legendarna kultura pracy to jest w lexusie LS400
Użytkownik Seth edytował ten post 19:55, 12.10.2015
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 21:33, 12.10.2015
no tak zgadzam się test kieliszków przy 240 km:D
Użytkownik Thomas1991 edytował ten post 21:49, 12.10.2015
Napisano 11:01, 13.10.2015
Głowica do remontu hmm zawory nowe gniazda prowadnice uszczelniacze a więc co jeszcze ?
Jak już robiłeś remont silnika i zawoziłeś głowicę do planowania to trzeba było jeszcze zlecić sprawdzenie luzów na prowadnicach, frezowanie gniazd i wymianę uszczelniaczy to teraz nie musiałbyś ponownie zrzucać głowicy.
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 15:09, 13.10.2015
ale głowica była u planowania zostały wymienione prowadnice ssące i wydechowe wszystkie uszczelniacze i zawory oraz sprawdzenie szczelnosci
Użytkownik Thomas1991 edytował ten post 15:12, 13.10.2015
Napisano 16:26, 13.10.2015
ale głowica była u planowania zostały wymienione prowadnice ssące i wydechowe wszystkie uszczelniacze i zawory oraz sprawdzenie szczelnosci
No to szlifierz spaprał robotę i może uda się reklamować bo ewidentnie przestaje stukać jak skręcasz luz zaworowy ?
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 20:45, 13.10.2015
no niestety tak...
Napisano 16:42, 20.10.2015
Witam,
Podłączę się pod temat. Około miesiąc regulowałem zawory zgodnie z wartościami int 0.25 exh 0.30. Regulacja oczywiście na zimnym silniku po nocy, temperatura otoczenia ok 20C. Robiłem to 1szy raz, szczelinomierz wchodził z delikatnym oporem. Wcześniejszą regulacje wykonywał mi mechanik ale miałem pewne zastrzeżenia co do pracy silnika. Okazało się, że zawory zostały ustawione za ciasno oczywiście poprawiłem to(silnik teraz chodzi głośniej ale pracuje jakby "aksamitnej"). Ogólnie to jestem zadowolony z "roboty" ale ostatnio po 2dniach stania auta odpalam przy gazowałem(OKOŁO 2.5K RPM) i usłyszałem niepokojący dźwięk. Dźwięk ten znika gdy silnik złapie delikatnie temperaturę a przy temperaturze roboczej nie słychać go, występuje tylko w granicach 2.5k RPM(załączanie Vtec?). Aczkolwiek chciałbym się dowiedzieć co tak hałasuje. U mnie w mieście nie ma ogarniętych mechaników od aut Japońskich. Liczę na wasze sugestie. (pominąć cykanie wtryskiwaczy gazowych)
LINK:https://www.youtube....eature=youtu.be
0:16,0:27,0:37,0:41
Jeśli ktoś wie skąd dochodzi te gwizdanie to proszę o informacje (domniemam pompa wspomagania)
Napisano 20:04, 20.10.2015
Holub - a co to za błąd Ci wali checkiem po oczach?
Napisano 20:40, 20.10.2015
Holub to stukaja zawory, dostaje temp to sie luzy kasują, jak się ustawi na min dopuszczalne to wycisza sie o połowe ten dźwięk i szybciej znika od odpalenia i tak ustawiłem u siebie.
Napisano 11:31, 21.10.2015
Holub - a co to za błąd Ci wali checkiem po oczach?
A gdzie ty tam widzisz check ?!! Bo po odpaleniu znika
Holub jak wyżej, to zawory. Całkowicie normalna i poprawna praca silnika - nie wymyślaj głupot, przestań słuchac silnika i szukać dziury w całym.
Powtórze, tam nie ma żadnego niepokojącego dźwięku!
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
Napisano 12:00, 21.10.2015
A gdzie ty tam widzisz check ? !! Bo po odpaleniu znika
popatrzyłem na prędkościomierz, powiększyłem wyglądało mi to jak check.
Nie bulwersuj się
Napisano 21:07, 23.12.2015
Tak czytam wasze posty o tym stukaniu, odpalam te filmiki co były powrzucane i stwierdzam że u mnie jest masa rzeczy do wymiany poczynając od kasowników vtec kończąć na panewce czy jeszcze niewiadomo na czym. U mnie tak samo stuka czy tam klekocze.
Ten silnik tak ma. Powtarzam to co inni już napisali ale szkoda się przejmować. Grunt to pilnować dobrze ustawionych zaworów a że puka hmm... niech sobie puka byleby jeździło
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych