Sprawdzilem jak to u mnie wyglada. Zdejmij boczek drzwi kierowcy. Bedziesz mial na srodku drzwi szara kostke z 5 przewodami, 3 przewody beda grubsze (zolty z czerwonym paskiem, bialy z czerwonym paskiem i czarny) 2 pozostale beda cienkie (niebieski z bialym paskiem i nieb z czerwonym paskiem) to one nas interesuja. Przygotuj sobie kawalek drutu lub przewodu zeby zrobic zworke. Rozepnij szara kostke. Teraz sprawdzimy czy zepsul sie sam zamek czy cos na drodze od zamka do centralki sterujacej. Trzymajac w reku szara kostke, ta ktora idzie do kabiny i dalej do centralki, wloz jeden koniec zworki w pin od czarnego przewodu a drugi koniec w pin z przewodem niebiesko-bialym, jezeli bedzie reakcja zamkow to pol sukcesu. Teraz wyciagnij zworke z piniu z przewodem niebiesko-bialym (drugi koniec zworki caly czas na pinie z czarnym przewodem) i wloz w pin z przewodem niebiesko-czerwonym. Jezeli zamki znowu zareaguja to uszkodzony masz zamek w drzwiach kierowcy a dokladniej taki suwak wysylajacy polecenia do centralki. Sprawdz to a jesli nie bedzie tak jak napisalem to bedziemy dalej szukac.
Użytkownik lipson edytował ten post 12:01, 09.04.2014