Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

problem z otwieraniem z centralnego

V CE7 centralny zamek

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1 Radish

Radish
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski / Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:48, 08.04.2014

Witam. 

Zgłaszam się z prośbą o pomoc w sprawie centralnego zameczka.

W mojej Hani CE7 jest centralny zamek, bez alarmu, bez pilota tylko sam kluczyk. Coś się stało i gdy wkładam kluczyk do drzwi kierowcy otwierają mi się tylko drzwi kierowcy i nie słychać działania tych silniczków. Natomiast gdy chcę zamknąć Hanię zamykają mi się wszystkie drzwi. Nie znam się na elektryce samochodu dlatego proszę was o pomoc byście mnie chociaż skierowali co sprawdzać a może mieliście identyczny przypadek ;( Z góry dziękuję za pomoc ;)


  • 0

#2 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 08:51, 08.04.2014

Zamek nie daje informacji do centrali o otwarciu drzwi. Moze w samym zamku upalila sie sciezka albo uszkodzony przewod (ten inf centrale o otwarciu zamka) od zamka do centrali. Jesli te rzeczy sa dobre to zostaje przekaznik w centralce.


  • 0

#3 Radish

Radish
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski / Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:04, 08.04.2014

Sa to jakos szczegolnie widoczne kable? Jakis kolor?

Taptane z LG =]
  • 0

#4 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 18:05, 08.04.2014