Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VI

Stukanie F18B2 - filmik

VI f18b2 stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
117 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 19:21, 05.04.2014

Witam, jakis czas temu zakładałem temat o stukaniu (nie moge go teraz znaleźć), raz było słychać, raz nie...

Ale ostatnio zacząłem częściej zwracać uwagę na ten dzwięk, bo wydaje mi się że jest coraz bardziej głośny.

 

Co mogło się popsuć? Jakieś pomysły?

 

W poniedziałek jade do mechanika, miałem to zrobić wcześniej, ale wypadły mi inne ważne sprawy :/

 

Filmik oglądać najlepiej ze słuchawkami na głowie, wtedy wyraźnie słychać to stukanie/klekot

Nagrane po przejechaniu jakiś 10km

 


Użytkownik NitrousNDF edytował ten post 19:21, 05.04.2014

  • 0

#2 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 19:26, 05.04.2014

Ustaw Luz zaworowy od tego mozna zacząc


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#3 GrzegorzNMC

GrzegorzNMC
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:UK Glasgow
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX/MOD
  • KM:193
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:29, 05.04.2014

moim zdaniem jak to nie pomoże to sadze że kasator się zaciął ;/ wymiana oleju i to biegiem....


Użytkownik GrzegorzNMC edytował ten post 21:30, 05.04.2014

  • 0

była: Honda Accord 1.8 Sport V-TEC
jest: Honda Accord 2.2 EX I-DTEC 2008r.
moja Hania ---->http://www.accordklu...nowe-foty-str5/


#4 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 16:53, 06.04.2014

Pogubiłem się już troszeczkę, dziś na zimnym ani na ciepłym (po jeździe) nie było już słychać tego stukania...


  • 0

#5 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 17:57, 06.04.2014

samo sie naprawiło:) tylko sie cieszyc.

ale zawory ustaw napewno nie zaszkodzi


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#6 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 18:39, 06.04.2014

Na pewno się nie naprawiło, po prostu łagodnie dziś jeździłem.. a jak przypałuję to pewnie zacznie znowu stukać :/ jestem na wtorek jednak umówiony z mechanikiem, zobaczymy co to będzie.


  • 0

#7 16v

16v
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:09, 06.04.2014

Na pewno się nie naprawiło, po prostu łagodnie dziś jeździłem.. a jak przypałuję to pewnie zacznie znowu stukać :/ jestem na wtorek jednak umówiony z mechanikiem, zobaczymy co to będzie.

To są kasowniki luzu vtec-a , nic z tym nie zrobisz , chyba że chcesz  je wymieniać. To , że głośno pracują w niczym nie przeszkadza... tylko drażni ucho

 

Poczytaj trochę o kasownikach vtec LMA


Użytkownik 16v edytował ten post 22:15, 06.04.2014

  • 0

#8 zbrodni

zbrodni
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Wrocław/Bełchatów
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:207
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:21, 09.04.2014

Mam podobny dźwięk w tym silniku, może troche ciszej :) Nadal jeździ :D


  • 0

To nie nadmierna prędkość zabija... tylko gwałtowna jej utrata...


#9 arkus

arkus
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:35, 09.04.2014

Ja również u siebie mam podobnie, nie robi sie głośniej więc jezdze :) Również jak kolega 16v podejrzewam, że to mogą być kasowniki VTEC.

Dodam tylko, że jak sie mocniej przypałuje i na większym dystansie to na biegu jałowym robi sie ciszej. 


  • 0

był Accord VIgen, obecnie Mazda 6 GH ,2.0PB


#10 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 01:34, 10.04.2014

Mój silnik jak się okazało po rozebraniu - nadaje się jedynie do kapitalnego remontu.

 

Będę robić remont lub będę szukać innego F18B2, obecnie ciężko mi jest powiedzieć, zależy ile może wynieść mnie remont.


  • 0

#11 arkus

arkus
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:42, 10.04.2014

A co tam sie dokładnie podziało ? jaki przebieg masz?


  • 0

był Accord VIgen, obecnie Mazda 6 GH ,2.0PB


#12 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:06, 10.04.2014

na panewkę za cicho w sumie chociaż kto wie...? u mnie czegoś takiego nie ma ....


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#13 p_rafal

p_rafal
  • Forumowicz
  • 360 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:27, 12.04.2014

Ile silnik nalatane miał?


  • 0

#14 Mugen

Mugen
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Płńsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:145
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:33, 12.04.2014

ja mam nalatane prawie 600 tys i silnik jest w stanie idealnym ostatnio go rozebralem i sprawdzilem jest w stanie naprawde wzorowym wiec od km to nie zalezy a od urzytkowania ;) 


  • 0

#15 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 12:04, 12.04.2014

Silnik ma nalatane 159tys.... albo i 259tys. Tego sie już nie dowiem.

 

Jak kupowałem miał 153 tysiące, więc nie dużo się najeździłem, olej razem z filtrami wymieniałem, kontrolowałem stan oleju i było wszystko dobrze, ostatnio jak sprawdzałem to w szybkim czasie jednak coś dużo go ubyło, jak nigdy..

Mój błąd, że parę razy na początku go przypałowałem gdy był niedogrzany, zwlekałem z wymianą rozrządu i teraz są tego skutki.

 

Znalazłem F20B6 z 2001 roku i będzie robiony swap, bo do mojego F18B2 nie mogę znaleźć nadwymiarowych tłoków o wymiarze 85,5 oraz pierścieni do tego.

 

Przy okazji swapa będzie "zestaw startowy".. nowe uszczelki, rozrząd, olej itd.

 

Jeszcze sie zastanawiam czy kolektor 4-2-1 z F18B2 podejdzie do F20B6?


Użytkownik NitrousNDF edytował ten post 12:11, 12.04.2014

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f18b2, stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq