JEST Z WLASNEJ AUTOPSJI,pisazac na forum post nie oczekuje UWAG na swoj temat tylko odpowiedzi na zadane pytanie.ZENADA PANIE WRX,KOLEGA ma problem z autem a ty sie rozwodzi sz na moj temat .coz tak to jest jak ktos chce cos napisac a nie za bardzo ma co !!

#5 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:34, 25.08.2009

hej panowie, spokoj :!:
jestesmy tu bardzo wyrozumiali, ale to sie moze zmienic. wycieczki osobiste prosze sobie przeniesc na PW.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:14, 25.08.2009

Witam!
Dzięki za info,ale może ktoś jeszcze miał takie objawy w swoim aucie.
Dodam jeszcze ze wyjąłem dzisiaj filtr paliwa i ku mojemu zdziwieniu wylałem z niego zamiast ON jakąś maź i duże ilości wody.
W tej chwili czekam na nowy i jak wymienię to napisze jakie przyniosło to efekt.
Mam jeszcze pytanie czy wie ktoś gdzie znajduje się wejście OBD umożliwiające podpijecie do kompa w Hondzie Accord i czy można taki kabel kupić ?
Z góry dziękuje.!

#7 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 04:06, 26.08.2009

Wejście OBD jak w każdej VII gen musi być pod kierownicą (od spodu) bliżej drzwi,a kabelki lub całe przyrządy do ustalania i kasowania błędów na każdych aukcjach.

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:38, 26.08.2009

Dzięki Glinuś ! Znalazłem :B
A odnośnie filtra to jeszcze nie odebrałem i nic nie mogę napisać czy są jakieś efekty :cry:

[ Dodano: 2009-08-29, 14:09 ]
Witam podpiąłem pod komputer i pokazały mi się błędy:
P0088
P0102
P0113
P1086

Po wykasowaniu i próbie uruchomienia silnika pokazał się tylko P0088.
Czy miał ktoś z was może już do czynienia z tym problemem?
Pozdrawiam

#9 19marek76

19marek76
  • Klubowicz
  • 167 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:49, 23.03.2010

Nie wiem czy te kody tyczą się wiekszości samochodów...
ale szukając w necie znalazłem... P0088 - Fuel Rail/System Pressure - Too High

Czyli jak widzisz powiązane jest to z ciśnieniem paliwa.
Czyli w momencie jak ciśnienie paliwa jest za duże moduł sterujący ogranicza ciśnienie na wtryskiwaczach i listwie. I dlatego pewnie zgasł.

Tak mi się wydaję składając to do kupy.

Inne to:
P0102 - Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input
P0113 - Intake Air Temperature Sensor 1 Circuit High
P1086 - Tumble generator valve #2 (LH) position sensor circuit low input

Warto było by sprawdzić dolot powietrza do silnika... wygląda jak by to miało też wpływ. Gdybam: nie dostaje wystaczająco powietrza, zły sygnał, za duże ciśnienie paliwa. Nie wiem jak to wszystko się ze sobą łączy... ale z 2-u miesięczbnego doświadczenia z Hondą wysuwam takie wnioski.
<p>Marek<br><br><strong>H</strong>appy <strong>O</strong>wners <strong>N</strong>ever <strong>D</strong>rive <strong>A</strong>nything else</p>




IPB Skin By Virteq