Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VI

Stukanie F18B2 - filmik

VI f18b2 stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
117 odpowiedzi w tym temacie

#106 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:54, 12.10.2015

legendarna kultura pracy to jest w lexusie LS400   :)


Użytkownik Seth edytował ten post 19:55, 12.10.2015

  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#107 Thomas1991

Thomas1991
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:33, 12.10.2015

no tak zgadzam się :) test kieliszków przy 240 km:D


Użytkownik Thomas1991 edytował ten post 21:49, 12.10.2015

  • 0

#108 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:01, 13.10.2015

 Głowica do remontu hmm zawory nowe gniazda prowadnice uszczelniacze a więc co jeszcze ?

 

Jak już robiłeś remont silnika i zawoziłeś głowicę do planowania to trzeba było jeszcze zlecić sprawdzenie luzów na prowadnicach, frezowanie gniazd i wymianę uszczelniaczy to teraz nie musiałbyś ponownie zrzucać głowicy.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#109 Thomas1991

Thomas1991
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:09, 13.10.2015

ale głowica była u planowania zostały wymienione prowadnice ssące i wydechowe wszystkie uszczelniacze i zawory oraz sprawdzenie szczelnosci


Użytkownik Thomas1991 edytował ten post 15:12, 13.10.2015

  • 0

#110 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:26, 13.10.2015

ale głowica była u planowania zostały wymienione prowadnice ssące i wydechowe wszystkie uszczelniacze i zawory oraz sprawdzenie szczelnosci

 

No to szlifierz spaprał robotę i może uda się reklamować bo ewidentnie przestaje stukać jak skręcasz luz zaworowy  ?


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#111 Thomas1991

Thomas1991
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:45, 13.10.2015

no niestety tak...


  • 0

#112 Holub

Holub
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Suwałki
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG?
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:42, 20.10.2015

Witam,

Podłączę się pod temat. Około miesiąc regulowałem zawory zgodnie z wartościami int 0.25 exh 0.30. Regulacja oczywiście na zimnym silniku po nocy, temperatura otoczenia ok 20C. Robiłem to 1szy raz, szczelinomierz wchodził z delikatnym oporem. Wcześniejszą regulacje wykonywał mi mechanik ale miałem pewne zastrzeżenia co do pracy silnika. Okazało się, że zawory zostały ustawione za ciasno oczywiście poprawiłem to(silnik teraz chodzi głośniej ale pracuje jakby "aksamitnej"). Ogólnie to jestem zadowolony z "roboty" ale ostatnio po 2dniach stania auta odpalam przy gazowałem(OKOŁO 2.5K RPM) i usłyszałem niepokojący dźwięk. Dźwięk ten znika gdy silnik złapie delikatnie temperaturę a przy temperaturze roboczej nie słychać go, występuje tylko w granicach 2.5k RPM(załączanie Vtec?). Aczkolwiek chciałbym się dowiedzieć co tak hałasuje. U mnie w mieście nie ma ogarniętych mechaników od aut Japońskich. Liczę na wasze sugestie. (pominąć cykanie wtryskiwaczy gazowych)

LINK:https://www.youtube....eature=youtu.be

0:16,0:27,0:37,0:41

Jeśli ktoś wie skąd dochodzi te gwizdanie to proszę o informacje (domniemam pompa wspomagania)


  • 0

#113 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:04, 20.10.2015

Holub - a co to za błąd Ci wali checkiem po oczach?


  • 0

#114 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:40, 20.10.2015

Holub to stukaja zawory, dostaje temp to sie luzy kasują, jak się ustawi na min dopuszczalne to wycisza sie o połowe ten dźwięk i szybciej znika od odpalenia i tak ustawiłem u siebie.


  • 0

#115 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:31, 21.10.2015

Holub - a co to za błąd Ci wali checkiem po oczach?

 

 

A gdzie ty tam widzisz check ?????!!!! Bo po odpaleniu znika

 

 

Holub jak wyżej, to zawory. Całkowicie normalna i poprawna praca silnika - nie wymyślaj głupot, przestań słuchac silnika  i szukać dziury w całym.

Powtórze, tam nie ma żadnego niepokojącego dźwięku!!!


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#116 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 12:00, 21.10.2015

A gdzie ty tam widzisz check ??? ??!!!! Bo po odpaleniu znika

 

 

popatrzyłem na prędkościomierz, powiększyłem wyglądało mi to jak check.

 

Nie bulwersuj się :zoltek:


  • 0

#117 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:17, 22.10.2015

to nie bulwers :D to przyzwyczajenie :D


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#118 Mateusz2000

Mateusz2000
  • Forumowicz
  • 177 postów
  • Skąd:Potok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS Sport
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:07, 23.12.2015

Tak czytam wasze posty o tym stukaniu, odpalam te filmiki co były powrzucane i stwierdzam że u mnie jest masa rzeczy do wymiany poczynając od kasowników vtec kończąć na panewce czy jeszcze niewiadomo na czym. U mnie tak samo stuka czy tam klekocze.

Ten silnik tak ma. Powtarzam to co inni już napisali ale szkoda się przejmować. Grunt to pilnować dobrze ustawionych zaworów a że puka hmm... niech sobie puka byleby jeździło :D


  • 0

Mój Accordzik --->2a175ff66901dc6f.jpg






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f18b2, stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq