Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Co najczęsciej pada w H-seriach

VI H22 VTEC

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 16:00, 07.04.2014

Witka, co najczęściej pada w silnikach H-serii. Najbardziej interesują mnie H22A, H22A7, H22A8. Ale info o najsłabszych stronach ogólnie H serii będą przydatne. Piszcie co się psuje w tych silnikach, . pozdro


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:37, 07.04.2014

Puk puk, kto tam ?, panewka ;)

 

Nie bez powodu chłopaki zalewają do starych Prelude z H22 pod maską olej Valvo VR1 10W60 ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#3 łuki88

łuki88
  • Forumowicz
  • 606 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 14:53, 08.04.2014

Ee tam, wszystko zależy jaki przebieg i jak auto było wcześniej użytkowane. Wg. mnie czy to H seria czy F seria może w nich paść to samo. Różnica jest taka że H seria jest bardziej upalana i przegrzewana niż F.

Użytkownik łuki88 edytował ten post 14:53, 08.04.2014

  • 0

#4 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:49, 08.04.2014

W moim F22B5 był wał nie wyważony dobrze, i to najczęściej padało.

H serie maja jeszcze jakieś inne problemy niż panewki? 


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#5 łuki88

łuki88
  • Forumowicz
  • 606 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:29, 08.04.2014

Hydrauliczny napinacz paska rozrządu. Można zrobić konwersje na zwykły sprężynowy i jest spokój ducha.
  • 0

#6 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 01:46, 23.03.2016

Poza tym powycierane cylindry z powłoką FRM, które nie trzymają owalizacji.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, H22, VTEC

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq